Fra Kroos til ...

11 år 11 måneder siden #1 af Administrationen

Toni Kroos fik i den grad afleveret sig selv på den madrilenske stjernehimmel, da holdet tirsdag aften sikrede sig sejren i den europæiske Super Cup.

Og netop det med pasningerne var den nyindkøbte tyskers helt store force i opgøret mod Sevilla. Således lykkedes Kroos med imponerende 96 procent af sine afleveringer (79 ud af 82 mulige), hvilket i den grad forstærker indtrykket af en noget nær fejlfri indsats fra tyskerens side.

11 gange afleverede Kroos til James Rodriguez, mens Modric og Ramos var adresse på hver ti bolden sendt afsted fra den nu forhenværende Bayern München-spiller.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 11 måneder siden #2 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Fra Kroos til ...
Nok gør en kamp ikke et mesterskab, men det er svært ikke bare at være en smule begejstret over Toni Kroos' første kamp i verdens smukke fodboldtrøje ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, Dios, MMM

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
11 år 11 måneder siden #3 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Fra Kroos til ...
Jeg tror de fleste vidste, at han var rigtig god med bolden. For mig var den positive overraskelse hans defensive arbejde. Han tog fornuftige positioner, beskyttede forsvaret godt og erobrede ihvertfald en håndfuld bolde. Den ene af dem førte til 2-0 målet. Flot indsats af en debutant. Han kunne godt overtage Xabi Alonsos plads som den bagerste mand på midtbanen.

11 år 11 måneder siden #4 af Dios
Besvaret af Dios på emne Fra Kroos til ...
En spiller som bare træder ind på holdet og forstærker det fra første kamp af vidner om kvalitet! Hold nu op et lækkert indkøb!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista

11 år 11 måneder siden #5 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Fra Kroos til ...
Jeg var lidt skeptisk overfor ideen med så mange offensiv-mindet spillere, men Kroos fungerede helt perfekt som bagerste midtbanespiller med en fin mængde af defesive indgreb og et fantastisk playmaker-arbejde. Mod stærkere offensive hold, er det måske ideelt, hvis Kroos omskoles til at kunne lave det arbejde som Xabi Alonso førhen gjorde så perfekt.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

11 år 11 måneder siden #6 af Salix7
Besvaret af Salix7 på emne Fra Kroos til ...
Jeg kan kun være enig med ovenstående - Jeg synes Kroos var et genialt køb fra starten, grundet hans præstationer for München og ikke mindst hans WM, hvor jeg mener, at han skulle være kåret som den bedste spiller! Jeg er helt sikker på, at han vil give den fornødne styrke til vores midtbane både defensivt og offensivt.

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”

Leveret af Kunena Forum