Cristiano Ronaldo og Sergio Ramos gav Casillas modet tilbage
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
11 år 8 måneder siden #1
af Siempre Madrid
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Ifølge spanske Marca har Cristiano Ronaldo og Sergio Ramos spillet en stor rolle i forhold til at få Iker Casillas tilbage på sporet og igen føle sig som en virkelig anerkendt spiller i truppen.
De to skal således have inviteret sig selv på middag i Iker Casillas private hjem, hvor de fortalte ham, at truppen havde brug for ham i sin bedste form og at han ikke blot var et simpelt medlem af spillertruppen, men derimod en nøgleperson.
Selv om Iker Casillas ikke stod i kampen mod Rayo, så var han dog med i de seks foregående kampe, hvor man kun indkasserede et mål, nemlig Neymars scoring for Barcelona.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
11 år 8 måneder siden #2
af JimmyBroe
Jeg er her stadig XOXO
Besvaret af JimmyBroe på emne Cristiano Ronaldo og Sergio Ramos gav Casillas modet tilbage
Hvor er det dejligt at Casillas har fundet niveauet igen. Han virker meget mere sikker i sine aktioner.
Når der opstår en én mod én situation, er jeg næsten (ligesom i "gamle dage") sikker på at han tager den.
Er spændt på om det "blot" er en god periode. Eller om det vare ved sæsonen ud, og gerne længere.
Selvfølgelig har Ikers form også noget med resten af holdet at gøre. Det hele spiller sgu for tiden.
Når der opstår en én mod én situation, er jeg næsten (ligesom i "gamle dage") sikker på at han tager den.
Er spændt på om det "blot" er en god periode. Eller om det vare ved sæsonen ud, og gerne længere.
Selvfølgelig har Ikers form også noget med resten af holdet at gøre. Det hele spiller sgu for tiden.
Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen