Tid til rotationer

11 år 10 måneder siden #1 af raul7=kongen
Tid til rotationer blev oprettet af raul7=kongen

Isco er blot én af mange nye i aftenens startopstilling,
hvis man skal tro dagens spanske formiddagsaviser.

Ifølge de spanske aviser AS og Marca, ser det ud til, at Carlo Ancelotti i aften vælger at rotere på halvdelen af positionerne i forhold til den normale start-11'er.

Således forventes det at Navas, Nacho, Varane, Arbelcoa, Isco og Chicharito alle er med fra start. Hvilket er anderledes fra Carlo Ancelottis normale foretrukne.

Til sammenligning roterede Ancelotti blot på tre positioner i hjemmekampene mod Getafe og Malaga i første halvdel af 2013-14-sæsonen, mens italieneren roterede på blot én position imod Valladolid i samme periode.

Om det er udtryk for småskader eller en ny stil fra den italienske træner. er spændende. Det kan også være udtryk for, at flere af spillerne fra den normale startopstilling endnu ikke har fundet det vanlige topniveau, samt erfaring fra sidste sæson, hvor Real Madrid gik død i ligaen imod slutningen af sæsonen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 10 måneder siden #2 af Salix7
Besvaret af Salix7 på emne Tid til rotationer
Med vores noget overraskende smalle trup i år, synes jeg, at AC gør det helt rigtige ved at foretage disse rotationer løbende i sæsonen! Det vil uden tvivl gøre flere af vores spillere glade, og samtidig holde dem i kampform!

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, JimmyBroe

11 år 10 måneder siden #3 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Tid til rotationer

Salix7 skrev: Med vores noget overraskende smalle trup i år, synes jeg, at AC gør det helt rigtige ved at foretage disse rotationer løbende i sæsonen! Det vil uden tvivl gøre flere af vores spillere glade, og samtidig holde dem i kampform!

Og vigtigst af alt, holde vores nøglespillere fri fra skader.

Jeg er her stadig XOXO

11 år 10 måneder siden #4 af Salix7
Besvaret af Salix7 på emne Tid til rotationer

JimmyBroe skrev:

Salix7 skrev: Med vores noget overraskende smalle trup i år, synes jeg, at AC gør det helt rigtige ved at foretage disse rotationer løbende i sæsonen! Det vil uden tvivl gøre flere af vores spillere glade, og samtidig holde dem i kampform!

Og vigtigst af alt, holde vores nøglespillere fri fra skader.

Ja, uden tvivl er det også vigtigt, og lad os krydse fingre for en 5 - 0 sejr, hvor vi samtidig har plads til at give pause til flere af vores spillere :)

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”

11 år 10 måneder siden #5 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Tid til rotationer
Jeg er ligeså stor fan af Casillias, som der findes, men er glad for Navas får chances. Man er slet ikke tryk ved Casillias mere. Godt nok har han ikke kostet nogen mål, men heller ikke leveret nævneværdige redninger.

Mange af hans aktioner har virket kluntet og han ser gammel, usikker og langsom ud. Den der første mål af Basel, hvor Basel angriberen afslutter flat, den havde Casillias taget 9/10 gange i gamle dage. Disse dage har man fornemmelsen af, at 9/10 gange vil sådanne skud går ind, hvilket ikke er godt nok.

Leveret af Kunena Forum