Bedømmelse af truppen mod Córdoba

11 år 11 måneder siden #1 af Administrationen

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (34 brugere)

2.4 Casillas
2.0 Arbeloa
2.2 Carvajal
2.6 Marcelo
3.1 Pepe
2.6 Ramos
1.6 Bale
2.9 Isco
2.7 James Rodríguez
2.5 Khedira
2.9 Modrić
3.2 Toni Kroos
3.0 Benzema
2.2 Cristiano Ronaldo
Hele holdet 2.6
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 11 måneder siden #2 af Sahinovic
Tredje kamp hvor Bale har været fuldstændig elendig, forstår ikke hvorfor man ikke skifter ham ud i stedet for at skifte James ud i hver kamp.

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, Dios, Real HWL, madrid2000, Sebberg

11 år 11 måneder siden #3 af Sebberg

Sahinovic skrev: Tredje kamp hvor Bale har været fuldstændig elendig, forstår ikke hvorfor man ikke skifter ham ud i stedet for at skifte James ud i hver kamp.

Helt enig. Derudover så er min egen holdning også, at James kvaliteter passer bedst til netop den position, som Bale spiller. En slags indvendig angriber ala David Silva, når han tager udgangspunkt i højre side.
Følgende bruger(e) sagde tak: Doc.juego

11 år 11 måneder siden #4 af madrid2000
Casillias er usikker. Den der følelse som man fik af Sand Iker er forsvundet. I ved den der tryghedfølelse. Ovenikøbet var han garant for mirakel redninger.

Arbeloa er PIV fucking ringe. Undskyld sproget, men han har dårligt nok niveauet til Cordoba. Sidste salgsdato er for længst overskredet. Bliver Carvajal skadet, så er vi på røven.

Marcelo var ok, men slet ikke noget specielt.

Pepe spillede fint, men blev heller ikke udfordret på nogen måde.

Ramos Samme som Pepe

Bale er godt nok elendig. Skift ham ud Carlo, når han er så dårlig. Har han andet end fart og langskud?

James var skuffende.

Modric og Kroos gjorde det fint på den centrale midtbane, men der er intet fart over vores spil idag. Det går alt for langsomt.

Benzema scorer et fint mål og godkendt indsats.

Ronaldo er total anonym. Men scorer og lukker kampen, men skuffende gennem kampen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon

11 år 11 måneder siden #5 af Roesen7
Det var godt nok ikke kønt. Men 3 point er da 3 point, men jeg sad bestemt ikke klistret til skærmen for det var virkelig en sørgelig omgang.

Jeg har nok i virkeligheden været for flink med flere af mine karakterer.
Isco gør et fint indhop og er tæt på at være kampens bedste, kun overgået af Benz, som udover et mål har nogle fine aktioner, hvor det sidste dog mangler. Carvajal gør et okay indhop og Pepe og tildels Ramos var også acceptable.

Resten af holdet havde godt nok ikke meget at byde på. Ronaldo er et flot langskudsmål fra at have haft 1 (eller lavere hvis det var muligt). Som der blev skrevet i en anden tråd, så virker CR7 ganske enkelt ikke til at være sin(e) skade(r) helt kvit. Bale havde vel ikke en god aktion. Den startende trio på midten manglede kreativitet og fremdrift. De kan spille den rundt i 90 min. hvis de vil, men det virker ikke som om nogle af dem for tiden kan slå den gyldne bold (Kroos dog et niveau højere end James og Modric).

Arbeloa og Marcelo havde begge enkelt gode aktioner og var bestemt ikke dem der faldt mest i gennem, men begge så også lidt rustne ud i nogle aktioner og især Marcelo, hvor mine forventninger er højst af backs'ne, virker stadig ikke helt at være hvor han var for 1-2 år siden.

Casillas er svær at kommentere på. Så meget havde han heller ikke at lave. 2 usikre situationer talte jeg og jeg kunne vel godt have været fristet til at give ham 2 i stedet for det 3-tal jeg har givet ham, men argumentet om de få aktioner som han havde gjorde jeg tog det diplomatiske valg.

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.

Leveret af Kunena Forum