El Confidencial: Real Madrid har forkøbsret på Reus
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Ifølge spanske El Confidencial har Florentino Pérez allerede nu linet en stor handel op til næste sommers transfervindue.
Han skal nemlig have indgået en aftale med Dortmund om, at den tyske klub holder ham orienteret om enhver interesse fra andre klubber i forhold til Marco Reus, således at Real Madrid får mulighed for at handle.
Der foreligger endnu ingen aftale med Marco Reus om, at han skal skifte til Real Madrid, men det menes at Florentino Pérez og klubbens sportslige ledelse snart vil begynde at føre samtaler med den tyske offensivspiller, således at en handel kan realiseres uden de store sværdslag.
Med Barcelonas transfer-karantæne i de to kommende transfervinduer, bliver Bayern München sandsynligvis den største konkurrent og her er der ingen tvivl om, at Dortmund foretrækker at sælge Marco Reus til Real Madrid, som man i forvejen har et godt forhold til.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
- Don J
- Gæst
-
Reus har spilintelligensen til at spille alle tre pladser i angrebet - også som alternativ til Benzema - så tror nærmere, at det er vores kære franskmand, som ville skulle kigge sig ekstra over skulderen.
Marco Reus ville under alle omstændigheder være en klasse signing, så sæt gang i lobbyarbejdet, Perez!
Don J skrev: Jeg tror, man må "finde sig i" at Ronaldo er en del af fremtiden :-)
Reus har spilintelligensen til at spille alle tre pladser i angrebet - også som alternativ til Benzema - så tror nærmere, at det er vores kære franskmand, som ville skulle kigge sig ekstra over skulderen.
Marco Reus ville under alle omstændigheder være en klasse signing, så sæt gang i lobbyarbejdet, Perez!
Jeg vil på ingen måde af med ham.. Men hvis reus kommer så synes jeg bare at man ikke kan nægte reus at spille der hvor han er bedst.. VW!!!! :) plus at Ronaldo har sagt at han gerne ville tilbage tik United på et tidspunkt.. Måske ikke som spillere men stadig.. Og så plus plus at han er irriteret over klubbens gøren i det netop afsluttede transfervindue.. Spår at han selv vil væk til sommer.. :)
Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Don J
- Gæst
-
Modtaget - håber dog ikke, at du får ret i den spådom ;-)
Ift. Reus er det bare svært at forestille sig en start 11'er uden Ronaldo og Bale, og her tror jeg godt, at man kan omskole ham til at spille centralt. Om ikke andet synes jeg lidt, vi mangler en spiller med fart til kanten, når nu man ikke kan forudsige, hvilken tilstand Jese kommer tilbage i.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
r-mb-q skrev: Hvis reus kommer bliver Ronaldo solgt tilbage til United!!! I hørte det først her....
Ro på: Jeg har sagt det i flere år :)
Ronaldo bliver solgt til en gigantpris til enten United eller PSG til sommer eller næste sommer. Det er meget muligt at Reus og Ronaldo får en enkelt sæson sammen men mere bliver det ikke. Perez vil sørge for at Ronaldo var gratis at købe dengang i 2009, hvor Real Madrid fik et ansigtsløft. Det er genial købsmandskab.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)