Manchester United og Real Madrid enige om Di María

11 år 11 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Manchester United og Real Madrid er nu nået til enighed om Ángel di María, som i morgen drager til England for at gennemgå det obligatoriske lægetjek og efterfølgende skrive under på sin nye kontrakt.

Real Madrid får 75 millioner € for argentineren og herudover venter der 15 millioner € i diverse klausuler, hvor man angiveligt regner det for ganske let at hente de 10 millioner € hjem, selv om der ikke nævnes noget om, hvordan klausulerne er skruet sammen.

Ángel di María kan se frem til en årsløn på 8 millioner € og præsenteres enten senere i morgen eller på tirsdag.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 11 måneder siden #2 af Dios
Hvor er det hjernedødt. Det er vel nok første gang i historien vi sælger en spiller til overpris, og ikke bare nok med det, så er der jo tale om en fordobling af overpris.

United fans må blive så skuffet når de også finder ud af, at man har købt et produkt som kun fungere halvdelen af tiden. Di María har virkelig oppet sig, men han er jo ikke i nærheden af den pris, og det er selvom hans topniveau er så latterligt højt.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, asp3200, RasmusKring, andreashn

11 år 11 måneder siden #3 af M_linding

Dios skrev: Hvor er det hjernedødt. Det er vel nok første gang i historien vi sælger en spiller til overpris, og ikke bare nok med det, så er der jo tale om en fordobling af overpris.

United fans må blive så skuffet når de også finder ud af, at man har købt et produkt som kun fungere halvdelen af tiden. Di María har virkelig oppet sig, men han er jo ikke i nærheden af den pris, og det er selvom hans topniveau er så latterligt højt.

Jeg vil dog sige, at jeg tror di Maria passer perfekt som VM i Van Gaals 3-5-2 system. Og han får ingen problemer med at slå Young af holdet - det tør jeg godt sige, efter at have set United spille i dag:)

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
11 år 11 måneder siden #4 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Manchester United og Real Madrid enige om Di María

M_linding skrev:

Dios skrev: Hvor er det hjernedødt. Det er vel nok første gang i historien vi sælger en spiller til overpris, og ikke bare nok med det, så er der jo tale om en fordobling af overpris.

Jeg vil dog sige, at jeg tror di Maria passer perfekt som VM i Van Gaals 3-5-2 system. Og han får ingen problemer med at slå Young af holdet - det tør jeg godt sige, efter at have set United spille i dag:)

Hvor skal Luke Shaw så spille? :)

Jeg har efterhånden meget svært ved at finde ud af, hvad Van Gaal vil med det United-hold.

11 år 11 måneder siden #5 af M_linding

RasmusKring skrev:

M_linding skrev:

Hvor skal Luke Shaw så spille? :)

Jeg har efterhånden meget svært ved at finde ud af, hvad Van Gaal vil med det United-hold.

Jeg tror bare at van Gaal er desperat efter at få tilført noget kvalitet, og så må han bagefter bekymre sig om, at få brikkerne til at passe sammen.

At man giver 75-90 mio. euro for en spiller, som i forvejen var presset ud mod bænken, vidner også om en lidt panisk køber:)

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 11 måneder siden #6 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Manchester United og Real Madrid enige om Di María
Manchester Uniteds indkøb siden sommeren 2013:
Fellaini for 225 mio. kr.
Juan Mata for 375 mio. kr.
Ander Herrera for 270 mio. kr.
Luke Shaw for 310 mio. kr.
Rojo for 200 mio. kr.
Di Maria for 670-700 mio. kr.

Kæft, hvor er de dårlige til at handle. Desuden synes jeg også, at man kan tillade sig at putte dem i samme bås som Chelsea og Manchester City, efterhånden.

11 år 11 måneder siden #7 af M_linding

Inspektøren skrev: Manchester Uniteds indkøb siden sommeren 2013:
Rojo for 200 mio. kr.

Kæft, hvor er de dårlige til at handle. Desuden synes jeg også, at man kan tillade sig at putte dem i samme bås som Chelsea og Manchester City, efterhånden.

De er muligvis dårlige til at handle, men de har i det mindste selv tjent de penge, som de handler dårligt med!

Jeg holder absolut ikke med nogen i PL, men ret skal være ret: United minder mere om Barcelona og Real Madrid end City og Chelsea, på det punkt.

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
11 år 11 måneder siden #8 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Manchester United og Real Madrid enige om Di María

Inspektøren skrev: Manchester Uniteds indkøb siden sommeren 2013:
Rojo for 200 mio. kr.

Der er vel forskel på desperate køb og dårlige køb. United har været desperate og betalt meget høje priser for spillere de seneste 3 vinduer, men det er alt for tidligt at udtalte sig om, hvorvidt det er gode eller dårlige køb. Selv Fellaini kan nå at vende det, selvom det måske er usandsynligt. Mata er til gengæld et virkelig godt køb. Jeg er ligeglad med, om han kostede 300, 400 eller 500 mio kr. Han er en spiller med verdensklasse og de hænger ikke på træerne.

Leveret af Kunena Forum