Optakt: Tre nødvendige point
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
asp3200 skrev: Burde være 4-0 ved pausen. Serie 5 forsvar, ud med Ramos og ind med varane. Så irriterende de ikke kan tage sig sammen. Håber satme de tager sig sammen i anden halvleg, ellers skal vi måske igen være langt bagefter Barcelona efter Ath Madrid kampen næste uge.
Du mener ikke seriøst, at Ramos skal skiftes ud vel?!?
Han har været Reals bedste spiller i første halvleg!
¡Hala Madrid!
- Forsik
- Gæst
-
Syntes godt nok at han hele tiden vælger den dårligste løsning. Enten at rende i offside position, så de andre skal forsøge at undgå at spille ham, eller også kan han ikke få sig selv til at flytte fødderne hurtigere end min 1,5 årig søn.
Flyt nu den bold rundt. De kegler rundt på banen, så der skal nok komme masser af chancer hvis de holder sig onside og bevæger bolden og sig selv lidt rundt.
- JJ-86
- Gæst
-
Troede den her kamp ville blive kørt hjem efter jeg så de første 10 min. Men nu sidder jeg og er nervøs for at vi taber hovedet og kampen!
Puha, jeg håber virkelig de får styr på det defensivt og at de får skabt flere chancer i angrebet. Come on mann!
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
- Cristiano
- Gæst
-
I tilfælde af at det ikke er sarkasme, så har du ikke fået et tak, Cristiano.
- RasmusKring
- Gæst
-
Cristiano skrev: Taber vi i aften og Chicharito bliver præsenteret som ny Real spiller. Den nye sæson skal nok blive lovende. ;-)
Jeg ved ærligt talt ikke, hvilken af dem, der er værst. Chitarito er altså en angriber fra anden, måske endda tredje række. Det er en kæmpe joke.
Jeg er her stadig XOXO