Følg transfervinduets sidste timer her

8 år 2 måneder siden #145 af nono
Rørende enig raul7=kongen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 2 måneder siden #146 af Chamartin

Kasillas skrev:

Dios skrev: Nu er jeg heller ikke selv mega fan af den forholdsvis smalle trup, men det er sådan Ancelotti vil have det, og så er det jo sådan det skal være.

@Dios og andre med lignende udtalelser.

Er det rigtigt at det er sådan Ancelotti ønsker det? - Har han tænkt og udtalt at Chicharito, Isco, Illaramendi og Khedira er yderst rigeligt på bænken til de 6 forreste pladser?

Det er første gang at jeg hører en manager skulle ønske så small en trup, og vel at mærke i en sæson hvor vi skal rejse jorden rundt for at deltage i vm for klubhold. - Jeg lærer noget nyt idag.

Det er sandt, at Marca for et par uger siden skrev, at Ancelotti ikke ønskede en alt for stor trup. Om det er sandt, at han mener det, eller om det er en eller anden journalist's meget løse egenfortolkning ved jeg ikke, for der står ved Gud ikke lutter sandheder i Marca, men det stod der i hvert fald.

Det er med de mange kampe i denne sæson, er lidt overdrevet i mine øjne. Det drejer sig fra dd. om en eller forhåbentlig to kampe, vi maksimalt kan spille i forhold til sidste sæson, og det foregår i Marokko, så værre er det heller ikke.
Derudover har vi allerede spillet 3 kampe i de to Super Cup'er i Europa og Spanien. Så alt i alt 5 kampe mere i hele sæsonen end sidste sæson, hvis vi da kommer i finalen i såvel Copa del Rey som Champions League.

8 år 2 måneder siden #147 af Elkrimi
Måske man ovenpå sidste års succes i CdR har valgt konsekvent at lade "reserverne" samt Castilla-talenter spille i år.

Det ville faktisk klæde klubben og følgende opstilling burde da også kunne slå de fleste modstandere:
Navas; Arbeloa, Nacho, Varane, Marcelo; Illarra, Khedira, Isco, Jese, Raul de Tomas, Chicharito

8 år 2 måneder siden #148 af Siempre fiel

nono skrev: Ahhh...

Guardiola gjorde præcis det samme med Barcelona og vandt alt. Dengang var der mange herinde der argumenterede for at Real Madrids 25 mands trup ødelagde holdets harmoni og dynamik. Der var angiveligt for meget konkurrence med så mange kokke i køkkenet, ingen plads til at integrere unge talenter af egen avl og endeligt var bænke-benene for sløve når de så endelig kom i spil.

Kan man sige at græsset for en Real Madrid-fan altid er grønnere på den anden side?

Nej, det er egentlig overhovedet ikke det der er tilfældet. Der er snart skrevet meget på disse sider om hva der er gjort forkert i sommerens transfervindue og hvis man vil forklejne det til at "det bare er fordi folk altid vil ha noget mere/andet", det synes jeg faktisk er sådan lidt tyndt og totalt misforstået.

8 år 2 måneder siden #149 af raul7=kongen

Elkrimi skrev: Måske man ovenpå sidste års succes i CdR har valgt konsekvent at lade "reserverne" samt Castilla-talenter spille i år.

Det ville faktisk klæde klubben og følgende opstilling burde da også kunne slå de fleste modstandere:
Navas; Arbeloa, Nacho, Varane, Marcelo; Illarra, Khedira, Isco, Jese, Raul de Tomas, Chicharito

I så fald giver det ikke mening at både Denis og Jose Rodriguez er udlejet igen, sidstnævnte var endda den perfekte rotationsspiller til midtbanen, som en ung afløser for Xabi.

Raúl de Tomas er jeg ikke solgt på og han har ikke rigtig grebet den minimale chance han har fået, så det virker heller ikke så realistisk. Det skal dog noteres, at Ancelotti allerede har vist mere interesse i at rotere end i hele sidste sæson. På begge backs har man vekslet, Varane har fået tid i forsvaret, Isco er roteret mere ind og man skiftede Kroos allerede i pausen af en ellers vigtig kamp. Så det tyder lidt på, at det netop er planen at bruge truppen mere. Netop derfor synes jeg bare også det er ærgerligt, at erstatningerne ikke passer en smule bedre på de profiler vi ved virker, har lidt mere kvalitet og var på plads tidligere.

Derudover er det vanvittigt bekymrende, at Ancelotti i ovenstående lys stadig ikke stoler på Illarra. Baskeren er totalt ude i kulden, selvom det netop er nu, at han skulle være ved at blive spillet ind.
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM, Chamartin

8 år 2 måneder siden #150 af Elkrimi

raul7=kongen skrev:

Elkrimi skrev: Måske man ovenpå sidste års succes i CdR har valgt konsekvent at lade "reserverne" samt Castilla-talenter spille i år.

I så fald giver det ikke mening at både Denis og Jose Rodriguez er udlejet igen, sidstnævnte var endda den perfekte rotationsspiller til midtbanen, som en ung afløser for Xabi.

Raúl de Tomas er jeg ikke solgt på og han har ikke rigtig grebet den minimale chance han har fået, så det virker heller ikke så realistisk. Det skal dog noteres, at Ancelotti allerede har vist mere interesse i at rotere end i hele sidste sæson. På begge backs har man vekslet, Varane har fået tid i forsvaret, Isco er roteret mere ind og man skiftede Kroos allerede i pausen af en ellers vigtig kamp. Så det tyder lidt på, at det netop er planen at bruge truppen mere. Netop derfor synes jeg bare også det er ærgerligt, at erstatningerne ikke passer en smule bedre på de profiler vi ved virker, har lidt mere kvalitet og var på plads tidligere.

Derudover er det vanvittigt bekymrende, at Ancelotti i ovenstående lys stadig ikke stoler på Illarra. Baskeren er totalt ude i kulden, selvom det netop er nu, at han skulle være ved at blive spillet ind.

Selvom man roterer meget, så ser jeg stadig truppen for alt for smal (uden Castilla-spillere). Jeg tror Alonso-salget kom bag på ledelsen.
Men nej, medmindre Illarra virkelig får spilletid i efteråret, så virker planen med ham håbløs og ligeledes truppens bredde.

8 år 2 måneder siden #151 af asp3200
Sku ærgerligt med verratti, så bliv dog enige i januar!!

Leveret af Kunena Forum
Annonce