Optakt: Slagsmål forude

11 år 10 måneder siden #1 af Administrationen

Arbeloa er tilbage fra start hos Real Madrid, hvor han får til opgave at holde særligt øje med Atlético Madrids nyindkøb Griezmann.

Det er Real Madrid, der kæmper for revanchen, når holdet i aften tager imod naboerne fra Atlético Madrid, da man som bekendt tabte 1-0 på Vicente Calderón for blot nogle få uger siden i en kamp, der sendte den spanske Super Cup til ’madrasmagerne’.

Siden da har Real Madrid slået Cordoba hjemme og på magisk vis tabt 2-4 til Real Sociedad. Med andre ord er en sejr mere end påkrævet, hvis Carlo Ancelottis tropper skal holde trit med førerholdene i den bedste række.

I bestræbelserne på at fuldføre den mission må italieneren se bort fra Dani Carvajal og Sami Khedira, der begge sidder udenfor med skader. Dette betyder et gensyn med Álvaro Arbeloa på højrebacken alt i mens, at Kroos og Modric skal fordele midtbanekrigens slag mellem sig.

Og netop slagsmålene på den centrale del af banen bliver som altid afgørende, når opgørene mod Simeones kompakte Atlético Madrid skal afgøres. Dette påkræver altså fuld koncentration fra førnævnte centrale Real Madrid-spillere, der skal forsøge at dæmme op for altid langtløbende Tiago, Raúl Garcia og Gabi.

Helt fremme er Cristiano Ronaldo tilbage efter sin skadespause, og han skal danne fronttrop med Karim Benzema og en selvtillidsfuld Gareth Bale, der nettede to gange i Wales’ midtugesejr over Andorra.

Og så kan tv-seere med hang til drama se frem til duellen mellem Sergio Ramos og kroatiske Mandzukic, der i sæsonens to tidligere opgør har været i totterne på hinanden ved mere end en lejlighed.

Mateu Lahoz fløjter op til start klokken 20.00

Real Madrid

Casillas – Marcelo, Ramos, Pepe, Arbeloa – Kroos, Modric, James – Cristiano Ronaldo, Benzema, Bale

Atlético Madrid

Moyá – Siqueira, Godín, Miranda, Juanfran – Tiago, Raúl Garcia, Gabi – Griezmann, Koke, Mandzukic

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 10 måneder siden #2 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Optakt: Slagsmål forude
Øv at vi kommer bagud så hurtigt. For hvis jeg skal være ærlig så spiller vi virkelig godt, desværre er Modric tydeligt faldet et gear siden sidste sæson, han har slet ikke fundet rytmen endnu. Benzema har været smadder ringe. Men ud over disse 2 spillere så synes jeg faktisk det meste af holdet spiller rigtig fint.
Lad mig fremhæve Ronaldo og Arbeloa. Selvom Ronaldo spiller på den forreste, centrale del af banen, så gør han det overraskende godt. Bedre end han har set ud før. Han ligner sig selv fra sine gode perioder i sidste sæson. Arbeloa, har været stensikker på den højreback. Super valg Ancelotti omend jeg tror at spørgsmålet om hvem der skulle spille der af Arbeloa og Ramos, var skabt i medierne og ikke hos træneren.

Vi sidder på hele spillet, og fortjener -med vores spil fra første halvleg- at hive 3 point i land.

Og må jeg bare sige; hvor er det dog ynkeligt at høre den piftet af Casillas. Stop jer selv og støt op om holdet. Kan ikke fordrage den slags. Jeg ønsker også Navas på kassen, men stop nu det pjat altså.

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 11 år 10 måneder siden ved JimmyBroe. Begrundelse: Dårlig sprogbrug

11 år 10 måneder siden #3 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Optakt: Slagsmål forude
Udnyt nu de tre gule kort, to i forsvaret og få det overtal i anden halvleg!!!

11 år 10 måneder siden #4 af andreashn
Besvaret af andreashn på emne Optakt: Slagsmål forude
Denne her kamp viser meget godt, at vi har store problemer, når modstanderne parkerer bussen. Det tegner ikke godt, eftersom vi næsten ikke møder et hold, som ikke parkerer bussen mod Real Madrid...

¡Hala Madrid!

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 10 måneder siden #5 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Optakt: Slagsmål forude
Carlo Ancelottis 5 første La Liga derbys

4 nederlag og en uafgjort.

