La Liga-optakt: Real Madrid-hold med flere spørgsmål end svar
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Real Madrid indleder i aften jagten på liga-titel nr. 33, når oprykkerne fra Córdoba kommer på besøg.
Det stærkt bekymrende nederlag til Atlético Madrid i fredags efterlader holdet med stor tvivl om dets reelle styrke og aftenens kamp skal derfor bruges til at få genoprejsning og få gang i nogle af de spillere, som endnu ikke er vågnet op til dåd.
Lidt uvant for Real Madrid gælder det i særlig grad offensiven, hvor Benzema blot har scoret 1 mål i de seneste 15 kampe og hvor Bale og Cristiano Ronaldo slet ikke har kunnet få det til at køre i de seneste opgør, men Real Madrids defensiv viste også store svaghedstegn i fredags, hvor det stod lysende klart at Varane er langt fra fordums styrke og hvor ordinær Sergio Ramos er, når han koncentrerer sig mere om at slås med modstanderne end om at spille fodbold.
Aftenens kamp vil givetvis ikke gøre os klogere på Real Madrids styrke, men den vil være et vigtigt afsæt til de kommende to opgør, hvor der venter en svær udekamp mod Real Sociedad og hjemmekampen mod Atlético Madrid og derfor accepteres intet andet end en komfortabel sejr.
Det er også holdningen på Estadio Santiago Bernabéu, hvor man forventer mål mod Córdoba, som er tilbage i det fine selskab efter 42 års fravær.
Nyoprykkerne har taget 4000 fans med sig til den spanske hovedstad, vel vidende at man kun kan overraske positivt i opgøret og netop det faktum kan gøre Córdoba til en ubehagelig størrelse for et Real Madrid-mandskab, som endnu ikke har fundet sine egne ben at stå på.
Holdet trænes af den tidligere Barcelona-spiller Albert Ferrer, og han bebuder at man prøve at angribe kampen på samme måde som Atlético Madrid i håb om, at få Real Madrids krævende publikum til at vende sig mod sine egne og vejen dertil er ikke så lang oven på en sommer, hvor Champions League-vinderne har udstyret sine tilhængere med langt flere spørgsmål end svar.
Real Madrids forventede hold: Casillas, Carvajal, Ramos, Pepe, Marcelo, Kroos, Modric, James, Bale, Cristiano Ronaldo, Benzema.
Córdobas forventede opstilling: J. Carlos, Gunino, Pantic, López, Pinillos, Abel, Rossi, Silva, Fidel, Fede, Havenaar.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Inspektøren
- Gæst
-
Følgende har Ancelotti valgt at starte med:
Casillas(GK) (C), Arbeloa, Marcelo, Pepe, Ramos, Kroos, Bale, Modrić, James Rodríguez, Benzema, Ronaldo.
Jeg håber virkeligt, at Carlo giver James samtlige 90 minutter. Han skal bare spilles ind på holdet ASAP.
5-0, tror jeg vi vinder. 3x Ronaldo og 1x Rodriguez og 1x Benzema
- Inspektøren
- Gæst
-
"Maybe they hate me because I'm too good."
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Pelle skrev: Der er godt nok langt til La Liga og CHL succes lige nu. Føj hvor er vi elendige!
Ville det ikke være mere bekymrende, hvis vi peakede i aften? En dag på kontoret og en halvsvag anden halvleg, men ærlig talt også svært at sætte forventningerne efter.
- Inspektøren
- Gæst
-
Pelle skrev: Der er godt nok langt til La Liga og CHL succes lige nu. Føj hvor er vi elendige!
Rolig rolig. Vi har kun lige akkurat sat os til bords. Bestikket er ikke rørt og forretten er der ikke blevet snuset til. Dernæst venter hovedretten og først derefter kan vi tage hul på desserten. Så rolig nu.. Have noget tålmodighed :)
raul7=kongen skrev:
Ville det ikke være mere bekymrende, hvis vi peakede i aften? En dag på kontoret og en halvsvag anden halvleg, men ærlig talt også svært at sætte forventningerne efter.
Stop nu. Barca banker et oprykkerhold med 3-0 og 10 mand. Vi er ved at lukke et oprykkerhold ind i kampen igen, hvis ikke det var fordi de var så uheldige at stå offside.
Jeg synes det var en sindssyg svag kamp, er virkelig skuffet. Ved godt vi er i starten af sæsonen og forventer da også, at det bliver bedre. Men allerede nu ser man nogle bekymrende takter. Det gør sig især gældende i vores angrebsspil.
Det er muligt det bare skulle være en dag på kontoret, men det ville ikke gøre noget, hvis det så i det mindste kunne være en afslappet og sikker dag på kontoret. Det var det bestemt ikke i dag.
"Maybe they hate me because I'm too good."
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Pelle skrev:
raul7=kongen skrev:
Stop nu. Barca banker et oprykkerhold med 3-0 og 10 mand. Vi er ved at lukke et oprykkerhold ind i kampen igen, hvis ikke det var fordi de var så uheldige at stå offside.
Jeg synes det var en sindssyg svag kamp, er virkelig skuffet. Ved godt vi er i starten af sæsonen og forventer da også, at det bliver bedre. Men allerede nu ser man nogle bekymrende takter. Det gør sig især gældende i vores angrebsspil.
Det er muligt det bare skulle være en dag på kontoret, men det ville ikke gøre noget, hvis det så i det mindste kunne være en afslappet og sikker dag på kontoret. Det var det bestemt ikke i dag.
"de var så uheldige at stå offside".
- Ingen svæver på banen som Zizou!
De 3 point var de vigtigste, men det er de sådan set altid. Jeg kan bare ikke stille mig tilfreds med sådan en omgang ukoncentreret bold. Og jeg havde egentlig forventet mig noget mere, hvis ikke meget mere. Isco derimod var lige den type spiller jeg savner, og har savnet i langtid. En spiller som søger de centrale steder på banen imellem deres forsvar og midtbane.
Alt i alt, så var det ikke lige kønt altid. Der var nogle fine momenter, og specielt de sidste 20 min. af første halvleg, men det efterlod mig skuffet.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Sammenligningen med Barca holder ikke helt. Madrid har allerede spillet tre intensive og væsentlige finaler i sæsonen, så er det svært at sætte sig op når Cordoba kommer til byen. Til sammenligning var Atletico heller ikke ligefrem skarpe imod Rayo.
Ancelotti har mange udfordringer og forhåbentlig begynder spillet snart at glide bedre, men lige nu handler det om at skrabe points sammen, så skal spillet nok komme.
- Og hvad end man vil Karim eller ej, så vil Falcao altså pynte i en kamp i går. Der mangler trusler i feltet, noget fandenivoldskhed og en bomber, i min optik.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Selv om han spillede med hele styrken i form af Bale, Benzema, Cristiano og James og vi har Jesé klar til december, så er det for lidt, synes jeg.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.