Bedømmelse af truppen mod FC Basel

9 år 4 måneder siden #1 af Administrationen

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (19 brugere)

3.8 Keylor Navas
1.8 Arbeloa
3.1 Coentrão
0.0 Marcelo
0.0 Nacho
2.7 Ramos
3.1 Varane
2.1 Bale
3.6 Illarramendi
3.2 Isco
2.7 James Rodríguez
3.2 Toni Kroos
3.6 Benzema
3.2 Cristiano Ronaldo
Hele holdet 3.0
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 4 måneder siden #2 af Jespersk
Det var godt nok en kedelig kamp, og ærgerligt Ronaldo ikke lige scorede en kasse eller 2 mere :)
Men en sejr er selvfølgelig en sejr, og spillerne spillede på cruise control så det kan man vel leve med :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Johnson
  • Gæst
  • Gæst
9 år 4 måneder siden #3 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Bedømmelse af truppen mod FC Basel
Hvorfor er man ikke objektiv med Isco. han får altid gode karakterer uanset hvordan han spiller. Han var da tydeligvis problemet på midtbanen idag, og spillet blev markant bedre da Illarramendi tog over

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 4 måneder siden #4 af fz
er helt enig med Johnson. han kom for langsom af med bolden, og det lignede mere det var tidligt jul og han dansede rundt om en træ -_-

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 4 måneder siden #5 af FranciscoISCO

Johnson skrev: Hvorfor er man ikke objektiv med Isco. han får altid gode karakterer uanset hvordan han spiller. Han var da tydeligvis problemet på midtbanen idag, og spillet blev markant bedre da Illarramendi tog over


Isco kæmper bare så meget for holdet, det er helt vildt. Når det ikke køre rent offensivt, så er han stadig garant for en masse flotte defensive løb som ofte munder ud i bolderobringer. Det var det jeg først og fremmest var imponeret over i aften. Derudover synes jeg også han er utrolig sikker på bolden i den her kamp og ser generelt ud til at være holdbar på den mere centrale position, han ser ud til at være tiltænkt i Modrics fravær.

Altid Real Madrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 4 måneder siden #6 af Pelle
Arbeloa - føj for pokker hvor tager han mange unødige chancer og taber bolden, som giver omstillinger. Få ham væk - han har ikke niveauet til den her klub!

Bale - der skal snart ske noget, som i "opstramning i en sjældent set grad"! Han er usynlig, tung og klodset!

Isco - det er bestemt set bedre.

Coentrao - med tanke på han lige er kommet tilbage, var det ok.
Varane - nothing but love. Han er så skøn!
Synes Kroos gjorde en rigtig god figur på midtbanen i dag. James har - desværre - stadig ikke overbevist mig.

Sidder tilbage med en tom fornemmelse og håber egentlig, at kampen i dag skal ses i lyset af, at man allerede på forhånd havde trukket håndbremsen. For kønt var det ikke!

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
9 år 4 måneder siden #7 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Bedømmelse af truppen mod FC Basel

Pelle skrev: Arbeloa - føj for pokker hvor tager han mange unødige chancer og taber bolden, som giver omstillinger. Få ham væk - han har ikke niveauet til den her klub!

Bale - der skal snart ske noget, som i "opstramning i en sjældent set grad"! Han er usynlig, tung og klodset!

Isco - det er bestemt set bedre.

Coentrao - med tanke på han lige er kommet tilbage, var det ok.
Varane - nothing but love. Han er så skøn!
Synes Kroos gjorde en rigtig god figur på midtbanen i dag. James har - desværre - stadig ikke overbevist mig.

Sidder tilbage med en tom fornemmelse og håber egentlig, at kampen i dag skal ses i lyset af, at man allerede på forhånd havde trukket håndbremsen. For kønt var det ikke!


Hvis James ikke har overbevist dig, så ved jeg ikke hvad der skal til. En ung spiller der allerede i sine første måneder i klubben har bidraget med mål og assists. Det bliver kun bedre herfra.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Johnson
  • Gæst
  • Gæst
9 år 4 måneder siden #8 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Bedømmelse af truppen mod FC Basel
Problemet med Isco er at han placerer sig forkert defensivt. Han tager også for mange berøringer på bolden. Isco var klart bedst efter at Illaramendi kom på banen. Isco er en af verdens bedste driblere men han besidder slet ikke Modric spil-inteligens

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 4 måneder siden #9 af Pelle

Raúl 7 skrev:

Pelle skrev: Arbeloa - føj for pokker hvor tager han mange unødige chancer og taber bolden, som giver omstillinger. Få ham væk - han har ikke niveauet til den her klub!

Bale - der skal snart ske noget, som i "opstramning i en sjældent set grad"! Han er usynlig, tung og klodset!

Isco - det er bestemt set bedre.

Coentrao - med tanke på han lige er kommet tilbage, var det ok.
Varane - nothing but love. Han er så skøn!
Synes Kroos gjorde en rigtig god figur på midtbanen i dag. James har - desværre - stadig ikke overbevist mig.

Sidder tilbage med en tom fornemmelse og håber egentlig, at kampen i dag skal ses i lyset af, at man allerede på forhånd havde trukket håndbremsen. For kønt var det ikke!


Hvis James ikke har overbevist dig, så ved jeg ikke hvad der skal til. En ung spiller der allerede i sine første måneder i klubben har bidraget med mål og assists. Det bliver kun bedre herfra.


Han har endnu ikke overbevist mig = op til nu synes jeg ikke, at han har indfriet sit potentiale.
Det bliver kun bedre herfra = Det er muligt, men jeg snakker op til nu.

Måske har han bidraget med mål og assists, men rent spillemæssigt er der godt nok langt endnu!

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 4 måneder siden #10 af Real Madrid
Hvor ser det lækkert ud altså!

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo, JimmyBroe, andreashn, Chamartin

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 4 måneder siden #11 af JimmyBroe

Real Madrid skrev: Hvor ser det lækkert ud altså!


Vi kan ikke bruge de sidste 15 kampe til noget. Vi har kun mødt svage og dårlige hold. Vent til vi møder modstand.....

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 9 år 4 måneder siden ved JimmyBroe.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
9 år 4 måneder siden #12 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Bedømmelse af truppen mod FC Basel

Pelle skrev: Måske har han bidraget med mål og assists, men rent spillemæssigt er der godt nok langt endnu!


Jeg ved ikke engang hvor jeg skal begynde...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce