Real Madrid jagter 21-årig brasilianer
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Ifølge spanske Marca er Real Madrid indstillet på at søge en afløser for Sami Khedira, som har kontraktudløb næste sommer.
Og kikkerten peger mod Brasilien, hvor 21-årige Lucas Silva løber rundt for topholdet Cruzeiro.
Den unge, defensive midtbanespiller betragtes – som de fleste spillere derovre – som et af de helt store talenter og han menes at være tæt på at blive udtaget til A-landsholdet, hvor landstræner Carlos Dunga på det seneste er blevet kritiseret for ikke at udtage ham.
Lucas Silva har spillet 5 U21-landskampe og har scoret 1 mål, men han gjorde sig især bemærket under Esperanzas de Toulon-turneringen i sommer, som Brasilien vandt med ham som den store drivkraft på midtbanen.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hvis man har tænkt sig at hente ham, hvad sker der så med Illarramendi?
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
Steen skrev: Hent ham! Jeg har aldrig set ham spille, men hvad jeg kan læse mig frem til er, at han er blandt de bedste spillere i den brasilianske liga og han er et kæmpe talent. Jeg har set et par Youtube-klip, hvor man kan se hvor dygtig han er. Det er dog ikke nok bare at se et par klip, men stort set alle der har set ham spille roser ham, så der må være noget om snakken. Derudover mener jeg, at det er et must at hente en ny midtbane-spiller ind, og siden man ikke vil hente Vidal, der er min favorit, så synes jeg man skal hente ham her.
Hvis man har tænkt sig at hente ham, hvad sker der så med Illarramendi?
Hvis han kommer ind på bekostning af Khedira, så vil vi jo stadig have 6 spillere til tre midtbane pladser - hvoraf nogle af disse også er i stand til at spille på én af de tre forreste pladser - så jeg vil da ikke mene at det ville blive for crowded :)
Selvom Lucas Silva lyder spændende og i sig selv eksotisk, så vil jeg nu nok stadig foretrække at man forlænger med vores verdensmester. Hvorfor i alverden vil han egentlig væk??
Altid Real Madrid.