Cristiano Ronaldo: Min fremtid er her, i Madrid.

11 år 10 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Cristiano Ronaldo er kommet sig fuldt og helt over sine knæ-problemer og fortsætter, hvor han slap med at høvle kasser ind for Real Madrid.

Alligevel har der igen denne sommer været en trættende debat om, at han var på vej væk fra Real Madrid, men efter kampen i går, tog hovedpersonen selv bladet fra munden og slog fast, at han ikke har intentioner om at forlade klubben. Til spansk presse sagde han:

- Min fremtid er her, i Madrid. Jeg har det rigtig godt og det giver ingen mening at snakke om min fremtid.

Cristiano Ronaldo var naturligvis også glad for sejren og for at holdet formåede at svare hurtigt igen efter det straffespark, som han selv erkendte, at han begik.

Herudover ville han ikke kommentere på målmands-debatten, som han i lighed med de fleste Madridistas finder trættende:

- Vi kan ikke blive ved med at snakke om det samme. Iker og Keylor er de bedste målmænd i La Liga. Det er lidt trættende.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 10 måneder siden #2 af Salix7
Skønt med en udmelding fra Ronaldo selv, som forhåbentlig kan få pressen til at slappe bare lidt af - selvom de trættende skriverier om at han er på vej væk, er utilfreds eller lignende helt sikkert vil fortsætte, indtil han en dag indstiller karrieren!

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”

11 år 10 måneder siden #3 af Pelle

Salix7 skrev: Skønt med en udmelding fra Ronaldo selv, som forhåbentlig kan få pressen til at slappe bare lidt af - selvom de trættende skriverier om at han er på vej væk, er utilfreds eller lignende helt sikkert vil fortsætte, indtil han en dag indstiller karrieren!

Omvendt er det også underligt, at han tager bladet fra munden lige efter, at hans form igen topper. Havde han været i en kontinuerlig dårlig stime tror jeg ikke, at han havde meldt noget ud.
Noget dybt i mig siger, at når det begynder at gå ned ad bakke for Ronaldo, så ønsker han sig tilbage til Manchester for at slutte karrieren. Og til den tid vil det være ærgerligt for alle Madridistas.

"Maybe they hate me because I'm too good."

11 år 10 måneder siden #4 af Real Madrid

Pelle skrev:

Salix7 skrev: Skønt med en udmelding fra Ronaldo selv, som forhåbentlig kan få pressen til at slappe bare lidt af - selvom de trættende skriverier om at han er på vej væk, er utilfreds eller lignende helt sikkert vil fortsætte, indtil han en dag indstiller karrieren!

Omvendt er det også underligt, at han tager bladet fra munden lige efter, at hans form igen topper. Havde han været i en kontinuerlig dårlig stime tror jeg ikke, at han havde meldt noget ud.
Noget dybt i mig siger, at når det begynder at gå ned ad bakke for Ronaldo, så ønsker han sig tilbage til Manchester for at slutte karrieren. Og til den tid vil det være ærgerligt for alle Madridistas.

Den tager vi om 10-20 år ;-)
Indtil videre ser det bare ud til, han karrieremæssigt endnu ikke har peaket!

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: SR4, andreashn, Cristiano Ronaldo

11 år 10 måneder siden #5 af raul7=kongen

Pelle skrev:

I så fald er det vel fint nok? Som madridista vil det da kun glæde mig, hvis spillerne forlader klubben, når de fornemmer karrieren er i sit efterår.

11 år 10 måneder siden #6 af Pelle

raul7=kongen skrev:

Pelle skrev:

I så fald er det vel fint nok? Som madridista vil det da kun glæde mig, hvis spillerne forlader klubben, når de fornemmer karrieren er i sit efterår.

Enig. Ligesom visse andre måske burde nu. Det ændrer dog ikke på, at den dag vil blive en sorgens dag for mit vedkommende. Der kan man i sandhed tale om en æra, der slutter.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

11 år 10 måneder siden #7 af Sahinovic
Selvfølgelig siger Ronaldo at hans fremtid er i Madrid, at udmelde andet på nuværende tidspunkt ville være torskedumt, og som jeg husker det sagde han jo noget i samme stil lige inden han forlod Manchester. Jeg tror personligt på at han af den ene eller anden grund ikke er super glad i Madrid og hvis der kommet et astronomisk højt bud på ham til næste sæson så tror jeg han bliver solgt.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 10 måneder siden ved Sahinovic.

11 år 10 måneder siden #8 af DarioGomez

Sahinovic skrev: Selvfølgelig siger Ronaldo at hans fremtid er i Madrid, at udmelde andet på nuværende tidspunkt ville være torskedumt, og som jeg husker det sagde han jo noget i samme stil lige inden han forlod Manchester. Jeg tror personligt på at han af den ene eller anden grund ikke er super glad i Madrid og hvis der kommet et astronomisk højt bud på ham til næste sæson så tror jeg han bliver solgt.

Ak - den mand kan sgu ikke gøre noget rigtigt ift. til det her, hva'?

Uanset hvad han siger, så er det åbenbart et stort kor, der står bagved og betvivler hans ord...

Jeg tror ikke på, at han slutter karrieren i Madrid, men jeg tror bestemt heller ikke på, at vi sælger ham næste sommer. Vi har råd til at sige nej til ALLE tænkelige tilbud og så længe han præsterer, som han gør, så er der jo ingen grund til at sælge ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, andreashn

11 år 10 måneder siden #9 af Sahinovic

DarioGomez skrev:

Sahinovic skrev: Selvfølgelig siger Ronaldo at hans fremtid er i Madrid, at udmelde andet på nuværende tidspunkt ville være torskedumt, og som jeg husker det sagde han jo noget i samme stil lige inden han forlod Manchester. Jeg tror personligt på at han af den ene eller anden grund ikke er super glad i Madrid og hvis der kommet et astronomisk højt bud på ham til næste sæson så tror jeg han bliver solgt.

Ak - den mand kan sgu ikke gøre noget rigtigt ift. til det her, hva'?

Uanset hvad han siger, så er det åbenbart et stort kor, der står bagved og betvivler hans ord...

Jeg tror ikke på, at han slutter karrieren i Madrid, men jeg tror bestemt heller ikke på, at vi sælger ham næste sommer. Vi har råd til at sige nej til ALLE tænkelige tilbud og så længe han præsterer, som han gør, så er der jo ingen grund til at sælge ...

Jeg tror bestemt heller ikke Real Madrid lige umiddelbart har planer om at sælge ham, men hvis han selv anmoder om en transfer så tror jeg ikke på der er særligt meget Real Madrid kan gøre for at holde ham.

Florentino Pérez

11 år 10 måneder siden #10 af DarioGomez
Men du misser jo hele pointen:

Hvorfor betvivle manden, og ikke bare tro på ham, når han siger, at hans fremtid ligger i Madrid?

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Real HWL, andreashn, Cristiano Ronaldo

11 år 10 måneder siden #11 af Dios

DarioGomez skrev: Men du misser jo hele pointen:

Hvorfor betvivle manden, og ikke bare tro på ham, når han siger, at hans fremtid ligger i Madrid?

Jeg har ingen mening om emnet, men jeg kan da svare på dit spørgsmål uden problemer :)

Fordi han har gjort det før? Han gjorde det netop i United. Uanset hvordan man vender og drejer det, så er der kun én logisk forklaring, og det er, at han simpelthen er nødt til at sige som han gør. Om man så fortolker det på den ene eller anden måde er jo op til en selv, men forstår dog på ingen måder dem som gider at bruge tid på, at "misfortolke" hans ord.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

11 år 10 måneder siden #12 af Sahinovic

DarioGomez skrev: Men du misser jo hele pointen:

Som jeg skriver i mit første indlæg, ''...sagde han jo noget i samme stil lige inden han forlod Manchester.''. Han gjorde det klart og tydeligt at han aldrig ville forlade Manchester, og han blev ved med at sige det helt op til dagene hvor han var igang med at skifte til Real Madrid, så ja hvad det angår så betvivler jeg selvfølgelig hans ord, alt andet ville være naivt.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 10 måneder siden ved Sahinovic.

Leveret af Kunena Forum