Ultras Sur-aktion mod Florentino Pérez

11 år 10 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Et af mange protestbannere mod Florentino Pérez. Der står "ACS´ (Florentino Pérez´ ingeniørfirma, red.) hænder ud af Real Madrid.

Billeder af Florentino Pérez-kritiske bannere har i dag floreret på nettet i et forsøg på at få det til at se ud som om, at Real Madrids tilhængere samlet set ønsker præsidentens fratræden med det samme.

Det er dog en aktion fra de udstødte Ultras Sur-medlemmer, som i modstand mod Florentino Pérez og den øvrige ledelses beslutning om at udelukke dem fra Estadio Santiago Bernabéu, ønsker at vise deres modvilje med ham.

Ultras Sur hørte indtil midten af sidste sæson til i Fondo Sur på Estadio Santiago Bernabéu, men efter et internt opgør i gruppen, besluttede Real Madrid at forvise dem fra pladsen og i stedet lade den erstatte med Grada Joven, som der sidenhen også viste sig at være problemer med.

Nu har man så i stedet helt valgt at omdanne de nederste tribunepladser til almindelige tilskuerpladser, mens det helt nye fanområde, Minuto 93, har fået et område på de øverste tribunepladser.

Derfor valgte Ultras Sur at opsætte store bannere på de store indfaldsveje ind til Madrid, hvor man i klare vendinger bad om Florentino Pérez´ afgang.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 10 måneder siden #2 af BBB
Jeg er glad for budskabet, men ret ked af afsenderen.

På to sommervinduer har den frygtelige mand flået mit hjerte ud.

11 år 10 måneder siden #3 af MMM
Jeg ville elske en kvalificeret opposition til Perez, men Ultra Sur er intet mere end en flok opportunister og deres seneste indslag - vandalisering af Perez afdøde kones gravsted. Igen. - siger vel alt om deres niveau. Noget andet er så, at jeg virkelig gerne ville have en forklaring på hvad Ochaíta har at gøre i Grada Minuto '93.

Leveret af Kunena Forum