Florentino Pérez indleder forhandlinger med Ancelotti i denne uge
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Florentino Pérez vil angiveligt indlede forhandlinger om en forlængelse af Carlo Ancelottis kontrakt i denne uge.
Den italienske træners repræsentanter er kaldt til Madrid for at få lavet en aftale, som løber til sommeren 2017 og målet er, at aftalen skal være på plads inden årets udgang.
Carlo Ancelotti er med sine 7,5 millioner € i årsløn den bedst betalte i La Liga og han har tidligere givet udtryk for, at det ikke er beløbet, som bliver afgørende for en kontraktforlængelse, som han selv er mere end interesseret i.
For Carlo Ancelotti er det vigtigere at kunne identificere sig med klubben, tilhængerne og det liv, som han har skabt sig i Madrid og sandheden er da også, at man skal langt tilbage i tiden for at finde en træner, som alle bakker fuldstændig op om, lige fra spillertrup, klubledelse og til de spanske medier.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det er så fedt at vi begynder, at tænke lidt på Castilla, og henter nogle drenge ind, som altså spiller en flot omgang fodbold. At vi får forlænget med nøglespillere, og nu det her. Selvfølgelig skal Carletti have den forlængelse. Alt kører som smurt i Madrid. Det virker ihvertfald sådan.
Den stil Carlo har implementeret sidder lige i skabet, og balancen mellem possessionfodbold og kontrafodbold, er lidt som vi så det for et par år siden med Bayerns hold. Vi ville dog kunne slå dét hold anytime, med vores nuværende trup. Det er ihvertfald mit postulat. Det spiller -så at sige- på banen. Der bliver spillet angrebsivrigt, smukt og i særdeleshed Real Madrid klædeligt fodbold.
I omklædningsrummet tyder det også på, at der er en god atmosfære. Det har selvsagt også noget med 14 vundne kampe i træk at gøre. Men de bliver netop (også) vundet, grundet det gode sammenværd som der lader til at være i truppen.
The perfect match: Spillerne og trænereren. De har et godt forhold, det er tydeligt. De taler tydeligvis sammen. Forstå mig ret, de er på bølgelængde, deres tandhjul passer som fod i hose. Der bliver lavet sjov og fis, men der er samtidig den nødvendige respekt imellem lederen og dennes tropper -præcis som det skal være.
Carlo og Perez må man gå ud fra har et fint forhold også. Andet kan dårligt være tilfældet med La Decima og Copa del Rey i sidste sæson, vores nuværende sejrsstime, samt en voldsomt ophidsende spillestil, lige efter Florentinos hovede. Den forlængelse er et klap på skulderen til Ancelotti fra en meget krævende mand; Perez. Den forlængelse giver positiv ekko hele vejen ned i systemet, helt ud til os fans.
Jeg startede med teksten, "hold nu op" men den slutter altså sådan her: HOLD NU KÆFT hvor er det bare vidunderligt, at være fan af verdens største fodboldklub, især når det går så godt. YES!!!:D
Jeg er her stadig XOXO
Capello og Sacchis tid i klubben gjorde egentlig at jeg var en smule skeptisk ved endnu en italiener i starten, men Carlo er fremragende.. Rekorden for flest ligamål står for skud denne sæson, det vil være noget af en bedrift at have den i de to største ligaer på samme tid.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Madridistao
- Junior bruger
-
Selvom Carlo er min favorit siden Del Bosque, mener dog stadig ikke at man skal tage noget fra Mourinhos 3 sæsoner hos os. Han var manden der fik brudt Barcadominansen og selvom spillet til tider (meget ofte) ikke var særligt kønt, var det nødvendigt at slå Barca af pinden med de midler der blev brugt. Jeg tror Ancelotti ville have meget sværere betingelser end Mourinho havde det, hvis han var træner under Barcas storhedstid.