Cristiano Ronaldo: Jeg bliver og opfylder min kontrakt

13 år 6 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Der har længe været tegn på, at Real Madrid og Cristiano Ronaldo er på vej til at nærme sig hinanden igen efter den påståede uoverensstemmelse mellem parterne og nu slår den portugisiske verdensstjerne endda fast, at han vil blive i Real Madrid og opfylde sin kontrakt.

Det fortæller han til Fifa.com:

- Jeg ønsker at fuldende min kontrakt med Real Madrid, det står fast. Derefter ved jeg ikke hvad der sker i fremtiden.

Og det må meget gerne være med José Mourinho som træner. I hvert fald har Cristiano Ronaldo kun rosende ord om sin landsmand:

- Jeg er ikke i tvivl om, at José Mourinho altid vil det bedste for klubben og det vil han forsvare til det sidste, det ved vi som står ved hans side, men offentlighedens mening bliver respekteret. Efter min mening er han den bedste træner i verden med masser af erfaring og som har vundet alt.

Real Madrid er praktisk talt uden chance for at genvinde det spanske mesterskab og derfor skal alt sættes ind på at vinde Champions League:

- La Décima er det, som alle Madridistas ønsker. Det er vi fuldstændig opmærksomme på. Sidste år var vi tæt på, hvilket var frustrerende. Heldigvis har vi chance for revanche i år, med respekt for det svære møde med Manchester United. Det bliver ikke nemt og efter min mening er det 50/50, men jeg har troen på det.

Cristiano Ronaldo er opmærksom på, at presset er større i en klub som Real Madrid end i Manchester United:

- Jeg mener, at der er et større pres i Real Madrid end i Manchester, jeg har været her i tre og et halvt år og det virker til at være sådan, fordi hele klubben er meget koncentreret om at vinde den 10. CL-titel. Det skaber en vis spænding, som man føler overalt.

Endelig kom Cristiano Ronaldo også ind på sin andenplads ved Guldbold-uddelingen, som han føler sig meget stolt over at være nomineret til:

- Jeg kan kun være meget glad for det. Man skal have en ydmyghed over for at forstå det man mangler og fortsætte fremgangen. Gennem hele min karriere har jeg forsøgt at lære, at udvikle mig og at vinde titler. Jeg er meget ambitiøs, jeg ønsker altid at vinde og herfra og til jeg stopper, vil det være sådan.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 6 måneder siden #2 af NDR
Hej til jer alle...er blevet oprettet idag, og derfor mit første indlæg. En god nyhed at Cristiano har meddelt at han ønsker at opfylde sin kontrakt, og det håber jeg så også at Mourinho vil gøre, og får lov til. Mourinho er manden der for kun skallede 6 måneder siden vandt La Liga sammen med sine drenge.
Der har i den sidste tid været lidt knas i kulisserne, sådan vælger jeg at se på det. Motivationen har kørt på et lavt blus...kommet lidt dårligt fra start, men vi lever inu.
Positiv, Positiv er nøgleordet, opbakning, forståelse for at man kun er et menneske...og det har i den grad manglet for træneren....føj for satan hvor må det være svært at indtage et station hvor tusindvis af mennesker pifter af en og råber svinske bemærkninger.....en ægte Real Madrid fan bakker op. De ting som der er forgået iblandt spillere og trænerene er noget intern som ikke kommer os andre ved, og det skal de selv løse....men pressen og falske fan har været med til at gøre det værre end som det højst sansynligt har været.......jeg ser en træt træner, med sorte rander under øjnene....synd...men jeg håber at han kommer igen, og med et stærkt hold som vi så dem for kun et halvt år siden.
Flere spillere har under interview bedt om opbakning.
Der har været skader som aldrig før...mange spillere som på skift ikke har kunne spille...et splittet hold. Nogle uden kamptræning, efter flere måneder uden spilletid........En ægte fan bakker op........Real Madrid kommer igen....
Flere af de kampe de har tabt i La Liga i denne sæson, har de faktisk spillet godt...jeg har lige set lidt af den første kamp mod Valencia i august, og det var et mirakel at Valencia fik et point.
Ronaldo er motiveret efter 3 mål mod Celta....Benzema er klar som altid...så skal vi bare lige have Higuain i form igen.......men fedt med nyheden om Ronaldo.

13 år 6 måneder siden #3 af Dios
Al snak stopper muligvis angående et skifte til sommer, men jeg er nu stadig ikke videre begejstret for hans udmelding.

Igen er han selv med til og skabe de konspirationsteorier, for hvad kommer der til og ske om bare 1 år? Situationen minder mig alt for meget, om situationen i Man Utd. Han bekræftede gang på gang, at han ønskede og blive i Man Utd, men fremtiden var han aldrig sikker på.

