Bale ude af spillet i 14 dage

11 år 9 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Real Madrid kommer til at undvære Gareth Bale i såvel onsdagens CL-gyser mod Liverpool som i lørdagens El Clásico mod Barcelona.

Det står klart efter at waliseren i dag har været til undersøgelse, hvor det er blevet bekræftet at muskelskaden er værre end først antaget og der venter nu omkring 14 dages pause til Bale.

Ud over de to kampe, misser Bale også udekampen i Liga BBVA mod Granada og Copa del Rey-kampen mod Cornellá.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 9 måneder siden #2 af Dios
Besvaret af Dios på emne Bale ude af spillet i 14 dage
Og her sad man endelig med følelsen af, at han var alle sine skader kvit. Han må snart til at spise noget andet end de hvedeboller med nutella på!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 11 år 9 måneder siden ved Dios.

11 år 9 måneder siden #3 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Bale ude af spillet i 14 dage
Det er bittert. Længere er den vist ikke.

11 år 9 måneder siden #4 af Vinícius
Med hans spil på det seneste, er det vist ikke et enomrt stort tab. Det er et tab, vel at mærke. Andre spillere som Isco, James og Chicarito gør det til gengæld rigtig godt(i de seneste kampe). Hvis Bale får en pause, kan vi håbe, at det påvirker hans spil efterfølgende i en positiv retning. Trods hans talrige assists og mål, falder han ofte ud af kampene. Måske er det bare fordi, Ronaldo stråler så meget, og vi i forvejen har så høje forventninger til manden. Men jeg håber han kommer tilbage med sit høje niveau fra dele af sidste sæson.

Selvom han, i manges øjne, var tiltænkt rollen som Ronaldos afløser på sigt, stiger og stiger Ronaldos niveau bare endnu mere. Ronaldo vil bare være den bedste! :D

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Sidste redigering: 11 år 9 måneder siden ved Vinícius.

11 år 9 måneder siden #5 af Real HWL
En muskelskade? Der findes sprøjter mod den slags ;)

11 år 9 måneder siden #6 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Bale ude af spillet i 14 dage

Kratmus skrev: Med hans spil på det seneste, er det vist ikke et enomrt stort tab. Det er et tab, vel at mærke. Andre spillere som Isco, James og Chicarito gør det til gengæld rigtig godt(i de seneste kampe). Hvis Bale får en pause, kan vi håbe, at det påvirker hans spil efterfølgende i en positiv retning. Trods hans talrige assists og mål, falder han ofte ud af kampene. Måske er det bare fordi, Ronaldo stråler så meget, og vi i forvejen har så høje forventninger til manden. Men jeg håber han kommer tilbage med sit høje niveau fra dele af sidste sæson.

Selvom han, i manges øjne, var tiltænkt rollen som Ronaldos afløser på sigt, stiger og stiger Ronaldos niveau bare endnu mere. Ronaldo vil bare være den bedste! :D

Fordelen med Bale mod et hold som Barcelona er, at deres kanter står så højt på banen. Det giver ham en masse plads og her kan han virkelig komme ud at løbe om kap med Jordi Alba. Et kapløb han vil vinde 9/10 gange. Han har en speed, som hverken Isco eller James besidder. Jeg ser det som en markant svækkelse!

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Dios, andreashn

• JJ-86
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #7 af JJ-86
Besvaret af JJ-86 på emne Bale ude af spillet i 14 dage

Pelle skrev:

Kratmus skrev: Med hans spil på det seneste, er det vist ikke et enomrt stort tab. Det er et tab, vel at mærke. Andre spillere som Isco, James og Chicarito gør det til gengæld rigtig godt(i de seneste kampe). Hvis Bale får en pause, kan vi håbe, at det påvirker hans spil efterfølgende i en positiv retning. Trods hans talrige assists og mål, falder han ofte ud af kampene. Måske er det bare fordi, Ronaldo stråler så meget, og vi i forvejen har så høje forventninger til manden. Men jeg håber han kommer tilbage med sit høje niveau fra dele af sidste sæson.

Fordelen med Bale mod et hold som Barcelona er, at deres kanter står så højt på banen. Det giver ham en masse plads og her kan han virkelig komme ud at løbe om kap med Jordi Alba. Et kapløb han vil vinde 9/10 gange. Han har en speed, som hverken Isco eller James besidder. Jeg ser det som en markant svækkelse!

Helt enig med dig Pelle.
Derudover vil Barcelona også fokusere på at dække Ronaldo op, og det kan give plads til Bale. Men ja det kan vel også give plads til James eller Isco. Men jeg er bare stor fan af Bale og hans fart :) og efter pokalfinalen sidste sæson, ville jeg elske at se ham løbe fra Barcelona forsvaret igen og igen. Men ja, det må Ronaldo jo bare gøre alene så ;)
Men kampen i morgen mod Liverpool bliver også en spændende kamp, hvor vi kommer til at se James eller/og Isco i aktion på kanten. Håber vi kan få booste vores selvtillid op på Anfield og få 3 point med hjem :)

Leveret af Kunena Forum