Madrid uden Cristiano Ronaldo

11 år 11 måneder siden #1 af Administrationen

Tilskuerne på Vicente Calderón må kigge langt efter Cristiano Ronaldo i Carlo Ancelottis startopstilling. Portugiseren er nemlig ikke blevet sin skade kvit, og derfor må Ballon d'or-vinderen nøjes med en plads blandt reserverne.

I stedet er der blevet plads til Jamés Rodríguez i start-11'eren, hvor der også er fundet plads til Casillas og Varane.

Atlético Madrid:

Moyá - Siqueira, Godín, Miranda, Juanfran - Tiago, Gabi - Koke, Griezmann, Raúl García - Mandzukic

Real Madrid:

Casillas - Coentrão, Varane, Ramos, Carvajal - Xabi Alonso, Modric, Kroos - Jamés, Benzema, Bale

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 11 måneder siden #2 af DarioGomez
Spændende med Varane fra start! Det er længe ventet, jeg håber, at dette bliver året, hvor han tager en startplads!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, M_linding

11 år 11 måneder siden #3 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Madrid uden Cristiano Ronaldo
Enig DG!

Jeg er samtidig bange for, at det her bliver sådan et år, hvor Ronaldo løbende kommer til at døje med skader. Synes det har stået på rigtig længe nu.

"Maybe they hate me because I'm too good."

11 år 11 måneder siden #4 af M_linding

Pelle skrev: Enig DG!

Jeg er samtidig bange for, at det her bliver sådan et år, hvor Ronaldo løbende kommer til at døje med skader. Synes det har stået på rigtig længe nu.

Cristiano er heldigvis ikke en spiller, som normalt bliver skadet. Han har i 4-5 måneder været drillet af den samme knæskade, men det er forhåbentligt slut nu. At han ikke er med idag skyldes nok bare, at man vil skåne ham lidt. Det er en vigtig kamp allerede på mandag!

11 år 11 måneder siden #5 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Madrid uden Cristiano Ronaldo

M_linding skrev:

Cristiano er heldigvis ikke en spiller, som normalt bliver skadet. Han har i 4-5 måneder været drillet af den samme knæskade, men det er forhåbentligt slut nu. At han ikke er med idag skyldes nok bare, at man vil skåne ham lidt. Det er en vigtig kamp allerede på mandag!

Håber du har ret, Linding. Har bare en virkelig dårlig fornemmelse, og jeg sidder og bider negle, hver gang han ryger i en tackling.

"Maybe they hate me because I'm too good."

11 år 11 måneder siden #6 af icomeinpeace

M_linding skrev:

Der er med mit kendskab til hans skade, intet der tyder på, at han nogensinde kommer tilbage på 100%. Et springerknæ, der ikke er behandlet korrekt og i rette tid, forvandles hurtigt til en kronisk skade. CR7 har haft problemer siden slutningen af 2013, og jeg kan ikke se noget der tyder på, at han skulle være i bedring. Måske vi skal vende os til, at han kun kan spille 1 kamp om ugen.

Leveret af Kunena Forum