Florentino Pérez: Cristiano Ronaldo er den værdige arvtager for Di Stéfano

11 år 8 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Florentino Pérez var fuld af lovord over for Cristiano Ronaldo, da portugiseren i dag modtog sin 3. guldstøvle i karrieren.

Real Madrid-præsidenten tøvede ikke med at sammenligne Cristiano Ronaldo med alle tiders måske bedste fodboldspiller, Alfredo di Stéfano. Florentino Pérez sagde blandt andet:

- Der er noget, som gør ham til den bedste og det er hans iver efter at forbedre sig, som er uendelig. For Cristiano Ronaldo er der ikke nogen umulige mål eller rekorder, han ikke kan slå. At have ham er en ære for Real Madrid og et eksempel for fodboldverdenen.

Florentino Pérez sagde endvidere:

- Vores store reference, Santiago Bernabéu, skabte et Real Madrid med de bedste og Cristiano Ronaldo er den bedste spiller i verden. Med sin hengivenhed, styrke, udholdenhed, solidaritet og fællesskabs-ånd ønsker han at udvikle sig og han har opnået beundring fra sine holdkammerater og tilhængerne og han er kendt af alle professionelle i fodboldverdenen. For nogle få måneder siden mistede vi Alfredo di Stéfano, men i dag kan vi sige, at her har vi hans værdige arvtager.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 8 måneder siden #2 af BBB
Jeg er glad for Ronaldo, men når Perez taler på den måde, så føles det som at han pisser ud over alle andre spillere/legender i klubben.

Hvis han havde været specifik i forhold til, hvad der gør Ronaldo til den perfekte arvtager, så ville jeg have større forståelse for det.

Stakkels Kongesøn.

11 år 8 måneder siden #3 af SR4

BBB skrev: Jeg er glad for Ronaldo, men når Perez taler på den måde, så føles det som at han pisser ud over alle andre spillere/legender i klubben.

Hvis han havde været specifik i forhold til, hvad der gør Ronaldo til den perfekte arvtager, så ville jeg have større forståelse for det.

Stakkels Kongesøn.

Verdens bedste tager over verdens bedste. Det kræver vel ikke den store forklaring? ;)

11 år 8 måneder siden #4 af M_linding
"Inden" der er nogen som bliver helt hysteriske...

Kunne det så ikke tænkes at sammenligningen ligger i, at den sidste Real Madrid-spiller som vandt to Ballon d'Or titler(som Real Madrid-spiller) var di Stéfano? De fleste regner det for ganske sikkert, at den næste bliver Cristiano Ronaldo.

Sammenligningen er helt fair... Raúl var ikke den nye di Stéfano - Raúl var og er Raúl.

Leveret af Kunena Forum