Ángel di María mødte pressen
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Ángel di María mødte i dag spansk presse forud for morgendagens kamp i Copa del Rey mod Valencia.
Den argentinske landsholdsspiller har ligesom Real Madrid ikke haft nogen særlig vellykket sæson, hvor man blandt andet på nuværende tidspunkt har scoret 20 mål mindre end samme tidspunkt i sidste sæson og derfor greb han til den nemmeste løsning og rettede kritik mod den spanske dommerstand:
- De (de fremmødte journalister, red.) ved bedre end andre, at dommerne i den seneste tid har lavet fejl mod Real Madrid. Nogen gange sker de ting ikke ved en fejl, men det er en del af fodbolden. Da Kaká sprang, gjorde han det med ryggen til. Og i den anden situation var han uheldig og det kostede ham det andet gule kort. I andre kampe, vi har spillet har man kunnet udvise spillere fra modstanderholdet og vi får en udvist for hver eneste gang, der sker det mindste.
Ángel di María havde også noget brugbart at fortælle på pressemødet, blandt andet om morgendagens modstander:
- Valencia er en meget svær modstander, som vi ved vil komme til Estadio Santiago Bernabéu for at vinde. De har spillerne til at spille lige op. Vi vil forsøge at gøre det bedste for at få et godt resultat til returkampen. Vi ved, at det er en meget vigtig kamp for os, for La Liga er utrolig vanskelig. Copa del Rey og Champions League kan vi stadig vinde.
Det blev dog trods alt også til lidt selvkritik:
- Vi skal fortsætte med at forbedre spillet og forsøge at spille, som vi gjorde mod Celta på Estadio Santiago Bernabéu. Forhåbentlig kan vi nå det niveau, når vi skal i gang med Champions League. Vi er gode i de to turneringer og vi ved, at Champions League er fundamental for os og det er det, vi ønsker. Mod Manchester kan vi gå videre. Vi behøver ikke at være så langt fra målet. Vi ved, at vi ikke har gjor det godt i La Liga og vi vil forsøge at fortsætte med sejre. Barcelona gør det godt og nu skal vi hanve noget kontinuitet.
Ángel di María er i øjeblikket ikke fast mand på Real Madrids hold og om det siger han:
- Jeg føler mig godt tilpas. Jeg arbejder på at blive 100% klar. Det er trænerens afgørelse. Jeg arbejder for at blive en del af startopstillingen og nu er det trænerens afgørelse. Det er svært. Når man ikke spiller, koster det mere. Jeg har ikke samme kontinuitet som tidligere år. Det arbejder jeg på at få. Hver gang, når træneren behøver mig, vil jeg forsøge at være på fortidens niveau. Han har ikke snakket med mig om det, når jeg spillede og han gør det heller ikke nu, hvor jeg ikke spiller.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Tobiasillas
- Gæst
-
giv altid dommeren skylden. problemet er bare at mourinho & Co. gør det på en ekstrem måde. vi kan godt huske Anders Frisk.
mou har gjort dommerne til sin egen skydskive, så det ligger sku ikke fjernt hvis en af vores spillere påstår det samme.
jeg siger bare føj
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen