Rygte: Arsenal henter Khedira til januar

11 år 10 måneder siden #1 af raul7=kongen

Ifølge Caughtoffside.com er Arsenal og Real Madrid blevet enige om prisen for Sami Khedira. Således kan den tyske midtbanespiller skifte allerede i januar.

Khedira har kontraktudløb næste sommer og derfor kan Real Madrid være interesserede i at sælge allerede i januar, så man kan få lidt penge for spillere, der ellers kan rejse kvit og frit.

Såfremt rygtet taler rigtigt, vil London-klubben betale omtrent €14 mio. for Khedira, der kan se frem til at blive klubkammerat med en anden tidligere Real Madrid-spiller, Mesut Özil.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 10 måneder siden #2 af asp3200
Okay pris, men vi skal have en erstatning klar. Mon verratti har fået skrevet en Madrid klausul i hans nye kontrakt.

11 år 10 måneder siden #3 af Salix7

asp3200 skrev: Okay pris, men vi skal have en erstatning klar. Mon verratti har fået skrevet en Madrid klausul i hans nye kontrakt.

Jeg synes kun 14mio € er en god pris, fordi vi kan risikere at lade ham gå gratis til sommer. Ellers mener jeg, at hans reelle værdi bør være 10-12mio € højere, hvilket stadig er en pris som Perez sikkert ville kunne gøre endnu større.
Jeg ved ikke, om vi har brug for en erstatning, da vi pt har klaret os ganske fint uden ham! Men skal vi have en erstatning, så ser jeg naturligvis gerne Verratti, men jeg tror han bliver virkelig dyr - derfor synes jeg, at en spiller som Pedro Chirvella ville være et bedre køb for os i vores nuværende situation. En erstatning for Khedira må alt andet lige ses som en breddespiller.

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”

11 år 10 måneder siden #4 af Chamartin

Salix7 skrev:

asp3200 skrev: Okay pris, men vi skal have en erstatning klar. Mon verratti har fået skrevet en Madrid klausul i hans nye kontrakt.

Jeg synes kun 14mio € er en god pris, fordi vi kan risikere at lade ham gå gratis til sommer. Ellers mener jeg, at hans reelle værdi bør være 10-12mio € højere, hvilket stadig er en pris som Perez sikkert ville kunne gøre endnu større.
Jeg ved ikke, om vi har brug for en erstatning, da vi pt har klaret os ganske fint uden ham! Men skal vi have en erstatning, så ser jeg naturligvis gerne Verratti, men jeg tror han bliver virkelig dyr - derfor synes jeg, at en spiller som Pedro Chirvella ville være et bedre køb for os i vores nuværende situation. En erstatning for Khedira må alt andet lige ses som en breddespiller.

Et 17 årigt talent skal være erstatning for en tysk verdensmester? Beklager, den tankegang kan jeg ikke følge. Eftersom Illarra vel er den eneste defensive balancespiller, der i så fald vil være tilbage, skal der en ind på samme niveau som Khedira. Desværre er det ikke nogen nem opgave at hente kvalitetsspillere i vinter transfervinduet, hvis man vil anvende dem i CL pga. af de ret så strikse regler i registreringen af spillere til turneringen.

11 år 10 måneder siden #5 af Salix7

Chamartin skrev:

Salix7 skrev:

Et 17 årigt talent skal være erstatning for en tysk verdensmester? Beklager, den tankegang kan jeg ikke følge. Eftersom Illarra vel er den eneste defensive balancespiller, der i så fald vil være tilbage, skal der en ind på samme niveau som Khedira. Desværre er det ikke nogen nem opgave at hente kvalitetsspillere i vinter transfervinduet, hvis man vil anvende dem i CL pga. af de ret så strikse regler i registreringen af spillere til turneringen.

Jeg kan sagtens forstå din bekymring, og jeg ser heller ikke Chirvella, som en direkte erstatning på nuværende tidspunkt - men hvorfor er det SÅ nødvendigt at hente en spille på samme niveau, når Khedira ikke selv er god nok til at være i nærheden af spilletid? Læg der til at Illara som vores eneste defensive balancespiller kun får spilletid små 20min pr. kamp, når han er heldig - det lader jo trods alt til, at holdet er ved at finde sig selv. Derfor ser jeg hellere at man laver en investering, som har lidt længere udsigter end bare 1-2 sæsoner.

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”

• Fedtegreven
  • Gæst
  • Gæst
11 år 10 måneder siden #6 af Fedtegreven
Besvaret af Fedtegreven på emne Rygte: Arsenal henter Khedira til januar
Er Ramires ikke en mulighed, hvis Khedira skal sælges ?

11 år 10 måneder siden #7 af Dios
Mit hjerte bløder! En verdensklasse spiller som vi altid kan bruge giver virkelig ikke mening hos mig, og slet ikke for den pris, og det er uanset hans kontraktudløb.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, JimmyBroe, andreashn

Leveret af Kunena Forum