Mourinho til Di María: Da du ikke tjente så meget, kunne du godt spille
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Efter weekendens kamp mod Osasuna, udtrykte José Mourinho tilfredshed med spillernes indsats, selv om der på ingen måde var noget at være tilfreds med.
Efterfølgende har det dog vist sig, at The Special One måske ikke var helt så tilfreds, som han gav udtryk for og ifølge spansk presse er han især utilfreds med Ángel di Marías præstationer. Og det fik han angiveligt at vide efter kampen, da Mourinho straks gik hen til ham i omklædningsrummet og sagde:
- Du spiller slet ikke. Da du ikke tjente så meget, spillede du meget mere. Siden du forlængede, har du ikke spillet meget eller slet ikke.
Ángel di María har kun lavet to mål i denne sæson og offensivt har han slet ikke været så farlig og pågående, som i sidste sæson.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Nej, spøg til side. Han er jo ikke på den måde en spiller, som kan løfte et hold, så han er nok i højere grad afhængig af, at medspillerne omkring ham gør det godt.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev: Santiago Solari nr. 2!
Nej, spøg til side. Han er jo ikke på den måde en spiller, som kan løfte et hold, så han er nok i højere grad afhængig af, at medspillerne omkring ham gør det godt.
Hvor er Di Maria da i den grad også fejlplaceret af Mourinho. Jeg vil gerne se Di Maria uden Mourinho, så er jeg sikker på at mange omkring ham inklusiv ham selv vil løftet niveauet 10-15 %.
Har valgt at takke af på forum!
Ikke nok med jeg mener han intet boldkontrol har (klart nok, da en mand på 40 kg render rundt med en skostørrelse på 46), så mister han den alt for ofte. Mange gange i situationer, hvor vi lige skal sænke tempoet, og bevare roen.
Han ville være den perfekte indskifter. Desværre overvurdere han sig selv
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Har valgt at takke af på forum!
- Martinlee18
- Gæst
-
Byt ham med Bale :-)
Martinlee18 skrev: Han er ikke god nok længere!
Jeg har også en drøm om, at se Bale på den højrekant, med samme "rolle" som Di Maria. Altså; høj defensiv arbejdsomhed, hvor han så skal skyde frem af og trække ind i banen, og give plads til Carvahal i overlap.
Bale og Ronaldo på hver kant ville give spillets hurtigste kanter. At de så begge både kan drible, skyde og støde er jo bare fantastisk.
Martinlee18 skrev: Han er ikke god nok længere!
Kunne man ikke bare hente Jesé op, og give ham en chance? :)
- Footie
- Gæst
-
@Dios
"Problemet med Di María, er bare oftest han altid skal prøve det svære. Der kan stå nok så mange medspillere omkring ham som er fri, men det skal være en stikning, og helst en stikning tværs over banen enten med yderside eller bag om benet.
Ikke nok med jeg mener han intet boldkontrol har (klart nok, da en mand på 40 kg render rundt med en skostørrelse på 46), så mister han den alt for ofte. Mange gange i situationer, hvor vi lige skal sænke tempoet, og bevare roen.
Han ville være den perfekte indskifter. Desværre overvurdere han sig selv"
Det er netop problemet med andre spillere som Callejon eksempelvis, der uden tvivl er en af vores mest overvurderet spillere. Han fungere godt som den spiller der skal løbe i dybden og afslutte, men kan intet andet. Callejon er god, når holdet er foran 3-0 og modstanderholdet har givet op, for så bliver der plads i de bagerste kæder, ellers kan jeg ikke se hvorfor han skulle erstatte Di Maria.
Di maria er 180 cm høj og vejer 75 kg, hvilket vil sige at han faktisk er meget atletisk, selvom han ikke ligner en der vejer 75 kg.
www.realmadrid.com/cs/Satellite/en/11930...Jugador/Di_Maria.htm
Han har et sindsygt boldkontrol, jeg kan ikke se hvorfor hadet til en spiller, skal gøre ham dårligere. Altså jeg hader Buesqeth i Barcelona, men alligevel mener jeg, at han er en af bærende kræfter på holdet, der bliver undervurderet af mange.
Jeg er stor fortaler for at Di maria bliver i Real Marid, men samtidig indrømmer jeg at han har spillet en lorte sæson indtil videre.
Jeg vil faktisk ikke sætte skylden på ham, da han ikke er den eneste der har underpræsteret, men samtlige spillere har underpræsteret (på nær Ronaldo).
Mourinho har ikke formået at give holdet gejsten, og så det klart at holdet spiller som de gøre. Det er kun de allerbedste individualister (Ronaldo, Neymar, Messi), der kan spille på højt niveau, når man spiller på dette Madrid hold for tiden.
Hverken Bale eller Doktor Klo kan gøre det bedre på Di marias plads, når holdet spiller som de nu gøre.
- gad ikke og se mere end 3 minutter, da det var nok til at overbevise mig om hvilken spiller han er.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.