Atlético-ros til Ángelito

11 år 11 måneder siden #1 af Administrationen

- Ángel Dí María ændrede kampens karakter. Det er klart. Han er Real Madrids allerbedste spiller.

Så klare var roserne til den lille argentiner fra Atlético Madrids træner Diego Simeone ovenpå 1-1’eren i første omgang af dette års spanske Super Cup.

Rosen kan dog med de konspiratoriske briller også ses som en stikpille til klubbens andre verdensstjerner, ligesom Florentino Perez også kan føle sig truffet: for hvordan kan Real Madrid da overhovedet overveje at sælge en så god spiller?

Udover at smide rosende ord efter Dí Mariá, så vurderede Simeone i en mere nøgtern tone samtidig også, at man takket være Raúl Garcias udlignende scoring nu har 50 procents chance for at vinde trofæet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 11 måneder siden #2 af Salix7
Besvaret af Salix7 på emne Atlético-ros til Ángelito
Jeg vil ikke blande mig i jeres diskussionen om Simeone - men jeg var til gengæld godt tilfreds med Di Maria's indhop i kampen, og jeg synes, at han kæmpede rigtig godt for holdet og skapte langt mere end Ronaldo - derfor tror jeg ikke det vil være et specielt stort tab for os, hvis Ronaldo ikke spiller med på fredag. Hvilket jeg vil begrunde med, at Di Maria er virkelig god til at udfordre og presse et forsvar, som står meget defensivt, hvorimod Ronaldo gerne vil have lidt mere plads at arbejde på.

Så lad os vise Simeone endnu en gang, at røvkedelig fodbold vs Kongeklubben = Endnu en pokal til Real Madrid :) (Og så kan vi jo passende bruge pressen til at drille ham lidt, ved bl.a. at nævne, hvordan hans taktik heller ikke holdt i CL-finalen)

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”

11 år 11 måneder siden #3 af El Rojo
Besvaret af El Rojo på emne Atlético-ros til Ángelito

Salix7 skrev: Jeg vil ikke blande mig i jeres diskussionen om Simeone - men jeg var til gengæld godt tilfreds med Di Maria's indhop i kampen, og jeg synes, at han kæmpede rigtig godt for holdet og skapte langt mere end Ronaldo - derfor tror jeg ikke det vil være et specielt stort tab for os, hvis Ronaldo ikke spiller med på fredag. Hvilket jeg vil begrunde med, at Di Maria er virkelig god til at udfordre og presse et forsvar, som står meget defensivt, hvorimod Ronaldo gerne vil have lidt mere plads at arbejde på.

Problemet er bare, at Di Maria, som ganske rigtigt er vores bedste offensiv-spiller, i hvert fald målt over de sidste 6-8 måneders form, er på vej ud af klubben. Han kommer ikke til at starte, heller ikke hvis Cristiano stadig er ude fredag, hvilket man må gå ud fra han er. James kommer til at spille i stedet for, er jeg ganske overbevist om. Der er selvfølgelig en fin pointe i, at lade en mand der har sin fremtid i klubben falde så hurtigt til som muligt, men set ud fra spillemæssigt niveau, er det jo åndssvagt at have Di Maria siddende udenfor når der kæmpes om trofæer.

Han kom rigtigt nok med et ekstra gear i går, men der skulle fandeme heller ikke meget til. Det er det værste (!) ved Real Madrid, det er sådanne kampe. Hvor de bare står stille, 11 spillere, minus Carvajal selvfølgelig, og så satser på nogle af de andre slår til. De sidste 5-10 minutter skruede de lidt op for blusset, men inden da var det usammenhængende, ugideligt og decideret dårligt. Jamés får, på trods af scoringen, en ret skidt debut på Berna, synes han bruger for lang tid på at afvikle, og det lignede at han ikke helt var gearet til en af verdens bedst organiserede defensiver.

• Cristiano
  • Gæst
  • Gæst
11 år 11 måneder siden #4 af Cristiano
Besvaret af Cristiano på emne Atlético-ros til Ángelito
www.goal.com/en/news/1717/editorial/2014...ICID=HP_HN_HP_RI_0_3

Jeg er enig med artiklen! Real skal beholde Di Maria, og overtale ham til at blive :-)

11 år 11 måneder siden #5 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Atlético-ros til Ángelito
Giv nu bare manden en kontrakt forlængelse, det er simpelthen idioti og lade ham gå når vi klart og tydeligt godt kan bruge en mand som Di Maria, og han fortjenter også en lønforhøjelse.

