Jesé kan få come back i Copa del Rey-returkamp

11 år 9 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Jesé Rodríguez er på vej tilbage på fodboldbanen efter 7 måneders fravær og nu spekuleres der i den eksakte dato for hans come back.

Seneste rygte i den henseende er, at han får sin længe ventede kamp i returopgøret i Copa del Rey den 2. december mod Cornellá på Estadio Santiago Bernabéu og dermed får han god mulighed for at komme i god form og få en helte-modtagelse på hjemmebanen, hvor publikum har savnet ham.

Jesé har haft flere alvorlige tilbagefald på sin vej mod come back, men i de seneste måneder er det heldigvis kun gået fremad og derfor ønsker man nu at sikre ham den bedst mulige måde at blive en del af truppen på igen.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 9 måneder siden #2 af Salix7
Jeg krydser fingre for, at han kommer sig fuldstændig, inden han bliver sat i kamp igen, selvom jeg har savnet ham på holdet! Jeg har også stor tiltro til, at Ancelotti vil passe ekstra godt på ham, da han ved, hvor vigtig en spiller Jesé kan/vil blive for holdet i denne og de fremtidige sæsoner - såfremt han kan finde tilbage til det niveau, han havde inden skaden!

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
Sidste redigering: 11 år 9 måneder siden ved Salix7.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum