Bedømmelse af truppen mod Ludogorets
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (30 brugere)
Hele holdet 2.6
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Vi kan tage 3 point med fra kampen og vished om, at Liverpool dummede sig i Basel. Hvilket allerede giver os et forspring på 3 point. Det er også at tage med, og giver den ro der skal til, og måske mulighed for at spare en spiller eller to senere i gruppespillet.
Jeg er her stadig XOXO
- Storken
- Gæst
-
Storken skrev: Hvorfor kan man ikke give dommeren karakter? Han var da også en del af Real Madrids trup her til aften ;-)
Går vel også hvis du kigger i egne rækker, ringer Chelsea kampen en klokke
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Storken skrev: Hvorfor kan man ikke give dommeren karakter? Han var da også en del af Real Madrids trup her til aften ;-)
Vores karakterskala går kun til 5 ;-)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Storkeeeen? Har du Viasat xtra? Eller er der lidt skabs'madridista gemt i dig? Jeg forstår dig i så fald, det er svært ikke at blive forelsket.
Jeg er her stadig XOXO
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Har ikke noget mod Arbeloa, ærlig spiller, men forstemmende hvor lidt han deltager offensivt. Måske det ikke var en del af gameplanen, men uforståeligt i min optik når der er to CB's plus Modric og Illarra til at sætte spillet, så få skubbet backs op.
Bale virker desværre lidt selvtillidsforladt. Synes han skal sættes op, så han kan få nogle 1 mod 1 situationer, hvis det er muligt. Enkelte gode aktioner.
- FigoJensen
- Gæst
-
´Storken skrev: Hvorfor kan man ikke give dommeren karakter? Han var da også en del af Real Madrids trup her til aften ;-)
Han valgte da ellers at underkende et helt legitimt mål til Real Madrid i første halvleg, som i den grad fejlagtigt blev dømt offside!