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, andreashn

11 år 11 måneder siden #6 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Atlético-ros til Ángelito
Simone prøver tydeligvist bare at skabe lidt splid ved at sige det. Han er ikke vores bedste spiller, i glemmer altså de dårlige kampe han har haft. De har trods alt også været der!
Det svært at se hvor han skal finde sin plads på det her hold, men hvis der er nogen mulighed for at han kan kæmpe sig til en startplads(igen), så skal vi beholde ham. For han kan være virkelig kampafgørende og er en spiller der kan være forskellen på succes og fiasko.

11 år 11 måneder siden #7 af Siempre Madrid
Han skal blive, hvis han selv har lyst.

Lønforhøjelse skal han ikke have lige nu. Han fik i 2012 og har reelt kun for alvor præsteret rigtig godt i forgangne sæson.

Han må selv kunne se det fornuftige i at blive. Når hans karriere slutter, vil man ikke huske ham for de penge, han nåede at tjene, men de titler, han nåede at vinde.

I Real Madrid skal han nok få titlerne og med tiden vil der også komme flere lønforhøjelser til ham.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

11 år 11 måneder siden #8 af Salix7
Besvaret af Salix7 på emne Atlético-ros til Ángelito

El Rojo skrev:

Salix7 skrev: Jeg vil ikke blande mig i jeres diskussionen om Simeone - men jeg var til gengæld godt tilfreds med Di Maria's indhop i kampen, og jeg synes, at han kæmpede rigtig godt for holdet og skapte langt mere end Ronaldo - derfor tror jeg ikke det vil være et specielt stort tab for os, hvis Ronaldo ikke spiller med på fredag. Hvilket jeg vil begrunde med, at Di Maria er virkelig god til at udfordre og presse et forsvar, som står meget defensivt, hvorimod Ronaldo gerne vil have lidt mere plads at arbejde på.

Problemet er bare, at Di Maria, som ganske rigtigt er vores bedste offensiv-spiller, i hvert fald målt over de sidste 6-8 måneders form, er på vej ud af klubben. Han kommer ikke til at starte, heller ikke hvis Cristiano stadig er ude fredag, hvilket man må gå ud fra han er. James kommer til at spille i stedet for, er jeg ganske overbevist om. Der er selvfølgelig en fin pointe i, at lade en mand der har sin fremtid i klubben falde så hurtigt til som muligt, men set ud fra spillemæssigt niveau, er det jo åndssvagt at have Di Maria siddende udenfor når der kæmpes om trofæer.

Han kom rigtigt nok med et ekstra gear i går, men der skulle fandeme heller ikke meget til. Det er det værste (!) ved Real Madrid, det er sådanne kampe. Hvor de bare står stille, 11 spillere, minus Carvajal selvfølgelig, og så satser på nogle af de andre slår til. De sidste 5-10 minutter skruede de lidt op for blusset, men inden da var det usammenhængende, ugideligt og decideret dårligt. Jamés får, på trods af scoringen, en ret skidt debut på Berna, synes han bruger for lang tid på at afvikle, og det lignede at han ikke helt var gearet til en af verdens bedst organiserede defensiver.

Jeg vil give dig ret i at han ligner en mand, som er på vej ud af klubben, og hvis det er det han helst vil, så skal vi lade ham gå og sikre os den bedst mulige pris! Jeg tror på, at han kan starte inde i morgen, hvis Cristiano er skadet, fordi James kan blive brugt på Özil/Isco's tidligere plads, såfremt vi stiller op i 4-2-3-1 :) Men du har nok ret i, at han ikke nødvendigvis er fremtidens mand, jo mindre han kan holde samme niveau som de sidste 6-8 måneder.

Jeg giver dig også ret i at der ikke skulle det helt store til i tirsdags, og jeg sidder med samme mavefornemmelse som dig - nemlig at man godt kan blive lidt nervøs, når man ser spillet på banen ikke fungerer, fordi spillerne ligner nogle som ikke rigtig gider - dog tror jeg det kan skyldes, at vi er først på sæsonen, og flere af spillerne har ikke haft ret meget sommerferie grundet WM. Men jeg har fuld tiltro til, at Ancelotti kan få sat holdet godt op til i morgen, og så kommer vores 2. titel i hus :)

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”

Leveret af Kunena Forum