Ka-ta-stro-fe!

11 år 11 måneder siden #1 af Administrationen
Ka-ta-stro-fe! blev oprettet af Administrationen

Benzema og resten af Real Madrid havde en kummerlige aften på Anoeta, hvor man tabte for første gang i evigheder.

Sociedad lænede sig op ad en knock-out; men endte i stedet med at hamre Real Madrid i gulvet med en ydmygelse af de større.

Egentlig lignede det verdens letteste dag på kontoret. For Real Madrid skulle blot bruge 11 minutter på at bringe sig foran med 2-0.

Og da gæsterne endda fortsatte med at skabe chance efter chance, så var det svært at forestille sig nogen form for modsvar fra Real Sociedads side; men fodbold er et forunderligt spil, hvor tingene ikke altid går, som man forventer det.

Således heller ikke denne aften, hvor Sociedad på seks gode minutter eliminerede Ramos' og Bales scoringer; da først Íñigo Martínez og siden to gange Zurrutuza og Carlos Vela sørgede for kunstigt åndetræt til et hjemmepublikum, der indtil da havde leveret lydniveau som en bedemandsforretning uden for åbningstid.

En helt unødvendig udvikling i en kamp, hvor Carlo Ancelotti ellers var begyndt at ligne en træner, der havde tankerne henne mod at spare flere af profilerne; den mission slap han for. Nu må han i stedet troppe på Florentino Perez' kontor straks i morgen og forlange yderligere muligheder til truppen.

For det var urimeligt småt med muligheder, da kampen skulle vendes.

Således var Raúl de Tomás eneste angrebsoption, Ancelotti havde at bringe i spil; og uden at forklejne den unge canterano, så ville han næppe gøre en forskel på en aften som denne.

Samtidig skal de pauvre muligheder ses i lyset af en offensiv firemandskæde bestående af Bale, Benzema, Isco og James, der var underligt anonyme, og en medvirkende årsag til, at Real Madrid fik det så svært, da kampen for alvor spidsede til.

Så i stedet for at hente tre nødvendige point, så måtte Real Madrid nøjes med at blive gjort til grin i fodboldeuropa, og Ancelottis hold kan nu prale af, at man i sæsonens første fem officielle kampe har fået to sejre, to nederlag og en enkelt uafgjort. Mange ting er det – imponerende er ikke en af dem.

Med nederlaget ligger Real Madrid midt i rækken – og der kan man så passende tilbringe de næste 13 dage, inden der er mulighed for at rette op på tingene, når de forsvarende mestre fra Atlético Madrid gæster Estadio Santiago Bernabéu.

Real Sociedad – Real Madrid 4-2 (2-2)

0-1 Ramos (6. Min.), 0-2 Bale (11. Min.), 1-2 Martínez (35. Min.), 2-2 Zurutuza (41 min.), 3-2 Zurutuza (65. Min.), 4-2 Vela (75 min.)

Real Sociedad:

Zubikarai – de la Bella, Íñigo Martínez, Elustondo, Zaldua – Chori Castro (59. Min, Canales), Granero, Bergara, Zurutuza, Xabi Prieto – Agirretxe (59 min., Vela)

Gule kort: Esteban Granero

Real Madrid:

Casillas – Marcelo. Pepe, Ramos, Carvajal (76. Min, Arbeloa) – Kroos, Isco, Modric (74. Min., Khedira) – James, Benzema, Bale

Gule kort: Carvajal

Dommer: Juan Martínez Munuera

Kampens spiller: James Rodríguez, det er svært at lave fejl, når man aldrig rører bolden

Kampens detalje: At remontada-kongerne bliver udsat for egen medicin

Kampens badebold: Real Madrids samlede trup; fy for pokker for en sørgelig bredde

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 11 måneder siden #2 af Salix7
Besvaret af Salix7 på emne Ka-ta-stro-fe!
Super godt skrevet Oscar!
Der kan vel kun tilføjes, at Ancelotti bortset fra at forlange flere spillere til truppen, også skal snakke med seriøst store ord i de kommende 13 dage!

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

11 år 11 måneder siden #3 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Ka-ta-stro-fe!
Ancelotti bliver fyret før sæsonen er omme. I hørte det først her! Selvom det faktisk er Perez' skyld, en magtfuld mand som er ligeglad med taktik og kun tænker på hvilke navne som kan sælge flest trøjer.
Sidste redigering: 11 år 11 måneder siden ved Raul7-2880.

11 år 11 måneder siden #4 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Ka-ta-stro-fe!
Dobbelt post
Sidste redigering: 11 år 11 måneder siden ved Raul7-2880.