Bekymrende....

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 10 måneder siden #6 af Inspektøren
Er jeg i øvrigt den eneste der synes, at Jamés ligner en ganske ordinær spiller, når han spiller? Han bidrager med intet, der viser, at han er 600 mio. kr. værd.

• JJ-86
  • Gæst
  • Gæst
11 år 10 måneder siden #7 af JJ-86
Besvaret af JJ-86 på emne Optakt: Slagsmål forude
Hvor er det bittert, at vi for det første ikke udnytter de store chancer vi har.
Mener Benzema får to af Ronaldo, hvor den ene burde resultere i et mål.
Derudover har vi så mange skud udenfor målrammen, selv vore søde Pepe havde en.
3 kampe - 3 point. Op på hesten! Ancelotti må finde på bedre løsninger, selv når hans spillere ikke præsterer.
Ronaldo spillede godt i forhold til gennemsnittet, og Arbeloa, var den der gav flest tæsk fra vores side af. Respekt til ham! :)

Forresten tror jeg ikke vi skal regne med James lige foreløbigt :P
Jeg vil nok først regne med ham fra næste sæson, hvis jeg skal være realistisk, trods hans prisskilt.
Sidste redigering: 11 år 10 måneder siden ved JJ-86.

11 år 10 måneder siden #8 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Optakt: Slagsmål forude
Vi er bare ikke gode nok. Ingen selvtillid og moral. Sker nok noget i januars vindue. Tyndt igen igen.

Dog lidt tidligt at sige ligaen er tabt, men taber vi igen næste runde er vi 9 point efter Barcelona og så er den tabt.

Topholds point høsten tabuet er tilbage.

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 10 måneder siden #9 af Inspektøren
Hvad er planen i øvrigt med Hernandez. Hvad er det han skulle gøre, da han erstattede Benzema? Manden er 1,75 m og spinkel. Han bliver spist i alle dueller med Atleticos defensive spillere.

11 år 10 måneder siden #10 af BBB
Besvaret af BBB på emne Optakt: Slagsmål forude

Inspektøren skrev: Hvad er planen i øvrigt med Hernandez. Hvad er det han skulle gøre, da han erstattede Benzema? Manden er 1,75 m og spinkel. Han bliver spist i alle dueller med Atleticos defensive spillere.

Det er fuldstændig ligegyldigt, når Benzema er så elendig, som han var i dag.

11 år 10 måneder siden #11 af nono
Besvaret af nono på emne Optakt: Slagsmål forude
Real Madrids problemer er åbenlyse:
- Bale og Modric er stadig på sommerferie.
- Benzema scorer stadigvæk ikke mål.
- Den nye offensive 4-3-3 med James som 10er fungerer SLET ikke - det er som om det hele bliver for trængt deroppe.
- Casillas` "formdyk" ser ud til at fortsætte.

Løsning:
Defensiv 4-3-3:

Keylor
Carvajal Varane Ramos Coentrao
Pepe
Isco Kroos
James Ronaldo
Chicharito.

Modric og Bale tilbage i opstillingen så snart formen rammer.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista

11 år 10 måneder siden #12 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Optakt: Slagsmål forude
Ovenpå en katastrofe af et transfervindue, så overrasker det her ikke (synes stadig det er morsomt at der faktisk er nogle få som mener vi blev styrket eller bare er status quo). Ancelotti sejler rundt og jeg mener ik der er hoved eller hale i hva han laver. Mit gæt er at vi aldrig kommer til at vinde en kamp hvor Arbeloa og Coentrao starter på backs - de bidrager med lige præcis 0 i offensiven. James - super at smide 80 mio efter ham. Chicharito (aka antiklimaksindkøbet) - han har én ting der taler for ham: Han er ik Benzema! Franskmanden er med afstand den ringeste førsteangriber i Real Madrid i de 27 år jeg har fulgt holdet - der er folk der mener at han er den IDEELLE angriber til Real Madrid og at han jo nærmest er manden der gør de andre 10 spillere gode - jeg må indrømme at jeg bare tilhører den gruppe der mener det er et mirakel manden stadig er i klubben. Chicharito eller Benzema - er det seriøst dem vi ska trækkes med :-(

Nå, men ligaen ser allerede svær ud her d. 13. september - siden CL-triumfen har både ledelsen og træneren sovset rundt i det i en nærmest uhørt grad af inkompetence

Leveret af Kunena Forum