Optakt: Slagsmål forude
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Arbeloa er tilbage fra start hos Real Madrid, hvor han får til opgave at holde særligt øje med Atlético Madrids nyindkøb Griezmann.
Det er Real Madrid, der kæmper for revanchen, når holdet i aften tager imod naboerne fra Atlético Madrid, da man som bekendt tabte 1-0 på Vicente Calderón for blot nogle få uger siden i en kamp, der sendte den spanske Super Cup til ’madrasmagerne’.
Siden da har Real Madrid slået Cordoba hjemme og på magisk vis tabt 2-4 til Real Sociedad. Med andre ord er en sejr mere end påkrævet, hvis Carlo Ancelottis tropper skal holde trit med førerholdene i den bedste række.
I bestræbelserne på at fuldføre den mission må italieneren se bort fra Dani Carvajal og Sami Khedira, der begge sidder udenfor med skader. Dette betyder et gensyn med Álvaro Arbeloa på højrebacken alt i mens, at Kroos og Modric skal fordele midtbanekrigens slag mellem sig.
Og netop slagsmålene på den centrale del af banen bliver som altid afgørende, når opgørene mod Simeones kompakte Atlético Madrid skal afgøres. Dette påkræver altså fuld koncentration fra førnævnte centrale Real Madrid-spillere, der skal forsøge at dæmme op for altid langtløbende Tiago, Raúl Garcia og Gabi.
Helt fremme er Cristiano Ronaldo tilbage efter sin skadespause, og han skal danne fronttrop med Karim Benzema og en selvtillidsfuld Gareth Bale, der nettede to gange i Wales’ midtugesejr over Andorra.
Og så kan tv-seere med hang til drama se frem til duellen mellem Sergio Ramos og kroatiske Mandzukic, der i sæsonens to tidligere opgør har været i totterne på hinanden ved mere end en lejlighed.
Mateu Lahoz fløjter op til start klokken 20.00
Real Madrid
Casillas – Marcelo, Ramos, Pepe, Arbeloa – Kroos, Modric, James – Cristiano Ronaldo, Benzema, Bale
Atlético Madrid
Moyá – Siqueira, Godín, Miranda, Juanfran – Tiago, Raúl Garcia, Gabi – Griezmann, Koke, Mandzukic
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Lad mig fremhæve Ronaldo og Arbeloa. Selvom Ronaldo spiller på den forreste, centrale del af banen, så gør han det overraskende godt. Bedre end han har set ud før. Han ligner sig selv fra sine gode perioder i sidste sæson. Arbeloa, har været stensikker på den højreback. Super valg Ancelotti omend jeg tror at spørgsmålet om hvem der skulle spille der af Arbeloa og Ramos, var skabt i medierne og ikke hos træneren.
Vi sidder på hele spillet, og fortjener -med vores spil fra første halvleg- at hive 3 point i land.
Og må jeg bare sige; hvor er det dog ynkeligt at høre den piftet af Casillas. Stop jer selv og støt op om holdet. Kan ikke fordrage den slags. Jeg ønsker også Navas på kassen, men stop nu det pjat altså.
Jeg er her stadig XOXO
¡Hala Madrid!
- Inspektøren
- Gæst
-
4 nederlag og en uafgjort.
Bekymrende....
- Inspektøren
- Gæst
-
- JJ-86
- Gæst
-
Mener Benzema får to af Ronaldo, hvor den ene burde resultere i et mål.
Derudover har vi så mange skud udenfor målrammen, selv vore søde Pepe havde en.
3 kampe - 3 point. Op på hesten! Ancelotti må finde på bedre løsninger, selv når hans spillere ikke præsterer.
Ronaldo spillede godt i forhold til gennemsnittet, og Arbeloa, var den der gav flest tæsk fra vores side af. Respekt til ham! :)
Forresten tror jeg ikke vi skal regne med James lige foreløbigt :P
Jeg vil nok først regne med ham fra næste sæson, hvis jeg skal være realistisk, trods hans prisskilt.
Dog lidt tidligt at sige ligaen er tabt, men taber vi igen næste runde er vi 9 point efter Barcelona og så er den tabt.
Topholds point høsten tabuet er tilbage.
- Inspektøren
- Gæst
-
Inspektøren skrev: Hvad er planen i øvrigt med Hernandez. Hvad er det han skulle gøre, da han erstattede Benzema? Manden er 1,75 m og spinkel. Han bliver spist i alle dueller med Atleticos defensive spillere.
Det er fuldstændig ligegyldigt, når Benzema er så elendig, som han var i dag.
- Bale og Modric er stadig på sommerferie.
- Benzema scorer stadigvæk ikke mål.
- Den nye offensive 4-3-3 med James som 10er fungerer SLET ikke - det er som om det hele bliver for trængt deroppe.
- Casillas` "formdyk" ser ud til at fortsætte.
Løsning:
Defensiv 4-3-3:
Keylor
Carvajal Varane Ramos Coentrao
Pepe
Isco Kroos
James Ronaldo
Chicharito.
Modric og Bale tilbage i opstillingen så snart formen rammer.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Nå, men ligaen ser allerede svær ud her d. 13. september - siden CL-triumfen har både ledelsen og træneren sovset rundt i det i en nærmest uhørt grad af inkompetence