11 år 11 måneder siden #5 af Steen
Besvaret af Steen på emne Ka-ta-stro-fe!
Ancelotti's taktik på udebane fejler igen...
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon

• Den halve sandhed
  • Gæst
  • Gæst
11 år 11 måneder siden #6 af Den halve sandhed
Besvaret af Den halve sandhed på emne Ka-ta-stro-fe!
Vi kan sagtens gå hen og tabe til Atletico Madrid om 13 dage, og så ser det sørme sort ud. Det vil betyde, at vi kun har fået 3 point efter 3 kampe, og den kamp vi vandt, jamen der spillede vi jo også skandaløst ringe.

Toni Kroos hører IKKE til på en defensiv midtbane, han har om noget ikke de defensive kvaliteter som Alonso havde. James skal simpelthen ind på 10'eren, for at vi kan få det vi ønsker ud af ham.

Bale ligner efterhånden en, som ikke rigtig gider løbe, og hellere vil kigge måbende på dommeren, end at løbe hjem efter et boldtab af enten ham selv, eller en af hans holdkammarater.

Benzema ved ikke hvad han laver på en fodboldbane, og hans afslutninger fortsætter med at være skandaløst ringe. Den han brænder i det 89. minut, amen come on!

Der mangler fightervilje så det batter, man fornemmer også, at når Ronaldo ikke er på banen, så mangler vi godt nok hans iver for at vinde. En mand som på ingen måde accepterer et nederlag. Det kan man ikke sige om de fleste andre på banen, i hvert fald ikke i dag.

Ancelotti har bare at give en skider, disse 3 point får vi aldrig tilbage igen. Det kan være nok til at tabe mesterskabet. Nej Nej nej nej.

11 år 11 måneder siden #7 af Macon
Besvaret af Macon på emne Ka-ta-stro-fe!

Steen skrev: Ancelotti's taktik på udebane fejler igen...

Enig,

Kroos som DM nej nej

Marcelo nej nej, man savner jo nærmest fabio coentrao.
Sidste redigering: 11 år 11 måneder siden ved Macon.

11 år 11 måneder siden #8 af Salix7
Besvaret af Salix7 på emne Ka-ta-stro-fe!

Macon skrev:

Enig,

Kroos som DM nej nej

Jeg synes bestemt, at vi mangler balance på holdet, men om hans taktik var helt forkert ved jeg nu ikke - vi havde chancer til at være foran 0-5 efter 35min spil - havde vi været så stort foran, så havde alle vidst snakket om, at taktikken havde været helt rigtig. Men der skal udentvivl kigges på, hvem der skal styre den defensive midtbane fremover!

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen, DarioGomez, M_linding

11 år 11 måneder siden #9 af Macon
Besvaret af Macon på emne Ka-ta-stro-fe!

Salix7 skrev:

Macon skrev:

Enig,

Kroos som DM nej nej

Jeg synes bestemt, at vi mangler balance på holdet, men om hans taktik var helt forkert ved jeg nu ikke - vi havde chancer til at være foran 0-5 efter 35min spil - havde vi været så stort foran, så havde alle vidst snakket om, at taktikken havde været helt rigtig. Men der skal udentvivl kigges på, hvem der skal styre den defensive midtbane fremover!

Ja der skal udentvivl kigges på, hvem der skal styre den defensive midtbane fremover, ser ikke ud til at khedira skal spille for start, nok grundet hans kontrakt situation, så håber virkelig man finder pungen frem og henter en. men tvivler sku.

• Den halve sandhed
  • Gæst
  • Gæst
11 år 11 måneder siden #10 af Den halve sandhed
Besvaret af Den halve sandhed på emne Ka-ta-stro-fe!
Alonso efterlader et stort hul, som han også var med til at lukke da han tilkom i 2009. Det er så vigtigt med den spiller, der er bindeledet mellem midtbane og forsvar. Barcelona har Busquets, Chelsea har Matic, City har Fernandinho, Bayern Alonso (...). Den type spiller er så fandens vigtig for et hold, og vi har smidt vores væk for småmønter.

Jeg er faktisk mest skuffet over Alonso i denne transfer, hvorfor melder han først sådan noget ud, en uge før vinduet lukker i? Det stiller jo Madrid i en elendig position.

11 år 11 måneder siden #11 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Ka-ta-stro-fe!
Hvornår er det man har balance?

- Ingen svæver på banen som Zizou!

11 år 11 måneder siden #12 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Ka-ta-stro-fe!
Det allerbedste ved det her nederlag - hvis der nogensinde er noget godt ved et Real Madrid-nederlag - er, at der MÅ ske noget drastisk i løbet af de næste 24 timer.

En reserve-mexicaner løfter jo ikke dette hold, som godt nok mangler et par portugisere og Sjesse og Florentino Pérez kan umuligt leve med, at have smadret holdet bag La Décima.

Det er fint, at vi er kommet af med Di María og Xabi Alonso, når det nu måtte være sådan, men man skal jo ikke kalde Kroos og James for erstatninger for dem. De var erstatninger for Casemiro og Morata.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista

Leveret af Kunena Forum