Mourinho tilfreds med holdets attitude
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
José Mourinho mødte spansk presse efter den gabende kedsommelige affære på Reyno de Navarra i går og her var der fuld tilfredshed med spillernes attitude til kampen:
- Jeg kunne godt lide holdets attitude, jeg har ikke noget at kritisere. Der er spillere, som har spillet en stor kamp, som Albiol og Coentrao, som gør en stor indsats, selv om de ikke spiller meget og leverede godt i en kamp, som krævede meget. Jeg har ikke nogen kritik til nogen generelt. De opfyldte alle kravene.
The Special One mindede om, at Reyno de Navarra ikke er et let sted at spille:
- Det er ikke let at skabe spillet her med den måde, som modstanderen spiller på. Uden at skabe meget og uden store målchancer, skabte vi nok til at score.
Han ville dog ikke høre tale om, at baggrunden til den skuffende præstation lå i fraværet af spillere:
- Jeg snakker aldrig om fravær. Vi har haft spillere skadet i 1-2 måneder og jeg har aldrig snakket om dette. Vi har også spillere ude med karantæne og det bruger jeg ikke som undskyldning.
Om den store afstand til Barcelona, sagde Mourinho:
- Det er en forklaring, som begyndte i første spillerunde, som jeg ikke ønsker at snakke om. Derefter, når afstanden bliver stor og det ene hold spiller uden pres og det andet hold ikke føler, at de kan nå op, er et spørgsmål om motivation.
José Mourinho rejst iøvrigt i dag til Manchester for at se Manchester United spille mod Liverpool.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Den første kamp var ligeså ringe spillet som det meste af sæsonen. Jeg kunne dog virkelig godt tænke mig at vide hvad Mou han mener. Skulle det være dommerne han hentyder til ?
Har valgt at takke af på forum!
Ud med det intrigante og arogante svin.
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
- Paulochichon
- Gæst
-