- Sejren er til vores fans

11 år 11 måneder siden #1 af Administrationen

Gårsdagens helt store helt var som så mange gange før uhyggelige Cristiano Ronaldo.

Med to scoringer og flere pågående forsøg var Cristiano Ronaldo Real Madrids helt store offensive stjerne.
Sejren på 2-0 over Sevilla vakte da også stor glæde hos portugiseren selv.

- Dette øjeblik er meget specielt, da vi manglede denne titel. Holdet så rigtigt godt ud og vi startede på bedst mulig vis, hvilket giver os masser af selvtillid i forhold til resten af året. Vi trækker os ud af opgøret som vindere og vi kan tage trofæet med hjem, sagde en glad Cristiano Ronaldo, der ikke var sen til at takke klubbens passionerede tilhængere:

- Sejren er til vores fans, der altid er der for os og det er et særligt øjeblik at fejre sammen med dem.

Om sin egen kamp og ikke mindst fysiske formåen udtalte Cristiano Ronaldo således:

- Der var problemer i slutningen af sæsonen og ved VM, men nu har jeg det godt og det lykkedes at lave to vigtige mål. Jeg er meget tilfreds og jeg er tilbage i fuldt vigør. Holdet har helt vejen igennem hjulpet mig meget og det første mål gav mig selvtillid.

- Jeg følte ingen smerte i dag og det var vigtigt for mig at hjælpe med at vinde denne kamp.

Det ventes, at Cristiano Ronaldo maksimalt spiller en halvleg i Warszawa i weekenden, hvor man møder italienske Fiorentina i en venskabskamp. Simpelthen for at spare portugiseren frem mod de to kampe i den spanske Super Cup mod de spanske mestre fra Atlético Madrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 11 måneder siden #2 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne - Sejren er til vores fans
Jeg bliver simpelthen nødt til at udbryde følgende: Han er FUCKING fantastisk. Jeg fatter ikke, hvordan man kan mene andet. Real Madrid er ganske enkelt en anden størrelse med Ronaldo på grønsværen!

Han er en maskine. Det har vi vist konkluderet. Men det er alligevel vanvittigt, at han bare fortsætter og endda overgår sig selv sæson efter sæson.

Mon ikke han også sikrer den spanske Super Cup :-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul-Madrid, Jelle, andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum