Cristiano Ronaldo: Min fremtid er her, i Madrid.
DarioGomez skrev: Men du misser jo hele pointen:
Hvorfor betvivle manden, og ikke bare tro på ham, når han siger, at hans fremtid ligger i Madrid?
En mere blå-øjet tilgang til emnet, skal man godt nok lede længe efter, sorry :-)
"Maybe they hate me because I'm too good."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Pelle skrev:
Hvorfor betvivle manden, og ikke bare tro på ham, når han siger, at hans fremtid ligger i Madrid?
En mere blå-øjet tilgang til emnet, skal man godt nok lede længe efter, sorry :-)
Men er der en eneste indikation på, at Ronaldo er på vej væk? Altså bare en?;)
Snakker vi ikke bare om verdens ældste trick indenfor sportsjournalistiskken...: Der er intet at skrive om, så digt et rygte om Ronaldo! Der er gratis, lovligt og folk æder det råt igen og igen og...
Der er vel intet logisk der indikere andet end, at Ronaldo og Real Madrid er glade for hinanden.
Jeg mener ikke, at der er indikationer på, at han er på vej væk. Men jeg synes der er tonsvis af indikationer på, at han en dag gerne vil tilbage. Spørgsmålet er så hvornår de to ting bliver forenelige.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev: Manden er efterhånden kommet så mange udtalelser, at det ikke længere kan afskrives som "almindeligt savn". Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at han slutter sin karriere i Manchester. Jeg tror - og håber - ikke, at han smutter til sommer. Tror ikke han smutter, før han er alletiders mest scorende spiller for Madrid.
Jeg mener ikke, at der er indikationer på, at han er på vej væk. Men jeg synes der er tonsvis af indikationer på, at han en dag gerne vil tilbage. Spørgsmålet er så hvornår de to ting bliver forenelige.
Det er sjovt at du siger mange udtalelser, for jeg synes altid han siger det samme...:)
Han siger altid at han gerne vil fortsætte i Real Madrid - faktisk at han gerne vil slutte sin karriere i Real Madrid.
Når han så bliver spurgt om han kan garantere at han bliver i Real Madrid til den eller den tid siger han, at man aldrig ved i fodbold og at det ikke kun er op til ham. Ham vil gerne slutte sin karriere i Real Madrid, men det er ikke i hans fulde kontrol (hvilket han har ret i).
Det er faktisk de to ting, som han altid siger;)
Hver gang Ronaldo siger, "at man aldrig ved i fodbold" skriver journalisterne at han er på vej væk - og folk tror på det hver gang;-)
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Pelle skrev: Manden er efterhånden kommet så mange udtalelser, at det ikke længere kan afskrives som "almindeligt savn". Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at han slutter sin karriere i Manchester. Jeg tror - og håber - ikke, at han smutter til sommer. Tror ikke han smutter, før han er alletiders mest scorende spiller for Madrid.
Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at Cristiano Ronaldo ikke vender tilbage til Manchester United. Han har ganske enkelt for meget at tabe ved at vende tilbage dertil.
Derimod kan jeg sagtens se for mig, at han afslutter sin karriere med et eksotisk eventyr, men det kommer sandsynligvis til at ligge en del ude i fremtiden.
Og så igen..........de mange udtalelser............det er jo blot, at han roser Manchester United, når han bliver spurgt ind til dem, mere er der altså ikke i det. At han siger, at han godt kunne se sig i klubben igen, er jo for at rose klubben. Og hvorfor skulle han ikke rose dem i de mest hjertelige vendinger? Det er trods alt klubben, som gjorde ham til det, han er i dag og som troede på ham i hans karrieres vigtigste øjeblik, hvor han skulle gå fra at være talent til verdensstjerne.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- FigoJensen
- Gæst
-
M_linding skrev:
Pelle skrev:
Men er der en eneste indikation på, at Ronaldo er på vej væk? Altså bare en?;)
Snakker vi ikke bare om verdens ældste trick indenfor sportsjournalistiskken...: Der er intet at skrive om, så digt et rygte om Ronaldo! Der er gratis, lovligt og folk æder det råt igen og igen og...
Der er vel intet logisk der indikere andet end, at Ronaldo og Real Madrid er glade for hinanden.
Det skulle da lige være de vedvarende rygter om at manden ikke trives i Real Madrid osv. Mange gange er der jo en grund til at en historie bare ikke vil dø ud.
Desuden har Ronaldo aldrig lagt skjul på, at United er hans hjerteklub, og han meget gerne vil returnere en dag. Det betyder naturligvis ikke et retur, da mange andre faktorer spiller ind såsom økonomi mellem de respektive klubber og spillerens fremskredne alder, men jeg tror rigtig mange Madridistas et eller andet sted godt ved, at Ronaldo har været ulykkelig i Madrid til tider. Det har jo været ganske tydeligt tidligere, hvor han ikke har ville fejre mål og har haft åbentlyse kontroverser med Mourinho, Peréz m. fl.
Ingen af os kender den virkelige sandhed bag Reals mure, men jeg er klart selv af den overbevisning, at der ligger mere bag en som så og at Ronaldo ikke er 100% glad. Kald det en fornemmelse ud fra de sidste 2-3 års observationer. Jeg tror, han er fortid i Real Madrid tidligere end forventet og til manges overraskelse. Måske ikke til sommer, men det vil ikke komme bag på mig.
Det skal dog siges, at CR7 i den seneste periode er blomstret op igen, og det ses tydeligt på banen! Han har hele tiden scoret mål, men der er flere følelser med nu, og han kommer bare lettere til det. Måske er det bare fordi han er sin skade kvit, men jeg synes han virker meget mere som Ronaldo for nogle år siden. Selv før hans skade scorede han mål for Real Madrid som var det et arbejde som bare skulle gøres. Ikke den store passion m.v. Den er tilbage lige nu. Forhåbentlig er det et godt tegn om noget ukendt i baggrunden er blevet løst :-)
Når han snakker om at han kan se sig selv en dag vender tilbage til United, er det for at fortælle han stadig elsker den klub. Hvordan er Ronaldo's vindermentalitet forbigået jer? Han vil absolut være verdens bedste og vinde alt og det ved han nok selv han ikke bliver i et ødealgt United-hold.
Og hvis ikke United, hvilket hold kan han tage til? Der er intet andet mulige hold, der matcher hans niveau. Med mindre man selvfølgelig er naiv nok til at tro at han vil skifte til Uniteds rivalier, City eller Chelsea.
Ronaldo skifter først fra Real, når han ikke længere har niveauet til at spille på topplan. Men ligenu så ligner han en, der ikke engang har ramt topniveauet, så der er sgu nogle år tilbage endnu.
Desuden har han undskyldt omkring at han engang skulle være ulykkelig, både Perez og ham selv har fortalt deres forhold er godt, og Ronaldo har flere gange sagt at han er lykkelig i Real.
Så kan vi ikke bare lukke emnet til det en dag bliver aktuelt, dvs når jeres spekulationer omkring han skulle forlade os ikke bare er på baggrund af mavefornemmelser og 2-3 år gamle udtalelser om at han var ulykkelig i Real?
Og hvorfor fanden ville Ronaldo også forlænge i så lang tid, hvis ikke han var sikker på at fortsætte i Real i mange år?
- basse
- Gæst
-
Jeg mener der er 3 ting der kan medvirke til om han evt smutter til sommer.
Hvor langt kommer vi i diverse turneringer.....ligaen,champions leauge,samt copa.
Kommer Man u i champions league næste år.
Hvem har klubben tænkt sig at købe,næste sæson,dette afhænger selvfølgelig af resultater fra denne sæson.
Jeg håber selvfølgelig,han bliver da jeg har en tro på han VIL have rekorden,som bedste målscorer i Real Madrids historie,men og tro på han ikke tager afsted til sommer er dog håbløst naivt.
- JJ-86
- Gæst
-
M_linding skrev:
Det er sjovt at du siger mange udtalelser, for jeg synes altid han siger det samme...:)
Han siger altid at han gerne vil fortsætte i Real Madrid - faktisk at han gerne vil slutte sin karriere i Real Madrid.
Når han så bliver spurgt om han kan garantere at han bliver i Real Madrid til den eller den tid siger han, at man aldrig ved i fodbold og at det ikke kun er op til ham. Ham vil gerne slutte sin karriere i Real Madrid, men det er ikke i hans fulde kontrol (hvilket han har ret i).
Det er faktisk de to ting, som han altid siger;)
Hver gang Ronaldo siger, "at man aldrig ved i fodbold" skriver journalisterne at han er på vej væk - og folk tror på det hver gang;-)
Og med Ronaldos vinder mentalitet, tror jeg også, at han brænder for at være den mest scorende spiller i klubben. Derfor kan vi sagtens se ham i næste sæson :)
Jeg håber han stiller støvlerne i Real Madrid, og vil få en god status og vil blive husket i 2 storklubber. Er der nogle spillere i fodboldverdenen, som er elsket af 2 eller flere storklubber, pga. deres bedrifter i klubben? :)
- Fedtegreven
- Gæst
-