Jorge Mendes: Cristiano Ronaldo bliver i Real Madrid resten af karrieren.

11 år 9 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Rygterne om at Cristiano Ronaldo skulle være på vej til at forlade Real Madrid efter denne sæson har kørt gennem det meste af sommeren.

Det sker på trods af, at hovedpersonen selv flere gange har været ude at sige, at han har det fantastisk i Real Madrid og at han ikke forestiller sig et skifte væk fra klubben.

Nu melder også hans agent, Jorge Mendes, sig på banen. I programmet ”El Partido de las 12” siger han om Cristiano Ronaldo:

- Cristiano er meget glad. Han har en glæde ved Manchester United, men han tænker udelukkende på at fortsætte i Real Madrid. Han har en fantastisk relation til Real Madrids præsident og han har kontrakt. Folk ved, at det er umuligt at hente Cristiano i Real Madrid. Hvorfor skulle de så spørge til ham? Cristiano bliver i Real Madrid til han stopper sin karriere.

Og Jorge Mendes er fuld af lovord om sin stjernespiller:

- Han er den bedste sportsmand gennem alle tider. I de kommende 500 år kommer der ikke en spiller som ham. Cristiano er en ydmyg type, en spektakulær far og den søn, som enhver mor ønsker.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 9 måneder siden #2 af FranciscoISCO
Personligt er jeg glad for den her nyhed og kan ikke se hvorfor det ikke skulle holde vand!

Ok, han stopper måske ikke sin professionelle karriere i Madrid men jeg kunne ikke se ham i andre klubber på dette kontinent. Det er i Real Madrid han har slået alle rekorderne, det er her han har momentum, dette er stedet for hans karrieres peak - og det ved han. Så længe der stadig er rekorder at hente (så længe Messis navn stadig står på nogle af disse) bliver han her til den allersidste dråbe benzin i tanken er opbrugt - såfrem han selv får valget og det tror jeg ligeledes at han gør.

Kunne sagtens se ham slutte sin karriere et - fodboldmæssigt - upcoming sted som USA hvor han, som Beckham, så ville bruge fodboldpauserne derovre i Europa - fx i Manchester United. Men i min verden vil han til den tid altså være godt oppe i 30erne :)

Altid Real Madrid.

11 år 9 måneder siden #3 af Salix7
Jeg håber uden tvivl, at Ronaldo bliver til han slutter sin karriere! Men tror dog ikke at det er specielt sandsynligt, da mange fodboldspillere gerne vil have lidt luftforandring i deres fodboldmæssige efterår! Derfor tror jeg mest af alt på, at han bliver i klubben til han er 34-36år :)
I den tid han bliver i klubben, håber jeg virkelig, at han overgår den lille dværg, som jeg er pænt træt af at høre om efterhånden! Første skridt på vejen kunne passende være ved, at han henter sin 3. ballon d'Or efter en fantastisk 2013/2014 sæson! Kan han & holdet holde bare noget, som minder om hans/deres nuværende niveau i denne sæson, så bør 4. ballon d'Or også være selvskrevet! :)

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”

• JJ-86
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #4 af JJ-86

Salix7 skrev: Jeg håber uden tvivl, at Ronaldo bliver til han slutter sin karriere! Men tror dog ikke at det er specielt sandsynligt, da mange fodboldspillere gerne vil have lidt luftforandring i deres fodboldmæssige efterår! Derfor tror jeg mest af alt på, at han bliver i klubben til han er 34-36år :)
I den tid han bliver i klubben, håber jeg virkelig, at han overgår den lille dværg, som jeg er pænt træt af at høre om efterhånden! Første skridt på vejen kunne passende være ved, at han henter sin 3. ballon d'Or efter en fantastisk 2013/2014 sæson! Kan han & holdet holde bare noget, som minder om hans/deres nuværende niveau i denne sæson, så bør 4. ballon d'Or også være selvskrevet! :)

Jeg synes nu det er LIDT for tidligt at uddele 4. ballon d'Or til Ronaldo. Jeg er stor Ronaldo fan, og ja han står godt til den kommende ballon d'Or. Men sålænge der er en som hedder Messi, vil det først være afgjort til uddelingen. Det er ren og skær en popularitets pris, som burde være baseret på bedrifter. Du skal også huske Messi er den gode dreng, som nu også er kendt for at lave mange assist. ;) Ronaldo laver primært målene og adskillige hattricks samt fejre sine mål på seværdige måde. Det kan mange folk stadig ikke lide, fy fy.
Ej men min pointe er, at Ronaldo skal holde sit niveau, som lige nu er glimrende, og jeg håber også han tager de næste to ballon d'Or og gerne de næste tre. Men lad os nu tage en pris/år af gangen :)

11 år 9 måneder siden #5 af Salix7

JJ-86 skrev:

Salix7 skrev: Jeg håber uden tvivl, at Ronaldo bliver ....

Jeg synes nu det er LIDT for tidligt at uddele 4. ballon d'Or til Ronaldo. Jeg er stor Ronaldo fan, og ja han står godt til den kommende ballon d'Or. Men sålænge der er en som hedder Messi, vil det først være afgjort til uddelingen. Det er ren og skær en popularitets pris, som burde være baseret på bedrifter. Du skal også huske Messi er den gode dreng, som nu også er kendt for at lave mange assist. ;) Ronaldo laver primært målene og adskillige hattricks samt fejre sine mål på seværdige måde. Det kan mange folk stadig ikke lide, fy fy.
Ej men min pointe er, at Ronaldo skal holde sit niveau, som lige nu er glimrende, og jeg håber også han tager de næste to ballon d'Or og gerne de næste tre. Men lad os nu tage en pris/år af gangen :)

Jeg ønsker bestemt ikke at "sælge skindet før bjørnen er skudt", derfor skrev jeg også, at d. 4. ballon d'Or kun ville komme i hus, såfremt han og holdet kan holde samme niveau, som de har på nuværende tidspunkt - ganske som du selv påpeger ;)

Derudover er jeg helt enig med dig, hvad angår denne pris! Jeg synes det er latterligt, at man kan vinde den ved at være den lille søde skoledreng i klassen fremfor ren fakta om, hvad man har opnået eller præsteret gennem det forgangne år .... MEN men men, det er jo naturligvis FIFA's pris, og hvis de skal tjene lidt ekstra penge og ikke ligne større idioter end de gør i forvejen, så må deres lille reklame dværg hellere vinde flest priser, da det jo alt andet lige ser bedst ud, når de har investeret i ham ;) (Skulle nogle herinde imod al forventning være i tvivl om dette – så vil jeg blot minde jer om prisen ”WM’s bedste spiller” – jeg griner stadig, når jeg tænker på, hvordan han mon kunne ende med den i hånden, hvis ikke det skulle være grundet FIFA!)

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”

Leveret af Kunena Forum