Casillas: Jeg kan forstå, hvis folk er trætte af mig

11 år 9 måneder siden #13 af Dios

Pelle skrev:

Dios skrev:

Siempre Madrid skrev:

Dios skrev:

Siempre Madrid skrev:

Dios skrev: Er det egentlig i mangel af tid at hele interviewet ikke blev skrevet sammen med det ellers fine stykke arbejde du hidtil har lavet? Eller er det som jeg tror, fordi synspunkterne ikke lige passer herren? Hehe :)

Det er ord for ord, hvad der stod i Marca (eller AS) i går. Helt uden at udelade noget.

Og i dag har jeg som repræsentant for Danmarks bedste Real Madrid-side oversat hele interviewet mellem Iker Casillas og Iñaki Gabilondo.

Som Siempre Madrid er jeg modstander af Iker Casillas. Som Jesper er jeg forhåbentlig mere neutral i denne sag. Hvis ikke, så beklager jeg dybt og inderligt, for så er jeg ikke professionel nok.

Du er sej

Årh tak. Det er det sødeste, der nogensinde er sagt til mig!

Sådan går det når man skriver fra en Iphone relativt tidligt om morgenen hehe. Havde skrevet meget mere end blot den mærkværdige sætning, men det jeg prøvede at sige, var såmænd bare, at jeg virkelig synes du gør et stort stykke arbejde, og jeg kun tror på noget når det er skrevet på Madridista.dk :) Jeg havde læst hele interviewet, men valgte at forholde mig kritisk til det, da i endnu ikke havde skrevet om det, og mit halv dårlige spansk/google translate ikke rigtig var det optimale valg.

Dios? Er det dig? :D

Haha, hvordan skal den forstås? :) Ord er overflødige når det kommer til hvad drengene/mændene :P bag sitet gør for os andre, og helt frivilligt endda :) Men derfor kan de (Siempre) godt være en tosse at høre på når han fremlægger sine subjektive holdninger, men som han selv skriver, så er der forskel på Siempre og Jesper, og mit første indlæg var utroligt dårligt formuleret, så jeg prøvede at rette lidt op på det i mit 2. indlæg, men det mislykkedes fuldstændig haha.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum