Stærk Varane har fortsat første CL-frispark til gode
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Raphäel Varane har efter et stykke tid i skyggen af Pepe og Ramos atter spillet sig tæt på en fast plads i startopstillingen.
I hvert fald er den unge franske forsvarer gået uimponeret til værks i Champions League-kampene, hvor han har fået spilletid i dem alle og det er gået over al forventning.
"Don Limpio", som han kaldes i Spanien, har nemlig ikke begået et eneste frispark i de fire kampe, hvor det er blevet til 24 bold-erobringer.
Selv tager Varane hele situationen med samme ophøjede ro som hans spil på banen:
- Det er rigtigt, at jeg er inde i et fysisk stærkt øjeblik, jeg er i form, men det er hele holdet også. Vi er inde i en god rytme og vi forventer at det fortsætter sådan. Mit mål er at få så mange kampe som muligt og jeg forbereder mig på altid at være til disposition for træneren, når han behøver mig. I forsvaret har vi god forståelse for hinanden og det er positivt for alle. Jeg føler mig godt tilpas, jeg spiller en vis regelmæssighed og det gør, at jeg er inde i rytmen.
De gode præstationer har efterhånden gjort Varane til fast mand på det franske landshold.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)