Truppen mod Levante - 8. spillerunde
FranciscoISCO skrev:
Dios skrev: Jeg sad lidt og var sådan, kom nu Ronaldo lav nu lige et hattrick, men omvendt, så ville det være så voldsomt blæret, hvis det nu skulle ske på næste Lørdag. Desværre taler alt imod, men Ronaldo er bare hjernedød for tiden, og det bliver spændende at se hvem, hvis overhovedet nogen får ham stoppet på et tidspunkt. Han virker bare helt ustoppelig for tiden, men mål kommer oftest i stimer, og lad os håbe han ikke var helt tilfreds med hans "kun" 2 mål idag, og virkelig tager revanche på Lørdag, og helst så jeg også han lige satte et par, hvis ikke flere ind på Tirsdag!
Skal der mon stå Ronaldo på din næste trøje Dios? ;)
Haha det kommer nok ikke til at ske :). Nu er jeg generelt ikke fan af trøjer med tryg på, men der er mange foran ham i køen, hvis jeg endelig skulle få det. Uanset hvordan man vender og drejer det, så kan man ikke komme uden om, at Ronaldo selvfølgelig er verdens bedste fodboldspiller og har været det overbevisende i 2 år nu.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
Min kampens spiller var klart Isco! På hans gode dage sidder bolden altså bare klistret til hans føder i en sådan grad at det er lige før man mindes selveste Zinedine Zidane! Og det køre altså for ham for tiden; han må i den grad være ved at banke på hos de fortrukne 11. Hvis valget skal stå mellem James og Isco på venstre- kanten/-midtbane så ved jeg i hvert fald godt hvem jeg ville vælge. James har godt nok gjort det upåklageligt rent statistisk, men modsat Isco så viser han bare ikke nok af sin karakter i sit spil, endnu. Det kan selvfølgelig komme og forklaringen på at man benytter nr. 10 fremfor nr. 23 vil givetvis være at førstnævnte skal have tid til at spilles ind, hvilket jeg godt kan sætte mig ind i, Isco er bare i min bog en tand eller to bedre lige nu og fortjener simpelthen bare flere minutter! - og så har han altså heller aldrig haft mindre potentiale end James.
Altid Real Madrid.
FranciscoISCO skrev: Han er dejlig ham Ronaldo :) Synes dog det var tydeligt i dag at han havde fået at vide at han skulle tage den lidt med ro, han kommer frem til knap så meget - men det gør jo så bare de to mål han får scoret, så meget desto mere imponerende.
Min kampens spiller var klart Isco! På hans gode dage sidder bolden altså bare klistret til hans føder i en sådan grad at det er lige før man mindes selveste Zinedine Zidane! Og det køre altså for ham for tiden; han må i den grad være ved at banke på hos de fortrukne 11. Hvis valget skal stå mellem James og Isco på venstre- kanten/-midtbane så ved jeg i hvert fald godt hvem jeg ville vælge. James har godt nok gjort det upåklageligt rent statistisk, men modsat Isco så viser han bare ikke nok af sin karakter i sit spil, endnu. Det kan selvfølgelig komme og forklaringen på at man benytter nr. 10 fremfor nr. 23 vil givetvis være at førstnævnte skal have tid til at spilles ind, hvilket jeg godt kan sætte mig ind i, Isco er bare i min bog en tand eller to bedre lige nu og fortjener simpelthen bare flere minutter! - og så har han altså heller aldrig haft mindre potentiale end James.
Hold op hvor er jeg enig. Vi ser det samme lys i den unge mand:)
James er en glimrende fodboldspiller han skal selvfølgelig have tid til at komme igang og han skal nok blive guld værd. Men fuldstændig rigtig som du skriver Isco har aldrig haft mindre potentiale end James. Og lige nu er han bare 1 niveau over imo.
Jeg er her stadig XOXO
- Moohh
- Gæst
-
Jeg mener personligt at Isco fortjener en chance til El Clasico, altså kun vurderet på det spillemæssige. James leverer ganske vist mål og assists, men han skal stadig spilles ind. Isco kender jo både Ronaldo, Marcelo og Benzema og når de 4 først begynder at kombinere, ses det næsten ikke bedre. Krydret med modric som jo alle dage siden sidste sæson er blevet en midtbane spiller i absolut verdens klasse + vores nye verdens klasse midtbanespiller Kroos. Godt at man ikke savner Di Maria og Õzils assists, for vi har da helt klart nogle fantastiske assistmagere.
Barcelona er sårbare og offensiven er i absolut storform. Jeg synes helt klart Real Madrid skal spille sit eget spil som vi har set de kan og virkelig sætte Barcelona på plads en gang for alle. Jeg undervurderer aldrig Barcelona, for de kan bare det der med El Clasico, men hold kæft hvor vil jeg gerne se den offensiv rive Pique og resten af Barcelona forsvaret i små stykker.
Jeg mener personligt at Isco fortjener en chance til El Clasico, altså kun vurderet på det spillemæssige. James leverer ganske vist mål og assists, men han skal stadig spilles ind.
Mon ikke Isco og James er at finde på bænken til El Clasico? Mit bud er klart, at det er Illarra som får chancen, og det så er Modric og Kroos foran ham, og selvfølgelig de 3 velkendte ansigter oppe fora i BBC.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.