Tilbud til Martin Ödegaard

11 år 8 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Real Madrid har nu formelt afgivet et tilbud til Strømsgodsets 15-årige stortalent, Martin Ödegaard, som man har fulgt gennem længere tid.

Han var i sidste uge på besøg i Ciudad Real Madrid for anden gang for at se på forholdene og for at høre, hvad Real Madrid kan tilbyde ham og til tyske Sport Bild fortæller han i et interview, at han endnu ikke har besluttet sig. I samme interview fortæller han endvidere, at han også har talt med Jürgen Klopp i Dortmund og at Liverpool altid har været hans foretrukne klub, men at dette faktum ikke får indflydelse på hans endelige valg.

Real Madrid skal angiveligt have tilbudt ham en plads på Real Madrid Castillas hold i La Segunda B og dermed vil han få Zinedine Zidane som sin mentor og mere kan en proselyt næsten ikke ønske sig.

Real Madrid ved, at Martin Ödegaard har behov for udvikling og derfor vil et spring direkte ind i førsteholdstruppen som blot 16-årig være et alt for risikabelt spring og derfor håber man, at det norske stortalent vil acceptere at spille i Spaniens trediebedste række, som forhåbentlig snart bliver udskiftet med en plads i den næstbedste række.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 8 måneder siden #2 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Tilbud til Martin Ödegaard
Hvor jeg dog glæder mig til, at se hvordan Martin udvikler sig som spiller. Det bliver spændene at følge ham, uanset hvilken klub han tager til.
Vi afføder desværre så sjældent storspillere her i Norden. Så når der endelig kommer en knægt frem i lyset med talent, så går medierne ofte helt amok. Vi så det lidt med Eriksen, som vel er vores seneste spiller med noget der ligner wonderkid prædikatet. Omend han ikke har opfyldt de drømme vi danskere gik og havde om en kommende storspiller.
Men der var medierne også over ham hele tiden og talte ham helt sikkert 20-30% bedre end han reelt var. Det (tror jeg) har været med til at lægge en dæmper på Eriksens talent udvikling.
Nu kender jeg ikke til Martins personlighed, men hvis man er den ydmyge og stille type som Eriksen i den grad er, så kan det havde negativ indflydelse på ens spil.

Christian Eriksen er da helt sikkert en sympatisk person. Men hoooold nu kæft, hvor er han dog kedelig. Især som spiller. Han kan absolut nogen ting med en bold, men der er ingen agression eller fandenivoldskhed. Der mangler noget rank ryg, kommandering og lidt arrogance.

Den eneste med dansk pas som jeg ser en stor fremtid i, lige nu er, (obviously) Pierre Emil Højbjerg.

Ellers er det seneste talent -fra Skandinavien- som er blevet en stjerne, Zlatan....

Nå, men tilbage til Martin Ödegaard. Om rygtet er sandt er en ting, men om Martin er villig til at spille i Spaniens 2/3 bedste rækker er en anden. Rådgivning, timing og held er alle vigtige faktorer her.
Jeg tror ikke selv på det. Jeg tror han tager til England, selvom han umiddelbart teknisk set passer bedre ind i Spansk fodbold.
Nu må vi se hvornår han skifter og hvem han vælger. Om ikke andet så har vi stadig youtube fænomenet Pipi løbende rundt i de lavere rækker:D

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 11 år 8 måneder siden ved JimmyBroe.

11 år 8 måneder siden #3 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Tilbud til Martin Ödegaard

JimmyBroe skrev: Hvor jeg dog glæder mig til, at se hvordan Martin udvikler sig som spiller. Det bliver spændene at følge ham, uanset hvilken klub han tager til.
Vi afføder desværre så sjældent storspillere her i Norden. Så når der endelig kommer en knægt frem i lyset med talent, så går medierne ofte helt amok. Vi så det lidt med Eriksen, som vel er vores seneste spiller med noget der ligner wonderkid prædikatet. Omend han ikke har opfyldt de drømme vi danskere gik og havde om en kommende storspiller.
Men der var medierne også over ham hele tiden og talte ham helt sikkert 20-30% bedre end han reelt var. Det (tror jeg) har været med til at lægge en dæmper på Eriksens talent udvikling.
Nu kender jeg ikke til Martins personlighed, men hvis man er den ydmyge og stille type som Eriksen i den grad er, så kan det havde negativ indflydelse på ens spil.

Christian Eriksen er da helt sikkert en sympatisk person. Men hoooold nu kæft, hvor er han dog kedelig. Især som spiller. Han kan absolut nogen ting med en bold, men der er ingen agression eller fandenivoldskhed. Der mangler noget rank ryg, kommandering og lidt arrogance.

Den eneste med dansk pas som jeg ser en stor fremtid i, lige nu er, (obviously) Pierre Emil Højbjerg.

Ellers er det seneste talent -fra Skandinavien- som er blevet en stjerne, Zlatan....

Nå, men tilbage til Martin Ödegaard. Om rygtet er sandt er en ting, men om Martin er villig til at spille i Spaniens 2/3 bedste rækker er en anden. Rådgivning, timing og held er alle vigtige faktorer her.
Jeg tror ikke selv på det. Jeg tror han tager til England, selvom han umiddelbart teknisk set passer bedre ind i Spansk fodbold.
Nu må vi se hvornår han skifter og hvem han vælger. Om ikke andet så har vi stadig youtube fænomenet Pipi løbende rundt i de lavere rækker:D

Han er 16 så at være stjernen i Castilla og hjælpe med den svære opgave om oprykning, samtidig med nogle kampe her og der er sundest for ham frem for direkte at kaste ham for løverne.
Man så det jo med Bojan hvordan det kan gå når det går for stærkt.

11 år 8 måneder siden #4 af JimmyBroe
@SR4

Jamen, jamen jeg er da helt enig. Men at vælge imellem Liverpools førstehold og Real Madrids andethold, vel og mærke som Liverpool fan, så kan det nok godt blive lidt af en opgave for hans rådgivere at overbevise ham om Castilla.

Jeg er her stadig XOXO

11 år 8 måneder siden #5 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Tilbud til Martin Ödegaard

JimmyBroe skrev: @SR4

Jamen, jamen jeg er da helt enig. Men at vælge imellem Liverpools førstehold og Real Madrids andethold, vel og mærke som Liverpool fan, så kan det nok godt blive lidt af en opgave for hans rådgivere at overbevise ham om Castilla.

Liverpools førstehold....? Ahrr, mon dog?;)

Hvis han vil spille førsteholdsfodbold bør han nok starte i en lidt mindre klub...

11 år 8 måneder siden #6 af JimmyBroe

M_linding skrev:

JimmyBroe skrev: @SR4

Liverpools førstehold....? Ahrr, mon dog?;)

Hvis han vil spille førsteholdsfodbold bør han nok starte i en lidt mindre klub...

Castilla - Liverpools førstehold. kartoffel - kartoffel...

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo, andreashn

• JohnJohn
  • Gæst
  • Gæst
11 år 8 måneder siden #7 af JohnJohn
Besvaret af JohnJohn på emne Tilbud til Martin Ödegaard
Advarsel! Flueknepperi af værste skuffe: Det staves altså Martin Ødegaard - med Ø. Ö findes ikke på norsk.

Leveret af Kunena Forum