Real Madrid præsenterer aftale med Microsoft
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Real Madrid præsenterede her til aften aftalen med Microsoft og som vanligt er den særdeles banebrydende.
Aftalen indebærer, at Microsoft skal udarbejde en platform, som bliver et gigantisk mødested for millioner af Real Madrid-fans over hele verden.
Udover at blive et mødested for klubbens fans bliver det også en gigantisk statistik-central over klubbens og den enkelte spillers resultater og for spillerens vedkommende er der også statistik fra tidligere klubber og landshold.
Florentino Pérez sagde ved præsentationen.
- I dag underskriver vi en stærk alliance og skaber en gigantisk digital platform, som er i stand til at sætte millioner af fans i forbindelse med Real Madrid. Det er vitalt at være på forkant med teknologien og derfor har vi valgt Microsoft til at stå for dette fremtidsvalg. I hvert land, på hvert kontinent, vil der altid være millioner af madridistas sammenholdt af en følelse af, at der ikke er nogen grænser og her vil vi være. denne klub søger altid det excellente og her har denne klub været førende. I dag vender vi tilbage til at inspirere. Vi bør være på højde med de nye tider og forstærke stoltheden af at tilhøre den største klub i verden.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Jeg er lidt ærgerlig hver gang, der ingen detaljer medfører. Det her ligner en ekstra indtægtskilde, som man ikke havde forventet. Jeg forventer at der bliver handlet nye sponsorater (trøjer mm) på et tidspunkt, jeg forventer at der bliver forhandlet stadionsponsor, jeg forventer indkøbscenter giver indtægter og Real Madrid Resort Island giver indtægter. Jeg havde ikke forventet denne her Microsoft deal oveni hatten. Den mangler detaljer, men den kan vel kun give en af to ting:
1. Flere fans på en eller anden måde eller
2. Omsætning som et sponsorat.
Begge dele er sweet deals for Real Madrid og vil under alle omstændigheder være banebrydende.
Tak til Madridista.dk for at bringe nyheden. Det skriver vi ikke nok :)
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Kassow-Rossing skrev: Jeg elsker alle de ''økonomiske nyheder' angående Real Madrid fra Madridista.dk :)
Jeg er lidt ærgerlig hver gang, der ingen detaljer medfører. Det her ligner en ekstra indtægtskilde, som man ikke havde forventet. Jeg forventer at der bliver handlet nye sponsorater (trøjer mm) på et tidspunkt, jeg forventer at der bliver forhandlet stadionsponsor, jeg forventer indkøbscenter giver indtægter og Real Madrid Resort Island giver indtægter. Jeg havde ikke forventet denne her Microsoft deal oveni hatten. Den mangler detaljer, men den kan vel kun give en af to ting:
1. Flere fans på en eller anden måde eller
2. Omsætning som et sponsorat.
Begge dele er sweet deals for Real Madrid og vil under alle omstændigheder være banebrydende.
Tak til Madridista.dk for at bringe nyheden. Det skriver vi ikke nok :)
Vi bringer mere nyt i de kommende dage og kan forhåbentlig krydre med videoer og lignende.
Men der bliver tale om en masse lækkert nørde-gejl og en mulighed for at hente alle mulige og umulige informationer om spillerne og klubben. Ud over at det naturligvis også bliver et virtuelt samlingssted for Madridistas.
- antiblaugrana
- Gæst
-
Endnu en gang viser Florentino, at han er den mest innovative repræsentant for en fodboldklub på kloden.
En stor dag for vores klub.
Det er Microsofts nye fremstød inden for branding af Nokia smartphone! Det går under sloganet: "Kend en rigtig Madridista på Nokiaen" ;)
Og selvfølgelig! Tak til Madridista.dk for sådan en nyhed. Den var jeg aldrig kommet i besiddelse af andetsteds!
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.