Truppen mod Levante - 8. spillerunde
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Carlo Ancelotti har i dag udtaget truppen til morgendagens kamp mod Levante og det bliver en afbudsramt trup, der rejser til udekampen.
Således indløb der i dag afbud fra Karim Benzema og Raphaël Varane, som begge er ude med feber og samtidig må Real Madrid fortsat se bort fra Sergio Ramos, Coentrao. Til gengæld er Sami Khedira udtaget til opgøret.
Det giver plads til Nacho i centerforsvaret, mens de unge Diego Llorente og Álvaro Medrán er kaldt op fra Real Madrid Castilla-holdet.
Truppen til kampen mod Levante:
Målmænd: Casillas, Keylor Navas, Pacheco.
Forsvar: Arbeloa, Carvajal, Pepe, Nacho, Marcelo, Diego Llorente.
Midtbane: Khedira, Illarramendi, Kroos, Modric, Isco, James, Bale, Medrán.
Angreb: Cristiano Ronaldo, Chicharito.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
Havde ellers glædet mig lidt over at Varane på det seneste har haft muligheden for kontinuerligt spilletid. Men nu heller ikke værst at altid stabile Nacho kan få nogle minutter.
Hvordan mon vores opstilling kommer til at se ud? Jeg tror, som vi har set det før, at James rykkes ud på højrekanten, Ronaldo centralt (lad os da bare få nogle flere hovedstødsmål) og Bale til venstre for ham. Dette vil så efterlade muligheden for en startplads til Isco/Illarra på midten - min mavefornemmelse siger Illarra.
Er der i øvrigt andre som glæder sig helt vildt til i morgen?? Det er jo snart ÅR siden man sidst har set en Real-kamp! ;)
Hala!
Altid Real Madrid.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Herudover håber jeg lidt, at Illara får spilletid, da vi godt kunne bruge en defensiv midtbanespiller i form mod et offensivt Barca...
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
ChrillRM14 skrev: Normalt ville jeg juble over muligheden for at se nogle af de normale bænk-spillere få chancen fra start (Nacho og måske Isco idag?). Dog er det bare så afgørende, at vores start-11'er får spillet sig ordentligt varme op mod en afgørende Clasico, hvor det især ville være rart at se Benzema få en god kamp :/
Herudover håber jeg lidt, at Illara får spilletid, da vi godt kunne bruge en defensiv midtbanespiller i form mod et offensivt Barca...
Jeg er også ærgelig over at en Benzema, på vej i form, må sidde over og Levante på hjemmebane skal heller ikke nødvendigvis undervurderes - på trods af deres dårlige start, så bliver disse hold med medlevende fans i ryggen tit ekstra tændte når de store kommer på besøg - jeg ser i hver fald ikke denne som en 'gratis' kamp hvor man i forvejen kunne uddele belejlige minutter til diverse spillere.
Jeg er også enig i at Illarra kunne spille en værdifuld rolle mod Barca og det ville gavne at han så får noget spilletid nu! Det giver Benzemas sygdom så til gengæld plads til, så der vel intet som ikke er godt for noget - eller hvordan man nu siger ;)
Altid Real Madrid.
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
mohbar skrev: Hvilken kanal viser kampen
Madridista.dk er så behjælpelige at man kan se det her på stedets forside (den øverste boks til højre), det var sådan jeg fandt ud af at den vises på canal 9 ;)
Altid Real Madrid.
- Kristian S
- Guld bruger
-
Steen skrev: Jeg er lidt bange for, at holdet glemmer alt om denne kamp, og fokuserer i stedet på Liverpool og Barcelona kampene. Vi må se om holdet er bedre end sidste år, det var typisk disse kampe man tabte point på, da man valgte at have fokus på Champions League.
Den frygt blev da vist modbevist på det groveste ^^
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
Dios skrev: Jeg sad lidt og var sådan, kom nu Ronaldo lav nu lige et hattrick, men omvendt, så ville det være så voldsomt blæret, hvis det nu skulle ske på næste Lørdag. Desværre taler alt imod, men Ronaldo er bare hjernedød for tiden, og det bliver spændende at se hvem, hvis overhovedet nogen får ham stoppet på et tidspunkt. Han virker bare helt ustoppelig for tiden, men mål kommer oftest i stimer, og lad os håbe han ikke var helt tilfreds med hans "kun" 2 mål idag, og virkelig tager revanche på Lørdag, og helst så jeg også han lige satte et par, hvis ikke flere ind på Tirsdag!
Skal der mon stå Ronaldo på din næste trøje Dios? ;)
Altid Real Madrid.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Han når 50-målsgrænsen, hvis han fortsætter med dette scoringsgennemsnit, om 16 runder :D
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu