Real Madrid holder øje med Chirvella
- raul7=kongen
-
Emne forfatter
- Moderator
-
11 år 10 måneder siden #1
af raul7=kongen
Real Madrid holder øje med Chirvella blev oprettet af raul7=kongen
Real Madrid er altid på udkig efter at sikre fremtiden og i disse dage florerer der i spanske medier rygter om, at Kongeklubben holder øje med Liverpools 17-årige Pedro Chirvella.
Chirvella, der betegnes som fremtidens Xabi Alonso, kom sidste år til Beatles-byen fra Valencia og har netop fået debut i UEFA Youth League.
Liverpools manager Brendan Rodgers har haft Chirvella med i en del træninger med førsteholdet og Chirvella spiller normalt kampe for Liverpools u21-hold. Ydermere er han anfører for Spaniens u17-landshold.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
11 år 10 måneder siden #2
af Salix7
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
Besvaret af Salix7 på emne Real Madrid holder øje med Chirvella
Jeg har fuldt Pedro Chirvella siden han kom til Liverpool sidste år, grundet en af mine gode venner er Liverpool fan, og der er ingen tvivl om, at hvis Chirvella kan blive ved med at udvikle sig, som han har gjort gennem det seneste år - så vil han være et fantastisk godt køb - selvom jeg har svært ved at se, hvornår han skulle kunne glide ind på holdet, da han skal kmæpe med Illara, som i forvejen dårligt nok bliver brugt i vores formation.
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen