Xabi Alonso til lægetjek i München

8 år 3 måneder siden #1 af Siempre Madrid

XabiAlonso-officieltbillede-01072014

Xabi Alonso er snart fortid i Real Madrid, idet han skifter til Bayern München i en aftale, der ventes bekræftet senere i dag.

Bayern München bekræfter på deres Twitter, at den spanske midtbanespiller senere i dag gennemgår lægetjek i klubben, hvorefter han ventes præsenteret.

Real Madrid får angiveligt 10 millioner €, mens Xabi Alonso udstyres med en kontrakt af to års varighed og en årsløn på 10 millioner €.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• AJ
  • AJ's profilbillede
  • Forum begynder
  • Forum begynder
  • Pasioneret Realmand gennem mange år!
8 år 3 måneder siden #2 af AJ
Det er min absolutte favoritspiller i Real, så jeg er ikke sønderligt begejstret hvis han rejser til Bayern :(
Men igen. Vi har en overflod af midtbanespillere i Real, så det overrasker mig ikke at han står på skud.

8 år 3 måneder siden #3 af Salix7

AJ skrev: Det er min absolutte favoritspiller i Real, så jeg er ikke sønderligt begejstret hvis han rejser til Bayern :(
Men igen. Vi har en overflod af midtbanespillere i Real, så det overrasker mig ikke at han står på skud.

Jeg har haft det på samme måde med Alonso, men når man tænker på hans alder, prisen vi får for ham og ikke mindst ville spillere vi har i truppen, så synes jeg, at det ligner en ganske god handel for os.

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

8 år 3 måneder siden #4 af Pena1992
Jeg overlever, selvom rutine er vigtig. Men Kroos kan det samme og bedre end Xabi.

"No soy sólo perfecto, soy Madridista también"

8 år 3 måneder siden #5 af Real Madrid

Pena1992 skrev: Jeg overlever, selvom rutine er vigtig. Men Kroos kan det samme og bedre end Xabi.

Modric og Kroos har så meget kvalitet i deres spil, jeg også stoler på, de kan udføre rollen. Det ser dog lidt tyndt ud med Khedira og Illarra, som backup. To meget begrænsede midtbanespillere.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

• Den halve sandhed
  • Gæst
  • Gæst
8 år 3 måneder siden #6 af Den halve sandhed
Besvaret af Den halve sandhed på emne Xabi Alonso til lægetjek i München
Xabi har været fantastisk for klubben lige siden han tilkom i 09. Men jeg synes på det seneste, at han er begyndt at se langsom ud i forhold til hans normale standard, og samtidig føler jeg ikke, at hans afleveringer ligger lige så præcist som de engang gjorde.

Jeg synes personligt, at det er godt at klubben sørger for at gennemføre et generationsskifte løbende. I en klub som ønsker at vinde Champions League hvert år, så er man også nødt til at have spillere på absolut topniveau, og derfor er det også rigtig sundt, tror jeg, at man får skiftet spillere ud, hvis niveau står til at falde meget snart eller allerede er begyndt på det.

Vi har fået en 24 årig Toni Kroos ind, som jeg umiddelbart formoder er erstatningen. Kroos er IMO ikke defensivt på samme niveau som Xabi, men det må man håbe, at han kan lære.

Jeg kunne også forestille mig, at Pepe evt. kunne stå for skud næste år, når han også rammer de 32. Igen af den grund, at man ikke kan forvente, at hans niveau vil forblive på toppen meget længere, og det derfor vil være sundt at føre et løbende generationsskifte. Varane står klar i kulissen, og hvis man så samtidig kan hente en anden ung gut på en 24-26 år ind, så er man igen fremtidssikret. Inigo Martinez som et spansk eksempel.

Men et tak for alt skal det lyde til Alonso, en absolut klassespiller lige siden han kom.

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
8 år 3 måneder siden #7 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Xabi Alonso til lægetjek i München
Jeg er fuldstændig chokeret over den her transfer. Efter salget af Di Maria ser vores midtbane ikke ligefrem bred ud i forvejen, så nu skal der uden tvivl en erstatning til. Jeg håber inderligt, at det bliver Luiz Gustavo.

8 år 2 måneder siden #8 af Chamartin

8 år 2 måneder siden #9 af DarioGomez
Madridista.dk er langt foran dig ;0)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

8 år 2 måneder siden #10 af Chamartin

DarioGomez skrev: Madridista.dk er langt foran dig ;0)

Åh ja...nu ser jeg det.
Sagen er, at jeg altid står i Debatforum vinduet, så jeg ser ikke nyheder, før de bliver kommenteret og ryger herind.
Beklager at have bragt gamle nyheder..he he :P.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Leveret af Kunena Forum
Annonce