Ramos som back mod Atletico?
- raul7=kongen
-
Emne forfatter
- Moderator
-
Ifølge den spanske sportsavis AS, overvejer Carlo Ancelotti at benytte Sergio Ramos som højre back i weekendens brag imod Atletico Madrid.
Det er Dani Carvajals skade i forbindelse med landskampene, som får den italienske træner til at tænke ud af boksen. Ancelotti skal således ønske sig en back, der både er høj og stærk frem i banen, to punkter Sergio Ramos opfylder.
I sin tid i klubben har Ancelotti kun benyttet Ramos som back én gang. Det var i 2-2-kampen på udebane mod Juventus i 2013. Såfremt Ramos bliver benyttet som back, vil Raphaël Varane overtage pladsen centralt i forsvaret.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- FigoJensen
- Gæst
-
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev: Der er aldrig - ALDRIG - noget galt med Arbeloa! Aldrig!!
Haha, det er sgu utroligt med jer Arbeloa'tosser. Hver gang denne højrebacks navn bliver nævnt, er der enten (h)udløsning *snaashlahsk* ud over hele indlægget! Eller - i den anden grøft - raserianfald og kasten rundt med papir og nøgler. I er sgu så søde:D
Arbeloa gør mange ting skidt, men han har lige så mange positive ting, at tilføje til de store kampe. Hans erfaring ser jeg som en af de største forcer. Han er ikke hurtig nok til at løbe med modstanderens kantspillere, men han har tilgengæld en super placeringsevne når modstanderen angriber, han er lynhurtigt til at komme i position, og er god til at forudse spillet. At der en gang imellem bliver lavet nogle lidt grimme profesionelle frispark, er så hvad det er. I kampen mod, Atl. Madrid tror jeg det vil være klogest at bruge netop en Arbeloa til at hænge lidt tilbage, når lillesøsters omstillingsmaskine går til værks.
I kampe som denne hvor vores modstander er os overlegne på de fysiske parametre, samt er utrolig hovedstødsstærke, så skal vi som sådan alligevel ikke bruge vores kanter (Arbeloa som overlap) til at løbe til baglinjen og smække den ind over. Nej i kampe som disse har vi brug for gennembrudsstærke spillere, og folk med dybdeløb i sig til, at slå igennem og vinde kampen, på den centrale del af banen. Vi har spillerne til det. Vi så tydeligt i ChL finalen mod netop lillesøster, at vi ingen vegne kom over kanterne. Kampe mod Lillesøster skal vindes centralt, ikke over kanterne.
Modric og Kroos er selvskrevet til midtbanen. Den offensive plads burde være Khedira. Efter min bedste overbevisning kunne vi godt bruge hans fysik og gode dybdeløb i sådan en kamp.... Desværre, har Fifa været inde og trampe på endnu en af vores spillere i en af disse snart voldsomt, irriterende landskampspause. Så vi må istedet, tage et andet værktøj i brug... Mine damer og herre, Isco. Jeg tror han er manden, som med sine snævre vendinger, gode teknik og glimrende dybdeløb skal være med til at åbne, lillesøsters forsvar, ja ikke bare forsvar men hele holdet, for de står der jo alle sammen.
Så jeg siger ind med Arbeloa og Isco. Glem James, i første omgang.
E: undskyld stavefejl og sjusk. Det er rettet nu.
Jeg er her stadig XOXO
Lad os nu rive de rødstribede opkomlinge rundt og give antifodbolden en resultatmæssig og æstetisk lektion !!!
Burde også gøre at vi forsvarer bedre ved hjørnespark og modsat offensivt ved hjørnespark til os.
Meeen burde nok eksperimenteres mod dårligere modstandere mener jeg.