El Confidencial: Florentino Pérez vil hente Mijatovic tilbage
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Ifølge spanske El Confidencial kan Real Madrids tidligere sportsdirektør, Pedja Mijatovic, være på vej tilbage i en rolle som ansvarlig for klubbens ungdomsafdeling.
Pedja Mijatovic fungerede som sportsdirektør under Ramón Calderóns og Vicente Boludas ledelse, men hvor den Calderón ikke har bestilt andet end at drage Florentino Pérez´ ledelsesstil i tvivl, har Pedja Mijatovic hele tiden forholdt sig neutral og blot håbet på, at det altid gik Real Madrid godt og han nåede da også at træde tilbage som sportsdirektør, inden præsidentvalget, som Florentino Pérez vandt i 2009, blev udskrevet. Ved den lejlighed sagde han:
- Real Madrid er en stor del af det, som jeg er som person og nu hvor jeg takker af efter min anden periode i klubben, vil jeg gerne ønske mine allerbedste ønsker for den nye etape, som Real Madrid er på vej ind i.
Florentino Pérez har et godt øje til Mijatovic´ bedrifter som sportsdirektør og montegrineren var da også manden bag indkøb som Pepe, Marcelo, Higuaín, Robben, Van Nistelrooy og Sneijder, ligesom han også havde en rolle i købet af Cristiano Ronaldo, sammen med José Ángel Sánchez, der vurderes til at være den næstmest magtfulde mand i Real Madrid efter Florentino Pérez.
Hvis El Confidencial får ret i deres antagelse, er det meningen at Pedja Mijatovic skal overtage den stilling, som Miguel Pardeza havde, inden han forlod jobbet for et års tid siden og dermed vil Florentino Pérez være godt i gang med at hente tidligere koryfæer tilbage til magtfulde positioner i klubben. Tidligere er som bekendt hentet Zinedine Zidane og Fernando Hierro, mens man også forventer at Raúl vender tilbage, når hans eventyr i USA er overstået.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
¡Hala Madrid!
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
andreashn skrev: Fin overskrift. Hvor er teksten?
"En hel masse grimme ord" admin-side.............."flere grimme ord".
En mundfuld kaffe.
Så er teksten med!!
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Jeg er helt på bar grund over hvad jeg skal føle.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Kassow-Rossing skrev: Siempre hvad er din holdning til den her genansættelse?
Jeg er helt på bar grund over hvad jeg skal føle.
Jeg synes faktisk, at Pedja Mijatovic gjorde et godt stykke arbejde som sportsdirektør. Vi skal også huske på, at det som udgangspunkt ikke er en af de mest magtfulde positioner i klubben. Miguel Pardeza blev aldrig mere end en parentes i den stilling, men forhåbentlig kan Mijatovic blive lidt mere markant og hvis han på sigt kan afløse umuliussen Ramón Martinez, så bliver det rigtig godt.