Bedømmelse af truppen mod Granada

11 år 8 måneder siden #1 af Administrationen

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (23 brugere)

3.8 Casillas
2.7 Arbeloa
3.3 Carvajal
3.5 Marcelo
3.5 Pepe
3.8 Ramos
2.4 Illarramendi
3.6 Isco
3.5 James Rodríguez
2.8 Khedira
3.8 Modrić
4.0 Toni Kroos
4.3 Benzema
3.9 Cristiano Ronaldo
Hele holdet 3.5
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 8 måneder siden #2 af BBB
Jeg forstår ikke, at Modric og Kroos kan ligge under 4.0 i deres seneste kampe, eller at Ramos kan ligge under 4 i denne kamp.

11 år 8 måneder siden #3 af Sebberg
Jeg har tidligere været ind af dem, der har negligeret Benzemas tekniske og fysiske kunnen i forhold til at kunne score mål. Jeg samler lige alle de ord, jeg har kastet på forummet, og tager dem i mig igen.

Nøj, hvor er han dog fantastisk god. Som jeg har skrevet i bedømmelserne, så spiller han simpelthen fantastisk med ryggen til mål. Det er der flere fysiske angribere, der gør, men det der er helt unikt er, at han både er fysisk og teknisk (og faktisk også hurtig), og det er vel kun Zlatan og tildels Lewandowski, der besidder nogle af de samme kvaliteter.

Udover de mere eksplicitte kompetencer, så er hans overblik for medspillere også fantastisk, hvilket også udarter sig i fantastiske præstationer, når bolden bliver spillet op på ham. Det er en mulighed, at jeg er en smule ramt at euforien, men jeg mener faktisk, at han kandiderer til at være den bedste angriber i verden lige nu, hvis man lige retter sigtekornet lidt, så det ikke kun er mål, der tæller i bogen.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Dios, Real HWL, rezamadridista, andreashn, FranciscoISCO

11 år 8 måneder siden #4 af M_linding

Sebberg skrev: Jeg har tidligere været ind af dem, der har negligeret Benzemas tekniske og fysiske kunnen i forhold til at kunne score mål. Jeg samler lige alle de ord, jeg har kastet på forummet, og tager dem i mig igen.

Nøj, hvor er han dog fantastisk god. Som jeg har skrevet i bedømmelserne, så spiller han simpelthen fantastisk med ryggen til mål. Det er der flere fysiske angribere, der gør, men det der er helt unikt er, at han både er fysisk og teknisk (og faktisk også hurtig), og det er vel kun Zlatan og tildels Lewandowski, der besidder nogle af de samme kvaliteter.

Udover de mere eksplicitte kompetencer, så er hans overblik for medspillere også fantastisk, hvilket også udarter sig i fantastiske præstationer, når bolden bliver spillet op på ham. Det er en mulighed, at jeg er en smule ramt at euforien, men jeg mener faktisk, at han kandiderer til at være den bedste angriber i verden lige nu, hvis man lige retter sigtekornet lidt, så det ikke kun er mål, der tæller i bogen.

Du fik lige Steens hoved til at eksplodere..;)
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

11 år 8 måneder siden #5 af Kasillas

Sebberg skrev: Jeg har tidligere været ind af dem, der har negligeret Benzemas tekniske og fysiske kunnen i forhold til at kunne score mål. Jeg samler lige alle de ord, jeg har kastet på forummet, og tager dem i mig igen.

Det er ganske naturligt, og det er set adskillige gange før hvordan spilleformen afgør stemning om ens kvaliteter.

Marcelo var uhørt katastrofe i begyndelse og for siden at blive en af de bedste(hvis ikke så bedste) på pladsen. Øzil var god men siden skiftet til London er det gået nedad. Cesc var fantastisk i Arsenal, jævnbyrdigt i Barca, og for siden igen at være fantastisk i Chelsea. Pique var uden art af klasse i United, men blev det i Barca indtil ca 1-2 år siden. Di Maria habilt i de første 80% af tiden, og for siden at være ekstraordinær i den sidste tid i Madrid.

Mon ikke du, og sikkert alle andre samt undertegnede, vender bøtten så snart formen begynder at være nedgående for Benzema.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂

11 år 8 måneder siden #6 af Steen

M_linding skrev:

Du fik lige Steens hoved til at eksplodere..;)

Haha mit? Hvorfor dog det?

Leveret af Kunena Forum