Officielt: Alonso til München

11 år 11 måneder siden #1 af Administrationen

Xabi Alonso er fortid i Madrid - nederlaget til Atlético Madrid blev hans sidste i den hvide trøje.

Real Madrid har netop meldt ud, at klubben har solgt Xabi Alonso til Bayern Munchen.

En nyhed, der ikke kommer som det store chok for de fodboldtilhængere, der har fulgt mediestrømmen de seneste dage, men nu er salget altså en realitet. Medier peger på en salgspris omkring ti millioner Euro.

Real Madrid har indkaldt til pressemøde klokken 11.00 vedrørende afskibningen af spilleren - Madridista.dk følger naturligvis dette tæt. Da der givetvist også vil være et praj om, hvorvidt man kigger efter erstatninger for den aldrende basker.

Xabi Alonso nåede at optræde 158 gange for Real Madrid, og han skulle efter sigende have underskrevet en fem-årig aftale med sydtyskerne.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 11 måneder siden #2 af Raul7-2880
"Fem-årig aftale"
... Woaw, sikke en længde for en 32-årige som har vist dalende niveau - er dog stadigvæk verdensklasse.

11 år 11 måneder siden #3 af Salix7
Besvaret af Salix7 på emne Officielt: Alonso til München

Raul7-2880 skrev: "Fem-årig aftale"
... Woaw, sikke en længde for en 32-årige som har vist dalende niveau - er dog stadigvæk verdensklasse.

Jeg er ret sikker på, at det bare er en slå-fejl, da meget tyder på, at han får en to-årig aftale :-)

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
Sidste redigering: 11 år 11 måneder siden ved Salix7.

11 år 11 måneder siden #4 af DarioGomez
Faktisk pegede flere tweets i morgentimerne på netop 'cinco temporadas' - det har så vist sig, at de har været fejlinformeret.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

11 år 11 måneder siden #5 af Siempre Madrid

DarioGomez skrev: Faktisk pegede flere tweets i morgentimerne på netop 'cinco temporadas' - det har så vist sig, at de har været fejlinformeret.

Og det var ikke cinco temporadas en el Madrid?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

11 år 11 måneder siden #6 af Salix7
Besvaret af Salix7 på emne Officielt: Alonso til München

Siempre Madrid skrev:

DarioGomez skrev: Faktisk pegede flere tweets i morgentimerne på netop 'cinco temporadas' - det har så vist sig, at de har været fejlinformeret.

Og det var ikke cinco temporadas en el Madrid?

Det tror jeg at det har været, da han lige er blevet offentliggjort med 2 år i Bayern:
- www.bold.dk/nyt/officielt-alonso-to-aar-i-bayern

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”

11 år 11 måneder siden #7 af DarioGomez
Haha. Dog ikke. Men det er problemet med Twitter. Rygter løber pludselig hurtigt og skaber urigtige sandheder.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Leveret af Kunena Forum