Han har netop fået fansenes opbakning, og en russisk hær med sig til gallaen, og alligevel stiller han selv spørgsmålstegn ved hans fremtidige karriere.
En klar udmelding ville alligevel ikke brænde hans broer. Jovist kun i Real Madrid, hvis hans fremtidsplaner ikke skulle være i Madrid.
Jeg vil ihvertfald stadig være skeptisk omkring ham, og det kan han takke sig selv for!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

13 år 6 måneder siden #4 af JimmyBroe

NDR skrev: Hej til jer alle...er blevet oprettet idag, og derfor mit første indlæg. En god nyhed at Cristiano har meddelt at han ønsker at opfylde sin kontrakt, og det håber jeg så også at Mourinho vil gøre, og får lov til. Mourinho er manden der for kun skallede 6 måneder siden vandt La Liga sammen med sine drenge.
Der har i den sidste tid været lidt knas i kulisserne, sådan vælger jeg at se på det. Motivationen har kørt på et lavt blus...kommet lidt dårligt fra start, men vi lever inu.
Positiv, Positiv er nøgleordet, opbakning, forståelse for at man kun er et menneske...og det har i den grad manglet for træneren....føj for satan hvor må det være svært at indtage et station hvor tusindvis af mennesker pifter af en og råber svinske bemærkninger.....en ægte Real Madrid fan bakker op. De ting som der er forgået iblandt spillere og trænerene er noget intern som ikke kommer os andre ved, og det skal de selv løse....men pressen og falske fan har været med til at gøre det værre end som det højst sansynligt har været.......jeg ser en træt træner, med sorte rander under øjnene....synd...men jeg håber at han kommer igen, og med et stærkt hold som vi så dem for kun et halvt år siden.
Flere spillere har under interview bedt om opbakning.
Der har været skader som aldrig før...mange spillere som på skift ikke har kunne spille...et splittet hold. Nogle uden kamptræning, efter flere måneder uden spilletid........En ægte fan bakker op........Real Madrid kommer igen....
Flere af de kampe de har tabt i La Liga i denne sæson, har de faktisk spillet godt...jeg har lige set lidt af den første kamp mod Valencia i august, og det var et mirakel at Valencia fik et point.
Ronaldo er motiveret efter 3 mål mod Celta....Benzema er klar som altid...så skal vi bare lige have Higuain i form igen.......men fedt med nyheden om Ronaldo.

For Guds skyld skru ned for de punktummer. Det er ikke til at holde ud at se på.:/

Mourinho skal ud, hans udtalelser om eksempelvis Casillias-Adan situationen, er forfærdelig konflikt håndtering. Og det kan ægte fans ikke bare se igennem fingre med, for hvis der er noget der ødelægger et godt fodboldhold er det interne stridigheder. De ægte fans vil spillerne det bedste og jeg tror personligt at det vil gavne truppen at ophæve Mourinhos kontrakt senest til sommer.

Men tilbage til nyheden. GREAT:D

Jeg er her stadig XOXO

13 år 6 måneder siden #5 af M_linding

Dios skrev: Al snak stopper muligvis angående et skifte til sommer, men jeg er nu stadig ikke videre begejstret for hans udmelding.

Igen er han selv med til og skabe de konspirationsteorier, for hvad kommer der til og ske om bare 1 år? Situationen minder mig alt for meget, om situationen i Man Utd. Han bekræftede gang på gang, at han ønskede og blive i Man Utd, men fremtiden var han aldrig sikker på.

Han har netop fået fansenes opbakning, og en russisk hær med sig til gallaen, og alligevel stiller han selv spørgsmålstegn ved hans fremtidige karriere.
En klar udmelding ville alligevel ikke brænde hans broer. Jovist kun i Real Madrid, hvis hans fremtidsplaner ikke skulle være i Madrid.
Jeg vil ihvertfald stadig være skeptisk omkring ham, og det kan han takke sig selv for!

Ronalo har altid udtalt sig om fremtiden som han gør - og med god grund. Det er vel bare et princip for ham, at han forholder sig til virkeligheden, og ikke lover noget, som han måske ikke kan holde... Selvom han gerne vil blive i Real Madrid resten af sin karriere, kan han jo ikke vide hva der sker om seks måneder i klubben. Han kan jo pludselig være tvunget til at skifte klub, og så er det dumt at have lovet noget andet.

Jeg er slet ikke i tvivl om, at Ronaldo vil gå rigtig langt for, at spille i Real Madrid i mange år...

13 år 6 måneder siden #6 af Dios
M_linding skrev:

Ronalo har altid udtalt sig om fremtiden som han gør - og med god grund. Det er vel bare et princip for ham, at han forholder sig til virkeligheden, og ikke lover noget, som han måske ikke kan holde... Selvom han gerne vil blive i Real Madrid resten af sin karriere, kan han jo ikke vide hva der sker om seks måneder i klubben. Han kan jo pludselig være tvunget til at skifte klub, og så er det dumt at have lovet noget andet.

Jeg er slet ikke i tvivl om, at Ronaldo vil gå rigtig langt for, at spille i Real Madrid i mange år...

Jeg ville elske og spille i Real Madrid resten af min karriere.
Eller.
Hvis jeg fik muligheden for at skrive under på en livstidskontrakt med Real Madrid, så ville jeg ikke tøve et sekund, før jeg satte min underskrift.

Bom... Mere skal der faktisk ikke til. Så har han sat tingene i perspektiv ude og love noget!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 13 år 6 måneder siden ved Dios.

13 år 6 måneder siden #7 af M_linding
Det har du ret i. Det har han jo faktisk også sagt flere gange.

Desværre finder Cristiano det nødvendigt, at kommunikere til ledelsen igennem pressen.

Leveret af Kunena Forum