Real Madrid præsenterer gigant-aftale med IPIC
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Florentino Pérez præsenterede i dag en gigantisk sponsor-aftale med IPIC, som vil forstærke Real Madrid markant på fodbold-verdenskortet i de kommende år.
Aftalen skal i første omgang bruges til den gennemgående modernisering af Estadio Santiago Bernabéu, som ifølge planerne skal blive det bedste stadion i verden.
Men herudover betyder den nye sopnsor-aftale også igangsætningen af en lang række nye projekter, som skal forstærke Real Madrids brand over hele verden, heriblandt opførelsen af ferieparadiset Real Madrid Resort Island og udviklingen af Real Madrid-museet og en række udstillinger om klubben overalt på kloden.
Lige så vigtigt er det, at Real Madrid med aftalen også får mulighed for at åbne 350 fodboldskoler til glæde for børn og unge gennem Fundación Real Madrid.
Florentino Pérez var naturligvis glad for den nye aftale, som han mener får kolossal betydning for klubben i de kommende år:
- IPIC bliver en fundamental allieret, som deler vores værdier og hjælper os til at udvikle og styrke Real Madrids brand endnu mere på alle kontinenter. En strategisk alliance, som hjælper os til at blive endnu større og til at igangsætte en serie af afgørende projekter for klubbens fremtid. Det er starten på et lanft samarbejde og starten på en magtfuld alliance, som kan blive nøglen til at igangsætte et af vores største forhåbninger: At omdanne Estadio Santiago Bernabéu til det bedste stadion i verden.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Storken
- Gæst
-
Siempre Madrid skrev: Aftalen skal i første omgang bruges til den gennemgående modernisering af Estadio Santiago Bernabéu, som ifølge planerne skal blive det bedste stadion i verden.
Hvordan vil en modernisering gør Bernabeu til verdens bedste stadion? Hvad er det helt nøjagtig, der gør det exceptionelt?
Jeg var tilfældigvis lige over at se en NFL kamp på Dallas Cowboys hjemmebane, AT&T Stadium. Det er med afstand det vildeste stadion jeg nogensinde har set. Jeg har svært ved at se hvordan en modernisering af Bernabeu til €400 mio skal overgå et splinternyt stadion til over en $1 milliard.
Desværre kan mine fotografiske evner ikke gøre dette fantastiske stadion ære:
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Storken skrev:
Siempre Madrid skrev: Aftalen skal i første omgang bruges til den gennemgående modernisering af Estadio Santiago Bernabéu, som ifølge planerne skal blive det bedste stadion i verden.
Hvordan vil en modernisering gør Bernabeu til verdens bedste stadion? Hvad er det helt nøjagtig, der gør det exceptionelt?
Jeg var tilfældigvis lige over at se en NFL kamp på Dallas Cowboys hjemmebane, AT&T Stadium. Det er med afstand det vildeste stadion jeg nogensinde har set. Jeg har svært ved at se hvordan en modernisering af Bernabeu til €400 mio skal overgå et splinternyt stadion til over en $1 milliard.
Desværre kan mine fotografiske evner ikke gøre dette fantastiske stadion ære:
Der kan jo måles på mange ting, men jeg tror at man mener, at det nye Estadio Santiago Bernabéu vil blive førende i forhold til indtægter. Planen er jo, at det skal være en indtægtskilde alle ugens syv dage og ikke blot på kampdagene. Det skal blandt andet ske gennem hoteldrift og indkøbscenter.
- Storken
- Gæst
-
Siempre Madrid skrev: Der kan jo måles på mange ting, men jeg tror at man mener, at det nye Estadio Santiago Bernabéu vil blive førende i forhold til indtægter. Planen er jo, at det skal være en indtægtskilde alle ugens syv dage og ikke blot på kampdagene. Det skal blandt andet ske gennem hoteldrift og indkøbscenter.
Det er selvfølgelig en mulighed. Det bliver spændende at se hvordan det udarter sig. Jeg har altid ment, at fodboldklubber skal holde sig fra andre indtægtskilder end fodbold og lignende drift. Perez er selvfølgelig en kompetent mand, men hvad gør man den dag får en præsident med kompetencer indenfor fodbolden? I mine øjne er det en farlig vej, fordi når det går galt, så kan det gøre rigtig ondt.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Storken skrev:
Siempre Madrid skrev: Der kan jo måles på mange ting, men jeg tror at man mener, at det nye Estadio Santiago Bernabéu vil blive førende i forhold til indtægter. Planen er jo, at det skal være en indtægtskilde alle ugens syv dage og ikke blot på kampdagene. Det skal blandt andet ske gennem hoteldrift og indkøbscenter.
Det er selvfølgelig en mulighed. Det bliver spændende at se hvordan det udarter sig. Jeg har altid ment, at fodboldklubber skal holde sig fra andre indtægtskilder end fodbold og lignende drift. Perez er selvfølgelig en kompetent mand, men hvad gør man den dag får en præsident med kompetencer indenfor fodbolden? I mine øjne er det en farlig vej, fordi når det går galt, så kan det gøre rigtig ondt.
Det vil jeg give dig ret i. Her er risikoen dog mere begrænset, fordi man ikke er økonomisk direkte involveret, men lader IPIC tage sig af en stor del af udgifterne og skulle de en dag blive trætte af at lege med, så hænger man derfor ikke på regningen.
- Storken
- Gæst
-
Siempre Madrid skrev:
Storken skrev:
Det vil jeg give dig ret i. Her er risikoen dog mere begrænset, fordi man ikke er økonomisk direkte involveret, men lader IPIC tage sig af en stor del af udgifterne og skulle de en dag blive trætte af at lege med, så hænger man derfor ikke på regningen.
Dette projekt er selvfølgelig ikke decideret en trussel på Real Madrids eksistens, men hvor går grænsen? Det kan være, at den næste præsident vil udvide, da man oplevede indledende succes. Mer vil ha' mer. Man flytter konstant grænserne og på et tidspunkt brister det.
Man skal passe på med at tro, at succes på banen kan overføres til succes i erhvervslivet. Fodboldklubber ejet af medlemmerne er ikke sat i verden for at drive virksomhed indenfor andet end fodbold.