Bedømmelse af truppen mod Rayo Vallecano

11 år 8 måneder siden #1 af Administrationen

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (32 brugere)

2.3 Keylor Navas
3.4 Marcelo
3.0 Nacho
3.1 Pepe
3.7 Ramos
2.4 Álvaro Medrán
3.9 Bale
2.7 Isco
2.1 James Rodríguez
3.1 Modrić
4.3 Toni Kroos
3.5 Benzema
2.8 Cristiano Ronaldo
Hele holdet 3.1
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 8 måneder siden #2 af raul7=kongen
Et mål og to assists. Belønning, 2,5 i gennemsnit. Man skal ikke alene bedømme på den småting, men forventningerne er godt nok store til vores portugisiske stjerne!
Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo

11 år 8 måneder siden #3 af M_linding

raul7=kongen skrev: Et mål og to assists. Belønning, 2,5 i gennemsnit. Man skal ikke alene bedømme på den småting, men forventningerne er godt nok store til vores portugisiske stjerne!

Jeg gav ham 2 ud fra den logik, at han var utroligt langt fra sit topniveau. Med alle de omstillinger der var, havde Ronaldo vel scoret 4 mål på en god dag... Men værdifuld var han bestemt stadig....:)
Følgende bruger(e) sagde tak: FranciscoISCO

11 år 8 måneder siden #4 af FranciscoISCO

raul7=kongen skrev: Et mål og to assists. Belønning, 2,5 i gennemsnit. Man skal ikke alene bedømme på den småting, men forventningerne er godt nok store til vores portugisiske stjerne!

Nu hedder karakteren 2 jo 'skuffende' og når verdens bedste spiller gennem historien, spiller som han gør i dag, så bliver man naturligvis lidt skuffet ;)

Altid Real Madrid.

11 år 8 måneder siden #5 af Rasmus75

Første assist ligner en dribling der er ved at løbe fra ham, nr 2 er et skud på mål. Ronaldos mål er et målmands drop hvor han burde ha smidt den ind foran, der kommer 2 mand løbende. Resten af hans kamp i aften var der sgutte meget at råbe hurra for.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Sahinovic, mat_hattrick, FranciscoISCO

11 år 8 måneder siden #6 af SR4
Ronaldo er selv skyld i at sætte en standard der er så høj han selv kan have problemer med at følge med ;)

PS: Er det iøvrigt 19.ligakamp i træk han scorer?

11 år 8 måneder siden #7 af rezamadridista

Rasmus75 skrev:

Første assist ligner en dribling der er ved at løbe fra ham, nr 2 er et skud på mål. Ronaldos mål er et målmands drop hvor han burde ha smidt den ind foran, der kommer 2 mand løbende. Resten af hans kamp i aften var der sgutte meget at råbe hurra for.

Alt er korrekt, undtagen det første. Han afleverede til Kroos og det var også hans intention, men før den aflevering så var bolden ved at løbe fra ham.

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Sidste redigering: 11 år 8 måneder siden ved rezamadridista.

11 år 8 måneder siden #8 af rezamadridista
Ville lige dele min kommentar fra min bedømmelse af Kroos. Det er noget han fortjener:

Sikke et mål. Hold da fast. Jeg har set målet 7-10 gange nu, og jeg bliver mere og mere imponeret for hver gang.
Kroos vidste at bolden ville gå ind FØR den overhovedet gik ind. Sandelig en spiller der har fuld magt og kontrol over bolden.

Stille og rolig ved at blive min favorit spiller.

- Ingen svæver på banen som Zizou!

11 år 8 måneder siden #9 af Realmadrid94
Jeg så ikke kampen - er der en grund til Keylor Navas får SÅ dårlig en karakter?

Havde vi kontrol over kampen - som vi har haft de sidste par gange, eller er det blevet tilbage til Ronald/Bale ''spil bolden til de forreste spillere, som kan løbe hurtigere end alle andre''-stilen? Spillede James en anden rolle end de sidste par kampe?
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

11 år 8 måneder siden #10 af MMM

Realmadrid94 skrev: Jeg så ikke kampen - er der en grund til Keylor Navas får SÅ dårlig en karakter?

Havde vi kontrol over kampen - som vi har haft de sidste par gange, eller er det blevet tilbage til Ronald/Bale ''spil bolden til de forreste spillere, som kan løbe hurtigere end alle andre''-stilen? Spillede James en anden rolle end de sidste par kampe?

Du kan se Navas kamp her:

Jeg synes han var ok - han havde nogle nervøse indgreb, han giver som altid mange rebounds og det er klart at med så få kampe spillet så er hans kommunikation med forsvaret (og James!) ikke helt i top. Men han skal nok komme efter det.

Særligt i første halvleg havde vi mindre kontrol end vi har set i de seneste kampe og presspillet særligt på fløjene var ikke helt i top, men det var ikke helt tilbage til "spil bolden til de forreste spillere, som kan løbe hurtigere end alle andre''-stilen. Bale have sin del af ansvaret for den manglende kontrol, som du kan se nedenfor, men det havde Rayo også. Til Bales forsvar er der også stor forskel på at have Marcalo bag sig og Nacho.

Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, FranciscoISCO

Leveret af Kunena Forum