Overraskelsen Nacho

11 år 10 måneder siden #1 af Administrationen

Det kom som en overraskelse for de fleste, at det var unge Nacho, der var valgt til at agere højreback i Ancelottis opstilling mod Basel. En beslutning de færreste dog nok begræder i dag. For Nacho var stærk, involveret i mål, opspil og med stor defensiv sikkerhed.

Og Nacho selv var glad for chancen:

- Jeg forsøger at få det optimale ud af de chancer, jeg får. Jeg arbejder hårdt hver dag for at tiltvinge mig en plads på holdet.

Nacho var desuden godt tilfreds med kampens overordnede udfald.

- Det var en vigtig kamp for os, og det kunne ikke være gået bedre. Personligt mener jeg, at vi fastholdt et godt tempo kampen igennem og vi spillede præcist, som vi gerne ville det. Det er klart, at jeg er glad for målet, som jeg godt nok fik lidt hjælp til. Det hele blev gjort muligt af James’ fremragende aflevering (hælpasning, red.), og så endte det jo, så godt som det kunne.

Med en generelt fremragende præstation kan Nacho godt gøre sig store forhåbninger om mere spilletid i den nærmeste fremtid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 10 måneder siden #2 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Overraskelsen Nacho
mmm...nachos ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

11 år 10 måneder siden #3 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Overraskelsen Nacho

DarioGomez skrev: mmm...nachos ...

Og så krydret med lidt asier i anden halvleg......mmmmm ;-)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Leveret af Kunena Forum