Real Madrid forhandler om Verratti

9 år 7 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Ifølge spansk presse sidder Florentino Pérez i disse timer til møde med Paris SG-præsident Nasser Al-Khelaifi og spilleragent Jorge Mendes.

 

Helt konkret handler mødet om den italienske midtbanespiller Marco Verratti, som Florentino Pérez vil forsøge at hente til klubben som erstatning for Ángel di María og Xabi Alonso og Paris SG er angiveligt tvunget til salg af en eller flere af sine spillere for at opfylde Financial Fair Play-kravet.

 

Det problem er Real Madrid helt foruden og derfor forbereder man et bud på 30 millioner € for Marco Verratti.


No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 7 måneder siden #2 af Salix7
Jeg synes, at Verratti er en virkelig spændende spiller, og Ancelotti prøvede allerede sidste sommer, at tage ham med til Madrid. Jeg ser ham som en super erstatning for Alonso, og hvis PSG er presset af FFP, så er jeg sikker på, at Perez og Mendes vil være i stand til at forhandle en fin pris i land! Jeg kan dog være lidt nervøs for, at han kan komme til at lide samme skæbne som illarramendi, hvis han ikke hurtigt falder til i klubben og hans talent slår igennem!

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 7 måneder siden #3 af M_linding

Salix7 skrev: Jeg synes, at Verratti er en virkelig spændende spiller, og Ancelotti prøvede allerede sidste sommer, at tage ham med til Madrid. Jeg ser ham som en super erstatning for Alonso, og hvis PSG er presset af FFP, så er jeg sikker på, at Perez og Mendes vil være i stand til at forhandle en fin pris i land! Jeg kan dog være lidt nervøs for, at han kan komme til at lide samme skæbne som illarramendi, hvis han ikke hurtigt falder til i klubben og hans talent slår igennem!


Verratti (og Illarra) har en kæmpe fordel denne sæson, som de ikke havde sidste sæson; Nemlig at Alonso er væk.

Sidste sæson var der store problemer med at finde balancen og stabiliteten på holdet, og det var i høj grad Alonso som skabte denne, da han blev den kontrollerende spiller på midtbanen i november. Først her begyndte spillet at flyde, og Ancelotti turde ikke tage Alonso af holdet så meget som et splitsekund, herfra. Bl.a. derfor fik Illarra 90% af sine minutter på en særdeles uheldig 8'er-position frem for ønskepositionen, og kom til at se ret uheldig ud - især når han spillede ved siden af Alonso.

Både Verratti og Illarra må ha' den fordel nu, at de kan spille på Alonsos position, i stedet for at spille på uvante pladser.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 7 måneder siden #4 af JimmyBroe
Så for søren. Nu bliver asp3200 helt kåd og våd af bar' begejstring. Haha.

Jeg ønskede ham selv til klubben sidste sæson hvis vi absolut skulle ha haft købt en!

Når, men nogen af jer som har fulgt PSG's kampe (udover ChL) som kan sige mig om han stadig er en gut med kæmpe potentiale? Har hans sidste sæson været god?

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 7 måneder siden #5 af Real Madrid

Salix7 skrev: Jeg synes, at Verratti er en virkelig spændende spiller, og Ancelotti prøvede allerede sidste sommer, at tage ham med til Madrid. Jeg ser ham som en super erstatning for Alonso, og hvis PSG er presset af FFP, så er jeg sikker på, at Perez og Mendes vil være i stand til at forhandle en fin pris i land! Jeg kan dog være lidt nervøs for, at han kan komme til at lide samme skæbne som illarramendi, hvis han ikke hurtigt falder til i klubben og hans talent slår igennem!


Modric Verratti Kroos

Aldrig set så delikat en midtbane ;-)

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 7 måneder siden #6 af nono
Undskyld mig, men jeg forbeholder mig retten til skepsis.

Verratti har fået et moderat gennembrud i en svag liga og kan ligesom den gamle udgave Alonso godt klandres for at være lidt for langsom både uden bold, med bold og på bold.

Jeg havde hellere set Rakitic, Khedira el. Pogba på den plads.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 7 måneder siden #7 af Salix7

Real Madrid skrev:

Salix7 skrev: Jeg synes, at Verratti er en virkelig spændende spiller, og Ancelotti prøvede allerede sidste sommer, at tage ham med til Madrid. Jeg ser ham som en super erstatning for Alonso, og hvis PSG er presset af FFP, så er jeg sikker på, at Perez og Mendes vil være i stand til at forhandle en fin pris i land! Jeg kan dog være lidt nervøs for, at han kan komme til at lide samme skæbne som illarramendi, hvis han ikke hurtigt falder til i klubben og hans talent slår igennem!


Modric Verratti Kroos

Aldrig set så delikat en midtbane ;-)


Jeg håber virkelig, at du får ret, hvis Verratti kommer til klubben - samtidig vil det glæde mig meget, hvis illarra får en opblomstring, da han efter min mening har været en katastrofe indtil videre, specielt når man tænker på hans pris. Når det gælder Verratti, så kan jeg godt følge nono's skepsis, da jeg har det lidt på samme måde, hvad angår Verratti's gennembrud på et hold, som spiller i en liga næsten uden modstand.

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 7 måneder siden #8 af Brylle
Puha, et køb af Veratti! Det ville jo tvinge mig til at købe endnu en trøje ;)

Han er fantastisk i begge ender og har en blændende teknik. Min anke er dog hans manglende fysik, men det kompenserer han fint for ved at være voldsomt aggressiv. Og så er han utrolig driblesyg og voldsom på de helt små områder, hvilket er ganske underholdende!

KØB KØB KØB!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 7 måneder siden #9 af Salix7

Brylle skrev: Puha, et køb af Veratti! Det ville jo tvinge mig til at købe endnu en trøje ;)

Han er fantastisk i begge ender og har en blændende teknik. Min anke er dog hans manglende fysik, men det kompenserer han fint for ved at være voldsomt aggressiv. Og så er han utrolig driblesyg og voldsom på de helt små områder, hvilket er ganske underholdende!

KØB KØB KØB!


Haha, kan godt lide at du lige køber en trøje mere, hvis han kommer ;-)
Hvad angår hans fysik, så kan han passende snakke lidt med Bale, da han nok vil kunne give ham et trick eller to til, hvordan han får større muskler :-)

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 7 måneder siden #10 af nono
... Og italienere flopper altid i Madrid (sorry Cannavaro)!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 7 måneder siden #11 af Zamorano
Huh?

Der har optrådt 3 italienere for Real Madrid, hvor Panucci og Cannavaro klarede det ganske fint. Så er er der Cassano tilbage, som rigtigt nok var et flop.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 7 måneder siden #12 af Siempre Madrid

Brylle skrev: Puha, et køb af Veratti! Det ville jo tvinge mig til at købe endnu en trøje ;)

Han er fantastisk i begge ender


Hvad er der med Jimmy og dig!? ;-)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce