Ancelotti er den store sejrherre

11 år 9 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Real Madrid afsluttede i weekenden en perfekt uge med at gøre rent bord, da Barcelona blev affærdiget med 3-1 i El Clásico og særligt en person kom styrket ud af det opgør, nemlig Carlo Ancelotti.

Roserne vil nemlig ingen ende tage over for den italienske succes-træner, som efter en turbulent sommer har fået sammentømret et solidt Real Madrid-mandskab, som pumper det ene mål ind efter det andet og som samtidig fremstår som en enhed.

Såvel spillere som den sportslige ledelse udtrykker stor sympati for Carlo Ancelotti og man føler, at man har fået en træner, som kan gennemføre en æra med titler og derfor overvejer man angiveligt også allerede nu at præsentere Ancelotti for en kontraktforlængelse.

At Carlo Ancelotti har vist sig som spillernes mand understreges af de mange billeder fra El Clásico, hvor Isco får et faderligt kys på kinden ved sin udskiftning, Modric som springer op på ryggen af Ancelotti i triumf efter kampen, Pepes fejring af sit mål med italieneren og af Cristiano Ronaldos krammer med succes-træneren i sekunderne efter dommer Manzanos sidste fløjt.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 9 måneder siden #2 af nono
Besvaret af nono på emne Ancelotti er den store sejrherre
Ligeså dygtig som Mourinho, ligeså sympatisk som Del Bosque.

Hvis han får lov til at blive +5-6 år er jeg overbevist om, at han vil cementere sig som en legendarisk træner i klubbens historie.

• Don J
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #3 af Don J
Besvaret af Don J på emne Ancelotti er den store sejrherre
Fuldstændig enig - hvis omstændighederne flasker sig, kan han ende med at blive en væsentlig del af vores historieskrivning.

Jeg synes også, at han i høj grad viste sin taktiske snilde imod Barcelona og Enrique.
Det kan godt være, at det giver sig selv set fra sofaen af, men at satse stort på vores talentfulde backs' kvaliteter i offensiven var en lille genistreg i den kamp.

I og med at Barcelona angreb smallere, i noget der mest af alt ligner en 4-3-1-2, var de mere sårbare i omstillingen til forsvar, da Messi stadig har en fri rolle, og Neymar og Suarez skulle støtte bredt i hver sin side.

Det gav plads i siderne til, at vores backs kunne komme i fremstød og gøre ondt på Barcelona.
- Det bliver så i praksis underbygget af, at Carvajal og Marcelo begge spiller deres klart bedste kamp i år!
Sidste redigering: 11 år 9 måneder siden ved Don J. Begrundelse: tilføjelse

11 år 9 måneder siden #4 af ChrillRM14
Jeg elsker hans næsten irriterende rolige attitude. Når man selv sidder hjemme i sofaen og skriger lungerne ud i forbindelse med Bales scoring i verdens største finale i klubregi eller Pepes hovedstød, der bringer os foran mod vores ærkerivaler, så står Ancelotti med en engels tålmodighed på sidelinjen. Man kan næsten se, hvordan han allerede brygger videre på sine taktiske planer!
Spøg til side, det er dejligt at se, at spillerne og bestyrelsen endelig har fundet ro ovenpå 3 år med en vis Mourinho

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

11 år 9 måneder siden #5 af Siempre Madrid
Jeg ville give min højre arm for at få at vide, hvad det er for nogle piller, han står og hælder i sig under kampene.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: SR4

11 år 9 måneder siden #6 af Dahl
Besvaret af Dahl på emne Ancelotti er den store sejrherre
Jeg mener at vide at det er tyggegummi, hvilket han I så fald er storforbruger af :-)

No worries!!!!!!

• JJ-86
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #7 af JJ-86
Besvaret af JJ-86 på emne Ancelotti er den store sejrherre

Siempre Madrid skrev: Jeg ville give min højre arm for at få at vide, hvad det er for nogle piller, han står og hælder i sig under kampene.

Nok snare hvilken type tyggegummi han bruger :P Han må gerne lige fortælle os andre det, så vi kan anvende det på arbejde, skole, på banen, så vi også kan bevare en rolig attitude :D
Men han ligner sgu stadig en alkoholiker, sorry to say :D Men cool, er han dog stadig! ;)

11 år 9 måneder siden #8 af El Rojo

Siempre Madrid skrev: Jeg ville give min højre arm for at få at vide, hvad det er for nogle piller, han står og hælder i sig under kampene.

Tror du det øjenbryn sidder af sig selv?

• mælkemand
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #9 af mælkemand
Besvaret af mælkemand på emne Ancelotti er den store sejrherre
Nikotin tyggegummi boys, han er storryger og kan af gode grunde ikke snuppe sig en smøg på sidelinjen. her er en lille anekdote:

Smoking has been a vice for the Real Madrid manager for almost 30 years stretching back to his playing days when the then 25-year-old Roma midfielder faced a spell on the sidelines as a result of injury. Speaking in 2010, he explained how smoking in the stadium during his spell as Milan boss nearly left him with a horrible taste in his mouth. “Until three years ago in Italy you could smoke on the bench. I used to like that, although I remember one time, when we were playing Ajax in the Champions League quarter-final in 2003, we scored in the last minute and Gennaro Gattuso jumps off the bench and grabs me from behind. I nearly swallowed the thing.” The cheery Italian has also revealed that he is cutting back on the filthy habit.
Sidste redigering: 11 år 9 måneder siden ved mælkemand.

11 år 9 måneder siden #10 af asp3200

ChrillRM14 skrev: Jeg elsker hans næsten irriterende rolige attitude. Når man selv sidder hjemme i sofaen og skriger lungerne ud i forbindelse med Bales scoring i verdens største finale i klubregi eller Pepes hovedstød, der bringer os foran mod vores ærkerivaler, så står Ancelotti med en engels tålmodighed på sidelinjen. Man kan næsten se, hvordan han allerede brygger videre på sine taktiske planer!
Spøg til side, det er dejligt at se, at spillerne og bestyrelsen endelig har fundet ro ovenpå 3 år med en vis Mourinho

Eller da Modric springer op på hans ryg efter el classico og kigger på ham, er du okay :).. God stil fra Mr Cool

Leveret af Kunena Forum