Cristiano Ronaldo er Europas bedste spiller

11 år 11 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Han er verdens bedste spiller og derfor er det helt naturligt, at han også er Europas bedste spiller. Navnet er Cristiano Ronaldo.

Cristiano Ronaldo modtager trofæet som Europas bedste spiller, mens Peter Schmeichel og Michel Platini ser til.

I dag blev den portugisiske stjerne fuldt fortjent kåret til Europas bedste spiller af UEFA efter at have sat ny CL-rekord med vanvittige 17 mål i sidste års turnering og derfor var der ikke tvivl om, at han måtte distancere rivalerne Manuel Neuer og Arjen Robben fra Bayern München.

Cristiano Ronaldo havde stor andel i Real Madrids samlede sejr på 5-0 over netop Bayern München, hvor han scorede to mål.

Oven i dette blev Cristiano Ronaldo også delt topscorer i Europa med 31 liga-mål sammen med Luis Suárez.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 11 måneder siden #2 af madrid2000
Fortjent.

Det er iøvrigt godt gemt væk, nyhederne i danske medier. Havde det nu været Messi... Uha forsiderne havde været ryddet over det hele.

11 år 11 måneder siden #3 af andreashn
Fuldt fortjent..

OT: I burde nok overveje, at beskære billede lidt ;)

¡Hala Madrid!

11 år 11 måneder siden #4 af Vinícius

madrid2000 skrev: Fortjent.

Det er iøvrigt godt gemt væk, nyhederne i danske medier. Havde det nu været Messi... Uha forsiderne havde været ryddet over det hele.

Det er fuldt fortjent og forventeligt.

Lidt provokerende kan man vel sige, at der ingen sensation er i, at Ronaldo kåres til den bedste ovenpå en sådan sæson. Det giver måske svaret på, hvorfor det ikke præsenteres i medierne i samme omfang, som hvis det var en mere sensationel afgørelse ;)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

11 år 11 måneder siden #5 af BBB
Jeg troede, at det her var et nyhedssite. I morgen laver I vel også en nyhed om, at græsset er blevet grønt på Bernabeu? ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, M_linding, andreashn

11 år 11 måneder siden #6 af Siempre Madrid

BBB skrev: Jeg troede, at det her var et nyhedssite. I morgen laver I vel også en nyhed om, at græsset er blevet grønt på Bernabeu? ;-)

Jep. Vi har faktisk sendt en mand til Madrid af samme grund og hele weekenden vil vi bringe nyheder og interviews om sagen ;-)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB

11 år 11 måneder siden #7 af Salix7
Jeg er glad på Ronaldo's vegne og synes det er fuldt fortjent - så nu må vi bare håbe, at han kan have endnu en drømmesæson! :-)

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”

Leveret af Kunena Forum