Sami Khedira ude i seks uger

11 år 10 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Real Madrid må se bort fra Sami Khedira i de kommende seks uger.

Den tyske landsholdsspiller blev muskelskadet i udekampen mod Real Sociedad og han er derfor ude til midt i oktober.

Det er et tilbageslag for Carlo Ancelotti, som i forvejen råder over en særdeles smal trup i denne sæson.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 10 måneder siden #2 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sami Khedira ude i seks uger
Lllarras chance.. Kom nu igang

11 år 10 måneder siden #3 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sami Khedira ude i seks uger
Der røg mesterskabet. Vi kommer til at smide for mange point med så smal en midtbane og trup generelt! Men det går også hvis vi bliver det første hold til at genvinde Champions League. Bliver mit håb!

11 år 10 måneder siden #4 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sami Khedira ude i seks uger
Sikke en fantastisk idé Ancelotti og Perez havde, da de valgte ikke at hente endnu en midtbanespiller ind. Nu har vi kun Illarra tilbage som defensiv midt, og han er pivhamrende dårlig.

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 10 måneder siden #5 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Sami Khedira ude i seks uger
Han har kun kontrakt til sommer. Av av. Så ser det ud til, at vi ikke engang får gavn af ham alligevel og lige så godt kunne have solgt ham.

11 år 10 måneder siden #6 af andreashn

Steen skrev: Sikke en fantastisk idé Ancelotti og Perez havde, da de valgte ikke at hente endnu en midtbanespiller ind. Nu har vi kun Illarra tilbage som defensiv midt, og han er pivhamrende dårlig.

Pas nu på med, at sige at en spiller er dårlig uden at have set ham.

Illarra spillede for meste i sidste sæson på en uvant plads. Det er kun naturligt, at han ikke spiller op til sit fulde fem. Jeg tror han spiller meget bedre på sin naturlige position på "Alonsos plads".

Jeg tror faktisk, at Illarra kan få en stor sæson, hvis bare han får noget spilletid, og han spiller på en naturlig position.

¡Hala Madrid!
Sidste redigering: 11 år 10 måneder siden ved andreashn.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Real Madrid, Dios, JimmyBroe, Vinícius

11 år 10 måneder siden #7 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sami Khedira ude i seks uger

andreashn skrev:

Steen skrev: Sikke en fantastisk idé Ancelotti og Perez havde, da de valgte ikke at hente endnu en midtbanespiller ind. Nu har vi kun Illarra tilbage som defensiv midt, og han er pivhamrende dårlig.

Illarra spillede for meste i sidste sæson på en uvant plads. Det er kun naturligt, at han ikke spiller op til sit fulde fem. Jeg tror han spiller meget bedre på sin naturlige position på "Alonsos plads".

Jeg tror faktisk, at Illarra kan få en stor sæson, hvis bare han får noget spilletid, og han spiller på en naturlig position.

Han fik også en del kampe som den bagerste mand i midtbanen, og der var han heller ikke god. Især hans boldomgang er pinlig, og det er jo fra den bagerste mand i midtbanen vi plejer at bygge spillet op. Hvad gør vi mod Atletico Madrid, der altid presser aggressivt og dækker de øvrige midtbanespillere og angribere? Illarra vil UDEN TVIVL have bolden mest mod dem, sådan vil de sætte deres gameplan da de ved, at han intet kan udrette. Det kan dog sagtens være at Ancelotti ikke udtager ham til startopstillingen, det ville ikke overraske mig.
Sidste redigering: 11 år 10 måneder siden ved Steen.

11 år 10 måneder siden #8 af Vinícius
Jeg tror og håber også, at Illarra får en stor sæson, nu hvor han får sin vante plads! Men lad os se tingene an. Fejler han, er det muligt at hente en erstatning i vinterens transfervindue, omend det bliver svært og ekstra dyrt. Men det bliver et sats, der kan koste os ligaen allerede i efteråret. Heldigvis afgøres CHL og CDR først til foråret.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, andreashn

11 år 10 måneder siden #9 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sami Khedira ude i seks uger

Steen skrev:

andreashn skrev:

Han fik også en del kampe som den bagerste mand i midtbanen, og der var han heller ikke god. Især hans boldomgang er pinlig, og det er jo fra den bagerste mand i midtbanen vi plejer at bygge spillet op. Hvad gør vi mod Atletico Madrid, der altid presser aggressivt og dækker de øvrige midtbanespillere og angribere? Illarra vil UDEN TVIVL have bolden mest mod dem, sådan vil de sætte deres gameplan da de ved, at han intet kan udrette. Det kan dog sagtens være at Ancelotti ikke udtager ham til startopstillingen, det ville ikke overraske mig.

Nøgleordet her er plejer ;) Uden Alonso, og med en markant forstærkning i Kroos, så tror jeg ikke vi kommer til at mangle folk til at bygge spillet op. Hvis Illarra står og træder i bolden, så gør Kroos og Modric ikke sit arbejde godt nok, så kort kan den faktisk skæres ned.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, MMM

11 år 10 måneder siden #10 af Chamartin
Khedira har undergået en kiggertoperation i det andet (venstre) knæ i forhold til det, der blev korsbåndskadet sidste år.
Hvad han er opereret for fremgår ikke rigtigt, men man har tilsyneladende ville udnytte den muskelfortrækning i låret, som i forvejen holder ham ude i ca. 6 uger til at få foretaget operationen.

EDIT: Hm, først er der ingen, der skriver i forummet i 16 timer, og så kommer samme nyhed med få minutters mellemrum i to forskellige tråde..he he :)
Sidste redigering: 11 år 10 måneder siden ved Chamartin.

Leveret af Kunena Forum